Stránka 3 z 4

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 06 bře 2010 21:02
od Šebík
no jasně že jak drží na měrce to mě napadlo, :roll: ale když máš olej polosyntetyku nebo plnou syntetyku tak ta to dělá normálně že se takhle slejvá protože má jinou přilnavost než obyč olej

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 01:02
od Milo75
mno a nepřelis třeba olej????

EDIT:jen tak jsem si v zpoměl, že když babka dolejvá olej do 4 taktový sekačky a samozřejmě přelije, protože nedá motor do roviny, tak to pak pěkně lítá z výfuku :m:

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 10:26
od Šebík
hm to by to musel přelejt aspon vo 1,5 litru a více jinak by to nemělo mít zásadni vliv, když sem přelil škodovku vo 2 tak to nis nedělalo tak nevim a hlavně nemá přeci sekačku ale auto :m:

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 12:53
od Venkovak
Tak olej jsem nepřelil,nic jsem stejně nedolíval a olej byl na začátku tak na horní rysce....jinak s tím olejem nevím.normálně leju polo. a měrku to potahne celou u mé druhé káry.

A jinak je možný,že je díra v převodovce od strany chladiče a je vidět na setrvák atd.?

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 13:13
od Klobe
ta díra tam patří ;-)

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 14:08
od Venkovak
Já jsem si řikal,protože je taková pěkně vykrojená

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 14:47
od Šebík
hm taky by se tam mohla dostat nafta třeba kdyby si měl špatnej vstřik ale nevím,

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 15:05
od Venkovak
To by připadaly v úvahu jen netěsný kroužky,ale to mi nepřipadá,i když nějaký vstřik klepe docela fest

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 15:17
od Šebík
nó netěsný kdyby byl špatnej tak by z něj kapala nafta a ta by mohla stékat do oleje a to by se taky mohl propálit píst a zadřít motor

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 15:36
od Milo75
Venkovak píše:To by připadaly v úvahu jen netěsný kroužky,ale to mi nepřipadá,i když nějaký vstřik klepe docela fest

taky by to byla možnost, že netěsní pístní kroužky a proniká nafta do oleje, jak už tu padlo a tím se olej ředí- nesmrdí ta měrka naftou?? člověk to asi nepozná při rýmě :)
jinak palivo v oleji, není nic neobvyklého, ani u moderních motorů a to díky velice krátkým jízdám

EDIT: řekl bych že tohle se může stát pouze u benzínového motoru vlivem pracovních procesů, říci, že se to stejné mohlo stát u dieslu, bylo ukvapené, protže diesel funguje jinak než benzín

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 15:49
od Venkovak
No všechno je možný jak říkáte.Teď když jsem párkrát kontroloval ten olej tak je už souvislý a možná i přibyl :fran: ,takže to asi bude blbě spalovat...stejně je chci nechat seřídit no

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 16:01
od Klobe
no netěsnost kroužků poznáš i tak jak to staruje..... když máš v řiti kroužky tak máš malé tlaky a hůř to startuje, hlavně v zimě.... motor jde protáčet velice lehce jak kdyby bez odporu

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 16:16
od Venkovak
Tak motor jsem ručně neprotáčel,ale navrkne se hned na první otáčku a běží skvěle.Ten vštřik by ale mohl zlobit a trocha nafty se stírá do kroužkama

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 16:19
od Šebík
asi jo kdyby to třeba tu naftu blbě rozstřikovalo nespálený zbytky by se mohly do oloje dostat

Re: Turbodmychadlo,asi špatné.

Napsal: 07 bře 2010 17:00
od Milo75
Milo75 píše:
Venkovak píše:To by připadaly v úvahu jen netěsný kroužky,ale to mi nepřipadá,i když nějaký vstřik klepe docela fest
taky by to byla možnost, že netěsní pístní kroužky a proniká nafta do oleje, jak už tu padlo a tím se olej ředí- nesmrdí ta měrka naftou?? člověk to asi nepozná při rýmě :)
jinak palivo v oleji, není nic neobvyklého, ani u moderních motorů a to díky velice krátkým jízdám

EDIT: řekl bych že tohle se může stát pouze u benzínového motoru vlivem pracovních procesů, říci, že se to stejné mohlo stát u dieslu, bylo ukvapené, protže diesel funguje jinak než benzín


je to proto, že nespálená nafta vyletí z výfuku v podobě bílého kouře