Stránka 3 z 4

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 26 bře 2009 14:32
od Hoj@n
LeeKey píše:
Lord Hoj@n píše:Když už tu padlo pár slov o spotřebě, jak poznám problémy se sytičem?? Má to nějaké přímé následky, kromě spotřeby??
určitě bys to měl poznat třeba na otáčkách... mě šli otáčky hned naplno... a i při dlouhodobej jízdě... ale je to karbec... nevim co by dělali vstřiky
myslíš na otáčkách při volnoběhu??

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 26 bře 2009 18:49
od LeeKey
jj na otáčkách při volnoběhu... projeví se ti to i na jízdě, já třeba po městě vůbec nemusel používat plyn

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 26 bře 2009 18:53
od Hoj@n
LeeKey píše:jj na otáčkách při volnoběhu... projeví se ti to i na jízdě, já třeba po městě vůbec nemusel používat plyn
mé otáčky na volnoběhu jsou nyní 2500 ot/min a dělal jsem to uplně stejně, že celou ulici jsem jel bez plynu a auto jelo "samo". Tohle ovšem není moc dobré, moc vysoká spotřeba....

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 26 bře 2009 21:46
od LeeKey
máš karbec nebo vstřiky???

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 26 bře 2009 22:07
od Hoj@n
LeeKey píše:máš karbec nebo vstřiky???
vstřiky.... prý :m:

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 26 bře 2009 23:55
od LeeKey
Tak tam nevim jak to běhá... já sem nakonec zjistil, že sem měl v pytly všechno co se týkalo podtlaků... hadičky bych eště vymněnil, ale schánět membrány by bylo horší...

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 27 bře 2009 15:09
od Hoj@n
LeeKey píše:Tak tam nevim jak to běhá... já sem nakonec zjistil, že sem měl v pytly všechno co se týkalo podtlaků... hadičky bych eště vymněnil, ale schánět membrány by bylo horší...
membránu podtlakové regulace jsem měl měněnou asi před třemu měsícemi, podtlakové hadičky jsem měnil před dvěma týdny!! ;-)

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 27 bře 2009 18:28
od LeeKey
jo.. já sem to vyndal :smich: ale zatim to jezdí.. i docela dobře.. spotřeba drobet klesla, ale nic moc

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 28 bře 2009 18:55
od Hoj@n
Teď mě spíše trápí ten potenciometr.... hledal jsem ho, ale nenašel, nevím jak vypadá :cry:

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 28 bře 2009 19:16
od LeeKey
Ten by měl bejt na sání ne?

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 28 bře 2009 19:23
od vinorak
Lord Hoj@n píše:Teď mě spíše trápí ten potenciometr.... hledal jsem ho, ale nenašel, nevím jak vypadá :cry:
tak se podivej do showroomu do mého tématu(AUTO MOJÍ SLEČNY) a na třetí fotce je motor a je to aková světlehnědá destička u vstřikovače :up:

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 28 bře 2009 19:32
od Hoj@n
Vinorak: Tohle je ono??

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 28 bře 2009 19:34
od vinorak
jo jo ;-)

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 28 bře 2009 19:38
od Hoj@n
tak díky za trpělivost při vysvětlování... během týdne to zksuím nějak poštelovat a snad se ty otáčky sníží. Kolik je tam normal ot/min v tomto období?? ;-)

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 28 bře 2009 19:41
od vinorak
Lord Hoj@n píše:tak díky za trpělivost při vysvětlování... během týdne to zksuím nějak poštelovat a snad se ty otáčky sníží. Kolik je tam normal ot/min v tomto období?? ;-)
no ale hlavně to šteluj až u teplýho motoru :bas: a to je asi 750 až 800 ale jinak dneska bylo kolem 12 stupňů a měl sem otáčky asi tak dvě minuty kolem 1000 ;-)