je mi z toho na zvracení, kde je ten zvracecí smajlík?
Peugeot 205 CJ- můj mazel - leto je tady a tim cas na kabrio Peugeot 205 GTI 1,6 - šedá myska co jezdí hodne rychle, prodáno Peugeot 205 GTI 1,9 MI16 - black, pekelný to stroj Peugeot 205 CTI 1,9 - čeká na reinkarnaci všechny typy ložisek za nízké ceny
Jo a někdo tady narážel že se platí jen za dovoz ze zahraničí což je blbost viz zde:
Žadatel o registraci použitého vybraného vozidla do registru silničních vozidel podle zvláštního právního předpisu31f) je povinen zaplatit poplatek na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků. Poplatek se platí při první registraci použitého vybraného vozidla v České republice. Pokud je již vozidlo v České republice registrováno, platí se poplatek při první přeregistraci vozidla.
Poplatek podle odstavce 1 je stanoven podle plnění mezních hodnot emisí ve výfukových plynech v souladu s právními předpisy Evropských společenství31g) ve výši
1.... 3 000 Kč v případě splnění mezních hodnot emisí EURO 2,
2.... 5 000 Kč v případě splnění mezních hodnot emisí EURO 1,
3.... 10 000 Kč v případě nesplnění mezních hodnot emisí podle písmene a) nebo b).
Poplatek se neplatí u vozidel, která splňují minimálně mezní hodnoty emisí EURO 3.
Stupeň plnění příslušné emisní úrovně se pro účely stanovení poplatku podle odstavce 2 prokazuje zápisem v osvědčení o registraci vozidla.
Poplatek podle odstavce 2 platí žadatel o registraci použitého vybraného vozidla do registru silničních motorových vozidel na příslušném obecním úřadu obce s rozšířenou působností. Obecní úřad obce s rozšířenou působností provádějící registraci vystaví po zaplacení žadateli doklad osvědčující, že poplatek byl zaplacen. Na dokladu musí být uvedeno identifikační číslo vozidla (VIN) nebo číslo karosérie, případně podvozku.
Poplatky jsou příjmem Státního fondu životního prostředí. Vybrané poplatky převádí příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností vždy k poslednímu dni následujícího kalendářního měsíce ode dne jejich vybrání Státnímu fondu životního prostředí České republiky.
Takže teď už víme že se to bude určovat emisema.
Kam spadájí běžně 205ky,nebo kde se to dám přesně vyčíst.
Druhá věc je že to neodpovědělo na mou otázku:
"Co auta na LPG,CNG?"
205 GTi (Mi 16) Gekon 205 Roland Garros 205 Winner
Jakej příspěvek na likvidaci vraku kua? A na co teda platim ekologickou likvidaci? Není to o ničem jiným než o tahání peněz z lidí kvůli kterejm by tam ty vyžraný prasata měli sedět [zvracející smajlík]
Pažout 205 1.9 Rallye - MI16 :)
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
To, jakou emisni normu splnujes, zjistis na emisich, nebo je to proste dano uz od vyroby auta?
Protoze co znami tahaj auta, tak ne na vsech autech (stejnyho typu) jsou stejny samolepky o splneni emisi. Uz sem videl napriklad dve temer totozny Astry (obe stejnej motor, starej model atd) s ruznejma samolepkama na okne se stupnem plneni limitu emisi..
_____________________________________ každý velký býk byl jednou tele
jen doplním:
Dalo by se řídit i podle roku výroby kdy byly zavedené předpisy...pochybuju že by je peugeot porušoval nebo měl nějaké vyjímky...
EURO 1 (EUI)
V roce 1992 začal ve státech Evropské unie platit předpis 91 /441 /EG, známější spíše jako EURO 1 , tento předpis začal platit v roce 1995 i jako druhá revize EHK 83 (označení EHK 83.02) v ostatních státech.
EURO 2 (EU2)
Od 1.1.1996 platily ve státech Evropské unie předpisy 94/12/EG a 96/69/EG, označované jako EURO 2. Tyto normy zavedly opět přísnější limity a ve státech řídících se podle předpisů EHK vstoupily v platnost jako třetí a čtvrtá revize EHK 83 (EHK 83.03 a EHK 83.04) v roce 1996, resp. v roce 1999.
EURO 3 (EU3)
Od 1.1 .2000 platí ve státech Evropské unie předpis 98/69EG - A (EURO 3) a od 1.4.2001 jako předpis EHK 83.05 platí i v ČR. Tento předpis již počítá s odděleným vyhodnocováním emisí oxidů dusíku (NOx) a nespálených uhlovodíků (HC), které byly dříve vyhodnocovány společně. Změny se též částečně týkají uspořádání jízdního cyklu.
EURO 4 (EU4)
V současné době je již zveřejněn předpis 98/69/EG - B (EUR04), který by měl začít platit od roku 2005. A již dnes někteří výrobci, mezi nimi i Škoda Auto, nabízejí motory, které splňují požadavky tohoto předpisu.
________ Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let | Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
Peugeot 205 CJ- můj mazel - leto je tady a tim cas na kabrio Peugeot 205 GTI 1,6 - šedá myska co jezdí hodne rychle, prodáno Peugeot 205 GTI 1,9 MI16 - black, pekelný to stroj Peugeot 205 CTI 1,9 - čeká na reinkarnaci všechny typy ložisek za nízké ceny
renm píše:jen doplním:
Dalo by se řídit i podle roku výroby kdy byly zavedené předpisy...pochybuju že by je peugeot porušoval nebo měl nějaké vyjímky...
EURO 1 (EUI)
V roce 1992 začal ve státech Evropské unie platit předpis 91 /441 /EG, známější spíše jako EURO 1 , tento předpis začal platit v roce 1995 i jako druhá revize EHK 83 (označení EHK 83.02) v ostatních státech.
EURO 2 (EU2)
Od 1.1.1996 platily ve státech Evropské unie předpisy 94/12/EG a 96/69/EG, označované jako EURO 2. Tyto normy zavedly opět přísnější limity a ve státech řídících se podle předpisů EHK vstoupily v platnost jako třetí a čtvrtá revize EHK 83 (EHK 83.03 a EHK 83.04) v roce 1996, resp. v roce 1999.
EURO 3 (EU3)
Od 1.1 .2000 platí ve státech Evropské unie předpis 98/69EG - A (EURO 3) a od 1.4.2001 jako předpis EHK 83.05 platí i v ČR. Tento předpis již počítá s odděleným vyhodnocováním emisí oxidů dusíku (NOx) a nespálených uhlovodíků (HC), které byly dříve vyhodnocovány společně. Změny se též částečně týkají uspořádání jízdního cyklu.
EURO 4 (EU4)
V současné době je již zveřejněn předpis 98/69/EG - B (EUR04), který by měl začít platit od roku 2005. A již dnes někteří výrobci, mezi nimi i Škoda Auto, nabízejí motory, které splňují požadavky tohoto předpisu.
A kam do techto kategorii spadaji rizene triceste katalyzatory (S2) uvadene v CR dokladech?
Ja mam treba v technicaku uvedeno emisni norma : nezjisteno
Vybaven katalyzatorem S2
Ne ze bych chtel mazlika prodavat, ale jen abych v tom mel jasno :lol:
Peugeot 205 CTi .. hracka ktera jezdila na penize ... historie
Čau hele nějak to nedokážu pořát pochopit.Takže mi prosím odpovězte na tohle.Zajímá mě jestli budu platit a kolik?Mám Peugeotka r.v.1991 1.9 benzín 75KW.Mám to na sebe jen odhlášený a musím to přepsat.Předem za odpovědi
Eda Olomouc