Stránka 3 z 4

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 10 bře 2009 14:58
od Phate
Tak jsem to dneska zkoušel, ale už se to asi neodnaučim... Po městě jezdim tak 50-55km/h po rovině a jezdim na pětku, protože na čtyrku to docela řve. Samozřejmě tu pětku mam jen jako udržovací, jinak podřazuju... Jezdim tak pořád a spotřebu mám do 5.5 l/100km... Až budu mít otáčkoměr, tak se to třeba přeučim:-)

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 10 bře 2009 15:06
od Milhaus
těch 50 po městě jezdím na trojku, čtverku dávám až když je rovinka, motor je možná hlasitější ale je v optimálních otáčkách, ale zas je pravda že nelze srovnávat diesl a benzín

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 10 bře 2009 18:19
od WoMec
rusik25 píše:
WoMec píše::urg: Diesel nemá sytič :!:
diesel ma sytič !!!!!!! je to to druhe lanko na vstřikovacim čerpadle a vede k termostatu.
:m: to není sytič :!: ... tohle ti jenom zvýší volnoběžný otáčky cca na 1000 ot./min ... jinak ti to nijak nezvyšuje množství paliva jak u normálního sytiče ;)

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 10 bře 2009 19:58
od Mitja
Tak to ja jezdim po meste po rovnejsich cestach na 4ku (50-60 km/h realnych (tachometr mi ukazuje o 6-7 km/h vice)).. na trojku radim malokdy, spis jen do zatacek. A nejsem zadny zbesily setrilek a přeřazovač, auticko necham co chvilka svizneji protahnout aby se citilo dobre :-), ta ctverka mi spis tak vyhovuje.. ale nesmim na ni jet pod 50 km/h, to pak neni ani dobre ani prijemne.

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 10 bře 2009 21:12
od WoMec
jj ja taky po měste převážně na 4ku .. kolem 50-60 (real)

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 10 bře 2009 22:27
od Bluedevil
Zavírání přívodu paliva při zařazeném stupni a jízdou z kopce funguje samozřejmě i u benzínových motorů s řídící elektronikou. Poznáte to lehkým cuknutím zpět, když se tryska zavře, třeba u MI16 je to dost často velmi znatelné, protože většinou se zavírají vstřiky s nepatrným zpožděním, než by měly... ;)

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 11 bře 2009 12:23
od Kubis09
Chlapci, já myslím že je problém v nastavení předvstřiku čerpadla, nebo i špatný vstřikovač. Styl jízdy ať už dojíždění do křižovatky na rychlosti nebo na neutrál nemá vliv na spotřebu přes 8 L na 100 km ! :myslim: Obrátím se na techniky z peugeotu :razz:

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 11 bře 2009 19:54
od rusik25
WoMec píše:
rusik25 píše:
WoMec píše: :urg: Diesel nemá sytič :!:
diesel ma sytič !!!!!!! je to to druhe lanko na vstřikovacim čerpadle a vede k termostatu.
:m: to není sytič :!: ... tohle ti jenom zvýší volnoběžný otáčky cca na 1000 ot./min ... jinak ti to nijak nezvyšuje množství paliva jak u normálního sytiče ;)
je to sytič. zeptej se kde chceš, řika se tomu předvsřik protože se tam vstřikuje vic paliva. a jinak u benzina se taky zviši otačky tak jako u každeho auta ktere ma sitič.
jestly teda tvrdiš že to neni sytič a maš diesla tak to mužeš hned vyskoušet odpoj to lanko a nastartuj auto a uvidiš, podle tebe by měly bit otačky stejne jako při zahřatem motoru. ale neni to tak motor ti bude sotva kvedlat div by ti nepřeskočil rozvodak. to dela ten tzv.sitič ktery nejen že přidava palivo ale take se zviši otačky. když to budeš skoušet musí ti ten sytič ovšem fungovat .

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 11 bře 2009 20:07
od WoMec
rusik25 píše: je to sytič. zeptej se kde chceš, řika se tomu předvsřik protože se tam vstřikuje vic paliva. a jinak u benzina se taky zviši otačky tak jako u každeho auta ktere ma sitič.
jestly teda tvrdiš že to neni sytič a maš diesla tak to mužeš hned vyskoušet odpoj to lanko a nastartuj auto a uvidiš, podle tebe by měly bit otačky stejne jako při zahřatem motoru. ale neni to tak motor ti bude sotva kvedlat div by ti nepřeskočil rozvodak. to dela ten tzv.sitič ktery nejen že přidava palivo ale take se zviši otačky. když to budeš skoušet musí ti ten sytič ovšem fungovat .
vhledem k tomu že mám tuhle věc o které se bavíme permanentně odpojenou tak vím o čem mluvím ;) Nechci se tady s tebou hádat ... to ne .. ale to co má diesl není polnohodnotný sytič tak jak ho známe u karburátoru. Kdybych to měl popsat co nejjednodušejí tak asi takhle:

je to jak kdyby jsi dal nejakou zarážku na plny aby se nevracel uplne zpátky.

A co se týče zvýšení otáček tak taky není tak rapidní jako u standartního sytiče.


Předvstřik (Pre-Injection) je trochu něco jiného .. zde výňatek z Wikipedie
http://cs.wikipedia.org/wiki/Vzn%C4%9Btov%C3%BD_motor píše:Systém vstřiku paliva

Pro zvýšení výkonu motoru, lepší průběh kroutícího výkonu a nižší emise se používají elektronicky řízené systémy vstřiku paliva: Čerpadlo - tryska či Common rail. Je u nich dosahováno přesnější dávky paliva, je možné vstříknout více menších dávek během jedné doby než u klasického vstřikování paliva. Při použití běžných „Solenoidních“ trysek dojde k pěti vstřikům paliva.

* 1. - Pre Injection - slouží k předehřátí prostoru válce
* 2. - 4. - Main Injection - hlavní vstřik paliva do válce
* 5. - Post Injection - slouží k vyčištění filtru pevných částic (probíhá jednou za dlouhou dobu ne v každém cyklu, řízen podle potřeby řídící jednotkou motoru)

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 12 bře 2009 19:47
od BADE
No mam dotaz na to ze diesel nema sytic a co je to za lanko co ide asi od termostatu do cerpadla :myslim:

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 12 bře 2009 20:25
od WoMec
BADE píše:No mam dotaz na to ze diesel nema sytic a co je to za lanko co ide asi od termostatu do cerpadla :myslim:
je to o pár příspěvků výše :arrow: http://forum.205gti.org/viewtopic.php?p=60140#p60140

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 12 bře 2009 20:54
od rusik25
vidim že srovnavaš diesel a benzin to znamena že tahle debata nema cenu protože to nemužeš srovnavat. jak řikaš to je jasny že to není plnohodnotny sytič jak u benzina.
benzin je uplně neco jinyho. ale tys neudelal co jsem ti psal a to že to maš odpojeny a přitahneš to šroubkem tak neviš o čem mluviš, až to budeš mit v pořadku a seštelovany tak jak to ma byt tak to skus a potom napiš jaks dopadl.

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 12 bře 2009 20:57
od rusik25
napiš BADEMU jak se to teda jmenuje at se to teda všichni dozvime když to podle tebe neni sytič?????

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 12 bře 2009 21:29
od WoMec
rusik25 píše:vidim že srovnavaš diesel a benzin to znamena že tahle debata nema cenu protože to nemužeš srovnavat. jak řikaš to je jasny že to není plnohodnotny sytič jak u benzina.
benzin je uplně neco jinyho. ale tys neudelal co jsem ti psal a to že to maš odpojeny a přitahneš to šroubkem tak neviš o čem mluviš, až to budeš mit v pořadku a seštelovany tak jak to ma byt tak to skus a potom napiš jaks dopadl.
věř že seštelovaný to mám správně :) .. jenom mam proste povolený uchyt toho vodícího lanka takze to je pořád "vypnutý". Jinak ja to to srovnavam prave proto abych poukazal na rozdil mezi sytičem a tímhle ;)

ale tenhle topic je o vysoké spotřebě tak zase moc neobíhejme od tématu ;)

Re: Vysoká spotřeba na 1.8 D

Napsal: 12 bře 2009 22:55
od rusik25
ja nodbiham od tematu BADE se pta co to teda je a me by to taky zajimalo ,když tvrdiš že to sytič není tak nam všem aspon odpovez protože by to určitě zajimalo vic lidí.
nebo to nikde na internetu nemužeš najit proto ti to tak dlouho trva.