to Lord Hoj@n tebe z technické vyhodí kvůli plynu určitě....
Jinak co se týká uskladnění pokud je stavíte do tzv. komínku tak je to chce občas přehodit spodní nahoru atd. aby se neotlačovali to samé pokud je stavíte na vzorek...Já je mám ve stojanu na pneu a to drží na diskách ve vzuchu tak že se nemusí nijak přehazovat.
Co se týká plynu do pneu:
huštění pneumatik plynem přináší vyšší životnost Vašim pneumatikám. V případě běžného huštění stlačeným vzduchem, pneumatiky obsahují nežádoucí složky jako jsou kyslík, olej, prach a atmosférickou vlhkost, které jsou příčinou stárnutí Vašich pneumatik. Navíc kyslík způsobuje úbytek tlaku v pneumatice a v kombinaci s vysokými provozními teplotami může způsobit samovolné vznícení vnitřku pneumatiky. Jinak se to tu nepsalo název je většinou Pneumix pro upřesnění : Pneumix je směs dusíku a argonu vytvořená speciálně pro plnění pneumatik, která zvyšuje jejich životnost.
Naplněním pneumatik vašeho vozu Pneumixem docílíte:
* snížení provozních nákladů
* zvýšení životnosti pneumatik
* snížení zahřívání pneumatik
* zamezení oxidace pneumatik a disků kol
* snížení možnosti vzniku trhlin v pneumatikách
A k huštění Vám mohu napsat snad jen toto:
Doporučené hustění každého automobilu je uvedeno v manuálu vozdila. U mnohých automobilů je rovněž na víčku nádrže nebo na vnitřní straně u zámku dveří řidiče. Tlak v pneumatikách doporučujeme pravidelně několikkrát ročně kontrolovat.
V současné době se pneumatiky husťí nejen vzdnuchem, ale i speciáními k tomu určenými plyny. Speciální plyn pro hustění pneumatik (většinou dusík) má hlavní přednost v tom, že nezvyšuje svůj objem při rostoucí teplotě. Proto jsou pneumatiky nahuštěny stejným tlakem jak za studena, tak po zahřátí a mají také oproti vzduchu snížený únik. Tyto faktory příznivě působí hlavně na výdrž pneumatik a jejich opotřebení. Takto nahuštěné pneumatiky se mohou v případě potřeby samozdřejmě dohustit i normálním vzduchem, dochází ale k určitému znehodnocení směsi.