Stránka 3 z 5

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 03 úno 2011 19:50
od HoRSiK
tak tak at uz je jaroooo, hroche ja je shanel taky kvuli vaze ty speedliny jsou silene tezky...

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 03 úno 2011 19:51
od Thyoridas
ja chcu taky pavuciny :cry:

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 31 říj 2011 20:40
od HoRSiK
AKTUALIZACE: pote co auto uz 3 mesice stoji se sundanou hlavou, mi konecne dorazila repasla zpatky, takze co vse potrebuju ted na poskladani zpatky? co vim tak toto: tesneni pod viko ventilu, tesneni pod palici, tesneni ke svodum, nejakej nic moc olej na vyjeti, ap ak druhej uz dobrej co tam pujde na stalo, no a lepit tesneni pod vent. viko tim cervenym silikonem? co dale rady tipy triky?

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 31 říj 2011 20:44
od lukas309
Ještě bych dal nový šrouby na hlavu jinak těsnění pokud je nové není potřeba lepit. Kdyby jsi neměl kde koupit tak se ozvi a nabídnu.

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 31 říj 2011 20:45
od vinorak
víko sem nelepil a drží. Ještě bych dal nový simeringy na vačku a taky okroužek k rozdělovači :up:

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 31 říj 2011 21:42
od HoRSiK
ok kluci diky za tipy, kdyby jeste neco nekoho napadlo urcite piste!

jinak srouby na hlavu asi novy nekoupim, ptze nemam, tak se budu modlit at se to nezalomi....

jinak jeste nejakej napad jak odstranit karbon (ci ty usazeniny co tam jsou :D ) na pistech? nebo se na nej vykaslat a neresit?

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 31 říj 2011 21:47
od lukas309
šrouby nejsou tak drahý. Jinak na ty usazeniny prý dobře funguje coca cola ale nikdy jsem to nezkoušel jenom jsem to několikrát četl.

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 31 říj 2011 22:05
od Kenny
starý šrouby bych tam necpal,nevím co je na tom pravdy ale co jsem tak pochytil tak když ty šrouby tam dáváš tak se jakoby maliiiinko natáhne a tím pak drží ale když ho tam chceš dat podruhý tak jak je "nataženej" tak ho nemusíš dotáhnout na ten správnej moment protože už ti dál nepůjde.

Nevím co je na tom pravdy jen jsem to slyšel,ale každej mechoš mě říkal když je hlava dole tak nový šrouby a těsnění vždycky

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 31 říj 2011 22:09
od lukas309
Je to přesně tak jak říká kenny. Je to dámo změnama teploty. Nejednou už se stalo že ten šroub pak rupne a samozřejmě tak blbě, že to pak jen kleštěma nevyndáš. Nevím přesně kolik stojí šrouby na tvou motorizaci ale jestli 500 tak nějak nepamatuju si to přesně a to snad v celkový ceně za generálku není tak moc.

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 01 lis 2011 08:11
od Hroche
já bych teda dal ještě nový gufera na dříky ventilů nový těsnění na sání

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 01 lis 2011 10:07
od lukas309
Predpokladam ze repasovana hlava znamena srovnana zabrouseny ventily a sedla a novy gufera. Jestli ne tak to je zaklad. Jinak komplet tesneni urcite jak na sani tak i na vyfuk. Je to zalezitost par korun a nevyplati se na tom setrit.

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 01 lis 2011 10:36
od HoRSiK
jj hlava je uplne komplet hotova aj nejaky vylesteni apod...

ale s tema sroubama dam teda na vas panove a koupim novy, lepsi nez riskovat...

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 01 lis 2011 11:13
od ebarta1
na kolik vyjdou ty šrouby na 1.9?

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 01 lis 2011 11:20
od lukas309
Kolem 500 pokud se nepletu.

Re: Peugeot 205 GTi 1,9

Napsal: 01 lis 2011 11:31
od ebarta1
sada nebo jeden :m: :bas: