Stránka 3 z 58
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 20 lis 2009 07:31
od Milhaus
aha, tak to já když prudce šlápnu tak to zas tak moc neklepe, prakticky vůbec, jen když to jemně lechtám tak to mlátí do volantu, stočení kotoučů mi akorát dopomohlo k tomu že to trochu líp brzdí ale stejně ty neGTI 205ky málo brzdí, je to jak škodovka
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 20 lis 2009 19:56
od Hoj@n
Tak jsem si ho dneska přivezl.... spokojenost maximální. Auto je celkově mnohem živejší, akorát ze mě měl bratr prdel, když jsem se nemohl rozjet... Holt změna byla už potřeba...
Jinak na STK nic nenašli, brzdy přední prý uplně v pohodě, snad jen zadní jsou trochu slabší....
Jo a kluci, i když jsem vyměnil termostat, tak auto mi ted podle kontrolek po ujetí pár km "vaří", respketive se zase rožínají kontrolky. Je na to nějaký speciální snímač, který by mohl být poškozen?? Pač větrák se pustí asi při 93° a to jsou kontrolky už dávno žhavé :-)
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 20 lis 2009 20:09
od vinorak
no je tam spínač na tu kontrolku, je zašroubovanej pod rozdělovačem a vede k němu fialovej drát
Pokud ti ukazuje ručička ok a větrák běží, tak je problém v tom čidle. teda pokud to máš odvzdušněný
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 20 lis 2009 20:12
od Hoj@n
odvzdušněné to je určitě, měnila se i chladící kapalina a doplnoval se tam termostat, takže to odvzdušněné bude. Jo a dá se nějak zjistit jestli je vadný nebo ne?? Třeba nějakou zkoušečkou nebo nějak??
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 20 lis 2009 20:15
od vinorak
no má sepnout až ve 105 stupních
zkus ho odpojit, a co ručička na teploměru, ta ukazuje co?
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 20 lis 2009 20:19
od Hoj@n
ročička na teploměru uplně v pohodě. Nastartuji, pohne se, po chvilce je na 70, 80, 90, tam se většinou drží a jakmile stojím v koloně, sepnou kontrolky a po chvilce větrák (cca 93°C)
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 20 lis 2009 20:21
od vinorak
no tak to je v pohodě, takže to čidlo bude v hajzlu
já dneska taky popojížděl v koloně a větrák se mi pouští v 96 na plnou rychlost a vypíná kolem 90
a co ti teda svítí? stopka a vysoká teplota?
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 20 lis 2009 20:22
od Hoj@n
přesně tak
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 20 lis 2009 20:34
od Hoj@n
jo a začínám tankovat jiný benzín. Podle propočtů to prý sníží celkem slušně spotřebu a auto jede uplně jinak. Zatím vsázím na OMW Carrera
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 20 lis 2009 20:45
od Hoj@n
a ještě jedna připomínka, teprve dnes jsem poznal, co je jezdit na nevyvážených kolech. Nad 90 km/h se klepalo celé auto a auto zatáčelo samo doprava... Dřív to poznat nešlo, teď už ano
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 20 lis 2009 20:57
od vinorak
jinak ten benzín je blbost, teda pokud netankuješ u nějaký stodoly ze sudu
jestli to sníží spotřebu o 2 deci tak ti to výjde na stejno, protože to stojí aspoň o 4 koruny víc....
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 20 lis 2009 21:11
od Hoj@n
podle toho, co mi bylo řečeno, tak to některým pomohlo celkem hodně. Zvýšil se výkon, a snížila se spotřeba. No uvidím, co je na tom pravdy. Doted jsem bral na jakési pumpě za 26,10 Kč.
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 20 lis 2009 23:13
od Mitja
S tim benzinem bych to videl na usporu v radech deci, jak psal Vino. Ja to praktikuju tak, ze tankuju prakticky porad u Tesca a nejlevnejsich benzinek, a jednou za cas, kdyz mi zrovna dochazi a sem daleko od takovych pump, tak vezmu par litru u Shellu nebo tak, at se to protahne. Ale stejne si myslim, ze tam z toho levneho zadny bordel neni, a spotreba dle propoctu i PC i zkusenosti je stejna.. jen nabrani plne nadrze mene zatizi penezenku.
A tem brzdam.. kua kluci, ja si ted na Pugu nemuzu stezovat, to auto je lehke.. a rekl bych, ze mi to brzdi skoro stejne jako ta nova dieselova Fabka v kombiku co sme meli. Jakoze fakt mam ted z tech brzd radost.
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 21 lis 2009 08:29
od vinorak
můžu porovnat na jednom autě troje brzdy:
série , kotouče brembo max a nakonec sériové brzdy z gti + větší válec.
a ten rozdíl je markantní, nejdřív to s brembo max mělo ostřejší nástup, ale pořád to bylo takový nejistý. POtom přišli na řadu brzdy z gti se standartním válcem, brzdilo to o trochu líp, ale pořád to mělo takový gumový chod. Po výměně válce za gti se rapidně zkrátil chod pedálu a je příjemě tvrdý. Když to porovnám s Terčinou 1.1 kde jsou zatim sériové brzdy tak to možná brzdí skoro stejně, ale nástup a pocit při brždění je daleko jistější s gti konfigurací
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 21 lis 2009 10:32
od Hoj@n
Tak jsem se byl opět projet a maximálka 150 km/h a ještě to jelo a chtělo víc... nikde nic necvakalo, neklapalo... Ani při brždění to nebouchalo do volantu...
horší bylo, že už při 80°C na teploměru se mi rozsvítily kontrolky pro ohřev vody