Napsal: 07 bře 2006 09:51
Nehoráznej masakr.......jako předák má ultra hustou káru - Olcita....
:lol: :lol: :lol: sem šel normálně do kolen....
:lol: :lol: :lol: sem šel normálně do kolen....
Bohuzel nejsou prachy tak se vozim sice v novejsim modelu Peugeotu ale pomalejsim a o dost slabsim Peugeot 106 ale kdyz budou prasule tak si chci koupit 205GTI..Tomas cerveny píše:Mardo 106 a co ty máš vůbec za autíčko???Že ho nemáš v členech???? :P :P A máš pravdu tak dlouho jsem se už nezasmál.Chtěl bych být táké takový velký tuner :lol: :lol: TOM
To jsi se ještě nesvezl v oltcitu????O mnoho přicházíš.To je teprve to správné svezení v pořádné káře kua jako v tom filme Fást end Fjůriouz.Nesvezl jsi se v oltcitu nevíš co je život voe. :lol: :lol: Ps.Nebo jsi si zachránil život :lol: :lol: :D :D kua TOMBohouš 205 GTI píše:Nehoráznej masakr.......jako předák má ultra hustou káru - Olcita....
:lol: :lol: :lol: sem šel normálně do kolen....
to jo,hlavně ručka na přední kola,to je zážitek :lol:Tomas cerveny píše:To jsi se ještě nesvezl v oltcitu????O mnoho přicházíš.To je teprve to správné svezení v pořádné káře kua jako v tom filme Fást end Fjůriouz.Nesvezl jsi se v oltcitu nevíš co je život voe. :lol: :lol: Ps.Nebo jsi si zachránil život :lol: :lol: :D :D kua TOMBohouš 205 GTI píše:Nehoráznej masakr.......jako předák má ultra hustou káru - Olcita....
:lol: :lol: :lol: sem šel normálně do kolen....
To máš pravdu je jich asi nejvíce a jsou asi nejdostupnější a na úpravy pro mladou veřejnost.Ale to je i jejich největší problém plus horší či lepší technický stav většiny z nich.Nikdo z nás tady nebude hanit škodovky této řady ani ty další a mladší.Plno z nás na ně má dobré či špatné vzpomínky ale je to v pravdě o vkusu a soudnosti.A u většiny těchto majitelů tuzingovejch aut se jedná i psychiku.Pokud z toho auta udělá něco nebezpečného (dá se dost často říci přímo zbraň)nejen sobě ale i okolí a navíc se za volantem tohoto auta chová stejně tak a stává se přímo hrozbou pro všechny okolo tak je to dost špatné.A co říci na závěr snad jen co nejméně těchto tzn. aut a ještě méně takových řidičů :? :x Never more :lol: :lol: :x :x TOMM.a.R.i píše:No kluci, s tima škodovkama bych to neviděl zas tak černě. Nejvíc tuzingovejch aut u nás je značky Škoda,respektive typ 742,neboť je to u nás nejrozšířenější auto. Ale je pravda,že někdy sou ty úpravy k pláči, někdy zase pravej opak. Zastávám,že je lepší nablejskanej originál,než sprzněnej tuning. No ale proti guštu žádnej dišputát.
A s tima plastama jak někdo podotknul,záleží hlavně na tom,jak je to auto udělaný,je pravda,že pokud se oplastuje,tak je o to větší problém sladit to dohromady. Ale vyjímka potvrzuje pravidlo 8)
to auto je zbran sama o sobě,stačí vidět nárazový testy...měl jsem dřív rapida,měl jsem i favorita a ted mám od škodovky služební fabii,nadával jsem i na fabii,ale ted šla do servisu(v pondělí) a mě dali fanyho,rezervní auto na firmě a já s toho byl neštastnej co je to za hrůzu a to to není mrdka,je pravidelně servisovanej,ale je to prostě starý auto,děláný starejma technologiema a tak a já jen vzpomínal jaký je ta fabie parádní auto a jak ji mám vlastně rád :oops:Tomas cerveny píše:To máš pravdu je jich asi nejvíce a jsou asi nejdostupnější a na úpravy pro mladou veřejnost.Ale to je i jejich největší problém plus horší či lepší technický stav většiny z nich.Nikdo z nás tady nebude hanit škodovky této řady ani ty další a mladší.Plno z nás na ně má dobré či špatné vzpomínky ale je to v pravdě o vkusu a soudnosti.A u většiny těchto majitelů tuzingovejch aut se jedná i psychiku.Pokud z toho auta udělá něco nebezpečného (dá se dost často říci přímo zbraň)nejen sobě ale i okolí a navíc se za volantem tohoto auta chová stejně tak a stává se přímo hrozbou pro všechny okolo tak je to dost špatné.A co říci na závěr snad jen co nejméně těchto tzn. aut a ještě méně takových řidičů :? :x Never more :lol: :lol: :x :x TOMM.a.R.i píše:No kluci, s tima škodovkama bych to neviděl zas tak černě. Nejvíc tuzingovejch aut u nás je značky Škoda,respektive typ 742,neboť je to u nás nejrozšířenější auto. Ale je pravda,že někdy sou ty úpravy k pláči, někdy zase pravej opak. Zastávám,že je lepší nablejskanej originál,než sprzněnej tuning. No ale proti guštu žádnej dišputát.
A s tima plastama jak někdo podotknul,záleží hlavně na tom,jak je to auto udělaný,je pravda,že pokud se oplastuje,tak je o to větší problém sladit to dohromady. Ale vyjímka potvrzuje pravidlo 8)
já to tak černě ale vidím,stačilo mě když kámoš narazil ve svojí škodárně v 50ti do mostu a kdyby se mu nesklopili tu super kvalitní sedačky,teda zlomili než sklopili,tak už tady není.Nápravu by měl v hlavě,to auto vypadalo ještě hůř než v tom testu,nebylo schnilý,jediný co tam nebylo že tam neměl rezervuM.a.R.i píše:To CRACK: Určitě narážíš na nedávno zveřejněný crashtesty 105,ale zase bych to neviděl tak černě, zkus se kouknout na dobový crashtesty Garde a budeš překvapenej,a určitě to není tím,že by si soudruzi vylepšili výsledky. Nedávno zveřejněnej crashtest byl hodně zavádějící,neboť se jednalo o současnej způsob testu,a když si vezmeš,že je to auto,ktery vychází ze 30let starejch modelů,tak je to trošku postavený na hlavu. Ale nic na tom nemění to,že je škodovka jedno z nejnebezpečnějsích aut na silnici.ale holt už je to dost stará kára. Ale co můžu mluvit za sebe,tak už sem měl ve škodovce dost kolizí, ale vždycky sem byl na sedačce spolujezdce. Při některých sem si říkal,že už je po mně,ale naštěstí všechno dopadlo dobře. Ale to se spíš jednalo o štěstí. No ale už radši budu mlčet :)
M.a.R.i píše:Nemůžu s tebou nic jínyho než souhlasit. Když sou na takovymhle autě ještě nebezpečný upravy,tak je to na pěst. Dřív sem strašně odsuzoval tuzing,ale zase když si to vemete,tak že např. ňákej chudej student si koupí škůdku a chce se aspoň v něčem odlišovat od ostatních,tak si nalepí rychlý pruhy,ňáky ty ledky. A to vystihuje podstatu tuningu=odlišovat se od ostatních. Ale někdy pochybuju o mentalitě majitelů vozů,který sou schnilí na sračku, nemluvě o tom jak sou na tom brzdy,řízení,uchycení kol... A místo toho,aby to dali aspoň trochu do pořádku,tak si koupí hliníkový křídlo, nebo neony.
To CRACK: Určitě narážíš na nedávno zveřejněný crashtesty 105,ale zase bych to neviděl tak černě, zkus se kouknout na dobový crashtesty Garde a budeš překvapenej,a určitě to není tím,že by si soudruzi vylepšili výsledky. Nedávno zveřejněnej crashtest byl hodně zavádějící,neboť se jednalo o současnej způsob testu,a když si vezmeš,že je to auto,ktery vychází ze 30let starejch modelů,tak je to trošku postavený na hlavu. Ale nic na tom nemění to,že je škodovka jedno z nejnebezpečnějsích aut na silnici.ale holt už je to dost stará kára. Ale co můžu mluvit za sebe,tak už sem měl ve škodovce dost kolizí, ale vždycky sem byl na sedačce spolujezdce. Při některých sem si říkal,že už je po mně,ale naštěstí všechno dopadlo dobře. Ale to se spíš jednalo o štěstí. No ale už radši budu mlčet :)