Stránka 3 z 9

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:33
od Thyoridas
no praveze tam neni nic, v osvedceni o mereni emisi je psany rizeny katalyzator ... je to fakt hruza, vsecky verze dohromady a este k tom kastle rallye :zin: ... aspon na ni byly rallye lemy a listy v "C" sloupku taky s popisem rallye... su z toho fakt jelen ...

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:35
od Thyoridas
skardik píše:75kW má jetronic a lambdu..
este nejaky 100% identifikačni znak pro motor 75kW ?

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:38
od HoRSiK
mas tam cerveny pasy?

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:38
od Thyoridas
ty mam ...

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:42
od HoRSiK
no tak to by odpovidalo ze mas normalne 75 kw rally ne? skardik rika ze 75 kw ma lambdu a Jetronik, coz ty mas, rally lemy, a cerveny pasy taky nasvedcujou ze to bude rally tak proc ne ne? a jeste otazka na palubce mas stredovy vydechy topeni?

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:43
od Thyoridas
kdyby to bylo tech 75 kW by mna docela mrzelo, zrovna ta nejslabsi verze 1,9 ... :cry: a tak co sa da delat ... Jede to vic nez slusne ... uvidime co me zitra rekne pan Lambda Sonda, zda se zapojuje do problemu ci ne ... :bas: :twisted:
a na palubce vydechy uprostred nemam...
ted sem si vsiml ze v technicaku mam psane Peugeot 2,0 GTi ... idu hledat lano, asi si to hodim protoze to uz fakt neni mozne ... :pifpaf:

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:44
od HoRSiK
no jako zase si vem ze pokud mas origo rally tak to je oproti GTi 88 a 94 kw o 100 kilo lehci ;-)
edit: no a pokud nemas na palubce stredovy vydechy tak to je dalsi identifikator ze to je rally :up: no a jeste mezi radickou a pristrojovkou je tunel v kuse?

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:47
od HoRSiK
2.0 GTi se psalo casto co sem tak slysel z toho bych si hlavu nedelal :)

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:47
od Thyoridas
HoRSiK píše:no jako zase si vem ze pokud mas origo rally tak to je oproti GTi 88 a 94 kw o 100 kilo lehci ;-)
v TP psana provozni hmotnost 900kg ... coz nepasuje ani na obyc 205 ... uz me snad radsi nic nepiste a nerikajte nebo si to fakt hodim .. co sem to ja idiot kupil ... :cry:

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:50
od Thyoridas
tunel tam nebyl montoval sem ho tam az dodatecne, enom ramecek okolo saltrpaky ... stahovani oken na klicku, koberce cervene, sedacky polokozene, vzadu bubnova naprava...

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:51
od HoRSiK
neves hlavu ;-) a sibr to ma?

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:53
od HoRSiK
vypada ten intec nejak takto? http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=11&t=4129 fotka je tam jen jedna a je nic moc ale snad z toho neco poznas

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:56
od HoRSiK
napriklad ty tapecy dveri ze nejsou az uplne ke sklu? madla na dverich sou takovy maly? a jakej je predni spojler sou v nem diry na mlhovky nebo tam sou mrizky? a system razeni je k 1 nebo pod 5?

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:57
od Thyoridas
Presne tak jak to na tvojich fotkach, na prednich blatnikach nalepky Talbot sport, na volantu krytka s logem Talbot... komplet b bile vcetne narazniku, zpatecka vedle 1, madla su sotva na prsty ... A jinak rallye bych bral, je to raritka ale mel roztriskane lemy, sehnat snad ani nejdu nebo nevim kde shanet ale zkusal sem vsecko co mna napadlo vcetne priginal dilu peugeot, tak sem nakupil par veci, respektive ty veci kere su potreba aby to bylo na pohled obyc GTi ...

Re: typ a vykon motoru...

Napsal: 25 kvě 2009 22:59
od Thyoridas
a tapecy nemaju dule cerveny "koberec"...