Stránka 3 z 3
Re: PažitkaII
Napsal: 20 čer 2010 17:57
od MSCH205
Auto dokonce dojelo na sraz viz. foto
, jinak motor už doklepává z posledního, tlačí mi olej všude možně a už začíná i trochu hulit
, ale stále auto jezdí, před 2dny jsem jel pryč a zkusil jsem natankovat palivo E85, který mě lákalo vyzkoušet, hlavně kvůli tomu že má 106oktanů, ale hlavně stojí o 7Kč/litr mín
. Myslel jsem že od benzínky neodjedu (barva paliva je jako barva vody) ale auto jelo a od spodních ot. jelo lépe ale od 3000ot. to bylo stejný a navíc se mi zvýšil volnoběh po natankování na 1600ot. a byly horší starty se studeným motorem, jinak auto to přežilo asi 300Km s tímto palivem bez následků.
Re: PažitkaII
Napsal: 05 zář 2010 20:03
od MSCH205
Po delší odmlce, přikládám další info ohledně "rally", auto se po sraze umylo, fakt nebylo pěkný počasi
a začlo se na něm lehce dělat, ale tak aby se sním dalo pořád jezdit než bude k mání druhý auto, dneska jsem ho odlehčil asi o 30Kg, sundal jsem rezervu,vyndal koberec jak pod kapotou tak v interieru, vyhodil zadní sedačky a vylil tak 5-10L vody ze země celý mě to plavalo ve vodě. Nahodil jsem potom 4bod. pásy a jezdí se s něma v zatáčkách odost lépe než jsem čekal, jinak pak je tam foto motoru, který se bude dávat do kupy
a lehkej bodykit
-ještě zbývá na to nějak pak dobastlit prahy
Pak příjde zima a na autě se nic neudělá, protože nemám vytápěnou dílnu
Re: PažitkaII
Napsal: 13 říj 2010 16:11
od MSCH205
TP je konečně v depozitu, tak se mohlo začít něco dělat dokud není zima, auto se začlo pomalu "kuchat" hlavním bodem, bylo vše "zakonzervovat" aby to pod bodykitem neshnilo. Mám štěstí v tom, že kastle nemá ani kousek rzi na sobě, tak stačilo jen očistit, přetmelit spáry, natřít a je vystaráno. Akorád ta montážní pěna byla krutá
, naštěstí šla ven, ale bylo jí tam dost
Re: PažitkaII
Napsal: 13 říj 2010 16:27
od MSCH205
A dále tady máme hezčí práci (tedy na vzhled
).
Začal jsem přednímy blatníky, prvně jsem musel udělat podběhy, protože fuka mezi podběhem a blatníkem byla někde i 5cm, tak jsem to udělal z pružnýho plastu a luxusně to pasuje. Po napasování na kastli následovalo lepení a tmelení. Lepení jsem si vybral kvůli tomu že se mi nechtělo vrtat do kastle což, i když se pořádně ochrání kastle tak stejně zásah do kastle časem dá na sobě vědět. Lepil jsem to kvalitním lapidlem Sikaflex a taky, že na přední blatníky padlo i s tmelením 4Kg
.
To je vše co jsem letos udělal, na autě, jelikož zima je za dveřma a už na to nejsou podmínky, tak držte palce v dalším pokračování
Mimochodem ta bílá tomu sekne!
Re: PažitkaII
Napsal: 31 říj 2011 22:26
od MSCH205
Oživuji téma, k Rally car1, přibyl Rally car2
. Mělo sloužit jako zdroj ND, ale běhěm pár dnů se uvidí co s ním bude, možná bude křížit silnice, ještě před Rally č.1. Je to klasicky zprasený "tuzink", ale kastle není shnilá, akorád motor zatím vynechává atd...
Re: Rally 1 and Rally 2
Napsal: 29 pro 2011 15:01
od MSCH205
Včera přibyl opožděný dárek k vánocům
Re: PažitkaII
Napsal: 01 led 2012 18:49
od MSCH205
Tak takhle se pokračuje na Rally 2 , snaha jít do "originálu", myslím že to vypadá odost lépe než v "Tuningu"
Re: PažitkaII
Napsal: 23 led 2012 18:15
od MSCH205
O víkendu jsem na Rally 2 stříkl do barvy nárazníky spoilerama a vypadá o 100% lépe.
Na Rally 1 šel ven motor, aby se mohlo pomalu pokračovat, ikdyž v téhle kose to není moc příjemný vyndávat