Stránka 3 z 4
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 04 zář 2009 14:04
od TomGTI
O napínací kladce jsem neřekl ani slovo.Nevím čemu říkáte vy nový a starý motor,podle mě je starý motor verze 75 a 94Kw.88Kw beru jako "nový" motor,podle mě je to logické že?
Takže tím pádem nemůže být u všech výkonových variant do nějákého roku jedna cívka za baterií jelikož motor 88Kw je "nový" motor na který se dávaly vždy už cívky na sání.Takže cívka za baterií je u 1.9 94Kw a taky 75Kw a Rally,1.6 nevím žádnou jsem neměl,jsou pomalé
ale předpokládám že je to taky tak
A ještě teda k těm napínacím kladkám na rozvody,měl jsem motor 88Kw kde byla kladka ještě přes pružinu,jedině že by to byl zrovna nějáký mezityp,ostatní dva motory už jsem měl klasicky excent.,kdo nevěří mám fotky,jde tam vidět i štítek motoru
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 04 zář 2009 16:19
od vinorak
no jo, ale frantíci dělali jak75, 88 tak 94kw verze, akorát se lišili země dodání
Třeba od holanďana s griffe vím, že pro jejich zemi jsou všechny griffe vybaveny 94kW motorem, ale pro německo to bylo právě jenom s 88kW a naopak francie měla opět 94kW
nehádam se, ale tohle jsou mě dostupné informace
PS: štítek je tam jenom kvůli STK
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 04 zář 2009 16:29
od Hroche
pro mě je nový motor ten co má napínání přez excentr (v servis boxu je udáváno že se vyráběl od ledna 92) a starý je ten co má napínací kladku s pružinou
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 04 zář 2009 16:39
od TomGTI
Taky se nehádám,Holanďan ti řekne to a další zase to,teďka jsi ale dal příklad jenom z Griffe,které se vyrábělo jako limitovaná edice po určitou dobu tedy žádné griffe nebude mít starý typ světel a oranžové blinkry pokud to na něj samozřejmě nedám,určitě bude hrát roli ekologické a další normy které musely automobily plnit v daném roce a potom dál když se měnily,proto taky verzi 94Kw nahradila 88kw verze ale to určitě všichni tady víme.Já jsem to bral jako obecně,jelikož typ cívky co byl za baterií je takový jako třeba má stará škodovka,či favorit,což je stejný rok jako Peugeot,potom když se přešlo kvůli normám na 88Kw to už byl rok novější a už měli modernizované ty cívky,má to elegantnější konektor,než ty staré cívky,toto je jen a pouze můj názor založený na selském rozumu,má některé auto které je rok dejme tomu pro příklad 92 zahraniční výroby a má cívku jako Škoda 120?
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 04 zář 2009 16:53
od vinorak
je mi taky samozřejmě jasný, že 88kW přišlo hlavně kvůli ekologii
Ale jestli sem to teda dobře pochopil, tak ty si myslíš, že v autě kde je motronic memůže být z fabriky stará cívka za baterkou
třeba jo, ale řek bych, že tam frantíci cpali zrovna to, co se jim válelo na skladě
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 04 zář 2009 17:01
od TomGTI
Pokud jsi dobře četl můj první příspevěk tak by ses neptal jestli si myslím že nemůže být na "motronic" klasická válcová cívka,jelikož jsem psal že například i Hašišovo auto z Mi-16 jezdí na tuto klasickou cívku.Ano asi tak bych to řekl také tak to co se válelo na skladě nebo to co zrovna kdo sehnal při opravě když to někde zbořil nebo neměl zrovna peníze na to co by tam mělo správně přijít a něják to tam dobastlil aby mu pasovalo to co potřebuje
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 04 zář 2009 17:10
od vinorak
ok, takže si rozumíme
No a Zdenda má kastli z jakýho roku
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 04 zář 2009 17:27
od TomGTI
Ano asi si rozumíme,já to chápu tak že prostě od nějákého roku kdy se začaly prodávat GTi byly cívky válcové a vyráběli se typy motoru 75 a 94Kw řekněme teda jako ty staré typy a no a potom přišel 88Kw a tudíž se začali dávat cívku už jen ty na sací potrubí,určitě jako je tomu teď měli vyrobené auta a byl tam nějáký přechodový rok kdy už se dělal motronic ale cívky měli ještě pořád na skladě a montovali ty klasické staré než vyčerpali skladové zásoby,fakt nevím,taky je možné že mnoho těch aut bylo předělávky jelikož ty cívky byly určitě v té době hodně drahé a tak tam lidi cpali z kde čeho ty klasické.Sám jsem měl v jednom autě tu cívku a podle toho jak to bylo udělané to rozhodně tovární práce nebyla
mělo nové zadní světla,byl to Motronic,štítek a všechny takové ty jakože poznávací znaky seděli a byla tam klasická válcová cívka,mám i fotku,auto moc nejelo ale příčinu jsem nenašel jelikož šlo pryč než jsem to začal řešit.Nevímc os tím kdo dělal ale pozink to nespíš nebyl,neboť to bylo ohnilé až hrůza.Jakou kastli má Zděňďa-Zděňďa opravdu nevím ale na to v jakém je stavu asi moc nová nebude
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 05 zář 2009 11:49
od TomGTI
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 05 zář 2009 16:48
od vinorak
takže do 89 roku válec a pak u všech motorů už malá cívka na sání
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 07 zář 2009 10:32
od Sovaja
Pánové a co toto......ale 29000kč mě připadá celkem dost.....
http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... 05/6838904
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 07 zář 2009 10:34
od Hroche
mě taky na to že je to ještě bez origokol jen na plechách
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 07 zář 2009 10:39
od Sovaja
A kromě toho, od kdy byl celopozink? (od nového vnitřku?) A taky mě připadá, že kastle hraje přinejmenším třema barvama....no ale třeba by se dalo ještě vyjenávat....tka na 20
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 07 zář 2009 10:41
od Hroche
nejsem si jistej 87/88
Re: Koupě 205 1.9 gti
Napsal: 07 zář 2009 14:51
od MSCH205
To červený za tech 29 už tu je taky pěkně dlouho něco kolem 1 roku pokukoval jsem po tom a volal tam a je to nějáký firmy a slevu nedá ani tuk. A co pozink manko zminoval že se dal určit i podle VINKA a to tak že když začíná VF320... tak by to měl být pozink