Stránka 3 z 16
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 06 led 2009 18:34
od WoMec
pampalini píše:no jedine mozno v takem pripade, ze nahodis na 205ku take obludarium a gumy 255..priemer sa myslim moc nemeni...
ale aj to bych sa hadal, pretoze 205 je fakt lahucka
nejde ani tak o váhu auta jako o váhu samotných kol ... to máš jak kdybys chtel rukama brzdit vrtačku a soustruh ... jde o energii kterou to kolo při rotaci vyvine ... a ta rozhodně nezaleží na váze auta ;)
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 06 led 2009 18:52
od pampalini
no teraz si ma dostal
co s tym ma prosim ta spolocna vaha kol???
tak este jeden priklad a uz naposledy: co zabrzdi skor prazdny kamion alebo nalozeny?
jo a teraz ma nieco napadlo jak ti to 100%ne vysvetlit :lol: predpokladam ze mas domy bicykel, skus stlacit brzdu tak aby to flekovalo s prazdnym bicyklom, potom ju stlac tak isto a sadni si nan ci bude flekovat...tak to je k tej vahe auta
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 06 led 2009 19:20
od WoMec
viš co .. to je zase na debatu na mesíc ... ser na to
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 06 led 2009 19:29
od pampalini
je :lol: ale pochopil si co sem chcel povidat nee?
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 06 led 2009 19:50
od vinorak
zdenek1986 píše:->vinorak: tak pak poreferuj, zda se zadařilo, či ne. A hlavně jaké komponenty použít.
Mam stejnej problém, papíry 1,6gti a všechno ostaní z 1,9
a trochu větší brzdy by se šikly
Takže brzdy budou 266mm z 405 Mi16/TD,třmeny jsou girling, kotouče Brembo Max a desky asi Textar, tuhle kombinaci kotouč+desky mám na 1.1 a naprostá spokojenost
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 06 led 2009 20:06
od maRas
Zase nejde tak az o velikost treci plochy, ale o vetsi paku na kolo, tim padem vetsi prumer kotouce je jasna volba, u trmenu to je zase rozhodujici prumer pistku a vhodny pocet.
.
Vinoraku nevim, zda ten samotny rozdil poznas az tak velice, ale rozdil mezi serii 247mm a brzdama 283mm uz je celkem znatelny. Pokud tam budes davat ty 266mm, tak uz si sezen nejake lepsi desky, myslim, ze potom budes nadmiru spokojen.
Pampalini : Pokud to nechapes, tak pro nektere lidi jsou brzdy cislem 1 na vozidle, chteji zabrzdit bezpecne za jakekoliv situace, chteji zabrzdit pokazde, kdyz slapnou na pedal. Take proto hledaji varianty, ktere jsou lepsi. Vubec nechapu, proc se tady snazis nekomu rozmlouvat, co, jak a kde staci
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 06 led 2009 20:31
od pampalini
maRas: tez si nepochopil co myslim, ale to je jedno :) a ked si myslis ze s vecsim kotucom zastavis skor tak budis, ja ta presviedcat o opaku nemienim
jo vypadam na to ze su my brzdy lahostajne???
ked tam nacpe vecsie kotuce tak nebudu tak trpiet ako male, a zmeni sa aj citlivost
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 00:05
od manko
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 00:40
od pampalini
mankovic:
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 00:47
od manko
Ja len tak no pochopil som to z tvojho vykladu tak že plne naložený kamion zabrzdí skôr ako ten prázddny
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 00:57
od pampalini
mankovic píše:Ja len tak no pochopil som to z tvojho vykladu tak že plne naložený kamion zabrzdí skôr ako ten prázddny
neries to...mozno vo vasom kraji ano
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 01:09
od manko
pampalini píše:mankovic píše:Ja len tak no pochopil som to z tvojho vykladu tak že plne naložený kamion zabrzdí skôr ako ten prázddny
neries to...mozno vo vasom kraji ano
no tak ked si to tak vysvetlil tak asi tam u vas skôr zastaví 35 ton ako 15
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 01:27
od pampalini
TomGTI píše:Brzdit to bude rozhodně lepší,sám jsi to nezkusil tak nevím co tady dáváš za rozumy.
ja nedavam rozumy chytrolinku, ja len tvrdim ze je to jedno u toho auta a uz uplne jedno na bezny provoz..ked vis neco vic tak napis, rad sa priucim, ale napisat ze to bude lepsi je malo :)) tiez si myslis ze s vecsimi kotucami to skor zabrzdi?
mankovic: ach jo
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 01:33
od manko
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 01:35
od pampalini
taku inteligenciu mas? to je smutne...
renme pomaz to tu...