Stránka 3 z 3

Re: Odlehčení 205 1.9D

Napsal: 01 pro 2009 20:25
od Klobe
lepší je zvýšit tlak turba, je to účinější :twisted:

Re: Odlehčení 205 1.9D

Napsal: 01 pro 2009 20:47
od Venkovak
Akorát turbo bych si nejdřív musel vycucat z prstu :fran:

Re: Odlehčení 205 1.9D

Napsal: 01 pro 2009 20:54
od Ice.Cold
Zvysit tlak turba neni zas takova prdel, vetsino se to dela s mericem tlaku a pocita se kazdy 0,1bar

Re: Odlehčení 205 1.9D

Napsal: 01 pro 2009 20:57
od Klobe
u tohoto stačí malinko pootočit a rozdíl veliký

Re: Odlehčení 205 1.9D

Napsal: 01 pro 2009 20:58
od Ice.Cold
nevim no.. ale ja na to radsi nesaham.. bojim se toho :m: :m:

Re: Odlehčení 205 1.9D

Napsal: 03 pro 2009 17:29
od Maty
To nevím jestli si tím něco pomůžeš jestli to zrovna při běžným provozu poznáš:) No čoveče moje 205 tka má přesně 780 kg:) a je to pětidvéř s motorem 1.6 GTi :) a co mám všechno pryč: tak urcite komplet sedačky s ruznéjma držákama a pod:) zadni plato, koberec,výplně různý ty molitany a podobně:) zadní tapec ze dveří , vykuchaný zadni vrata je tam jen funknčí zámek:) Ve předu jednu škořepinu a druhou normoš sedačku.Kola 15 tky s gumama 195/45. Můžu ti říct že rozdíl jsem poznal tak akorát na sprintu 400 metů před vykucháním a po vykuchání, z ruzných sprintů a provnání času jsem zjistil že sice to tomu pomohlo ale ne nějak závratně :) Pro bežnej provoz si myslim že ropáka odlehčovat je trošku blbost :) Navíc jak píšeš chceš ho nechat plně funkční aby se v tom dalo přepravovat 5 lidi :) rozhodně nejvetší váhu mají ty zadní sedačky a různý serepetičky.) Auto mám na znáčkách ale hlavně na blbnutí.) takže nějaký sprinty, chystám se na vrchy a slalom tak tam se pak ta hmotnost pozná ale myslím že v provozu to nehraje rolí jestli jsi natankoval 10 l nebo 20:)