Stránka 3 z 5
Re: Prehrieva sa motor
Napsal: 06 kvě 2010 12:49
od WoMec
ja to mám zhruba stejne jako Vino. za normalní jizdy mam tak 70° ... dneska v Brně kdyz jsem pocukával centrem tak jsem se dostal na necelých 90° ... ale větrák jsem sepnout neslyšel
Prehrieva sa motor
Napsal: 07 kvě 2010 09:58
od lasto
Zdravim vsetkych,
nakreslil som taku mensi schemu jak mam tie hadice zapojene...
Vedel by nekdo ktore su tam zle?
Re: Prehrieva sa motor
Napsal: 07 kvě 2010 10:23
od powl
Ahoj taky jsem ted resil chlazeni. Na ty trubky se zitra podivam a schematko ti dokreslim, pokud mne tu nikdo zatim nepredbehne
Ale ten okruh pres sani na chlazeni motoru nebude mit vliv
Jestli to neni zavzdusnene, tak asi pumpa nebo chladic.
Novy chladic jsem poridil za 1400 (autobenex), to neni az zas takova katastrofa.
Womec: 70 stupnu se mne zda hodne malo - tak se auto "zahrivalo" kdyz jsem jel s vyndanym termostatem.
Termostaty se nabizeji dva - 83 a 89 stupnu, ja sem zvolil ten teplejsi a k nemu cidlo sahary 96-92, 101-97 a funguje to v poho, mimo obec stabilne 90 a v kolone jeste nebyl druhy kvalt potreba
Ale je fakt ze mam novej chladic, termostat, cidlo, kapalinu, pumpu i vicko expanzky
Re: Prehrieva sa motor
Napsal: 07 kvě 2010 12:09
od vinorak
no vede to zespoda do klapky..
Re: Prehrieva sa motor
Napsal: 07 kvě 2010 12:57
od powl
A v ty klapce to je slepy nebo pruchozi?
Re: Prehrieva sa motor
Napsal: 07 kvě 2010 16:28
od vinorak
no to je ta cirkulace od termostatu přez výhřev sání do expanzky
Prehrieva sa motor
Napsal: 07 kvě 2010 19:18
od lasto
Prepáčte, že mám tolko blbých otázok, ale ja tam zospodu na klapke mám 3 diery na hadicu...
3 mám zaslepenú.
1 a 2 idú každá na opačnú stranu...
Potom je tam ešte jedna zakryta nejakým umelým krytom hned pri saní.
Do ktorého to patrí?
Re: Prehrieva sa motor
Napsal: 07 kvě 2010 20:00
od rossi
Jeste k tomu zavzdusneni- Kdyz je termostat u 1.1 opacne tak se to samo nechce odvzdusnit. Myslim tim tu drazku!
A kdyz se mu tlaci po otevreni nadobky voda ven tak to dela vzduch!
U zahrateho motoru
Prehrieva sa motor
Napsal: 07 kvě 2010 22:10
od lasto
Ktorú drážku máš na mysli?
Re: Prehrieva sa motor
Napsal: 08 kvě 2010 07:34
od vinorak
jeslti se nepletu, tak 2 je přívod tenkou hadicí od termostatu a 1 by měla jít do tý expanzky, jestli jí máš zacpanou, tak to oddělěj a jestli poteče voda tak je to ona, fakt bych ti to rád zjistil, ale s chladičem na autě tam neni vůbec vidět a ruku tam taky skoro nestrčim... ta 3 by měla být na nějaký podtlak na štelování škrtící klapky u jetronicu
Re: Prehrieva sa motor
Napsal: 08 kvě 2010 19:14
od rossi
lasto píše:Ktorú drážku máš na mysli?
U 1.1 je na termostatu takova drazka ve vicku ktera ma byt nahore kvuli vzduchu kdyz ho mas opacne tak trva sakra dlouho nez nalijes chladici smes a odvzdusnovat to pak musis tim sroubem u termostatu. Treba jako ja!
Re: Prehrieva sa motor
Napsal: 08 kvě 2010 20:46
od Thyoridas
a jaky mam vliv vyhrev sani na vykon motoru ? Cim teplejsi vzduch, tim je prece ridsi a "ubira" kone... Premyslam nad odpojenim a zaslepenim tohoto vyhrevu, aby motor mel studenejsi vzduch...
Co vy na to ?
Re: Prehrieva sa motor
Napsal: 08 kvě 2010 20:54
od Lubec
Keby to bolo lepsie tak by to tam ani nedavali a usetrili by za material nemyslis?
V lete je to k nicomu budis, motor sa ti nahreje rychlo takze to neni tak velka zataz pri jazde za studena, ale v zime to vyznam ma. Kazdopadne motor si to reguluje sam a pri zohriati to vypina,podla mna je teda uplne zbytocne neco zaslepovat co funguje len chvilu a to kym sa motor nezahreje. Nasledok by bol stejne len predlzenie casu zahriatia tudis i nizsieho vykonu.
Re: Prehrieva sa motor
Napsal: 09 kvě 2010 10:59
od vinorak
no to funguje pořád, prostě krz sání teče chladící kapalina
ten stejný princip je i u motorů TU
Tam to z hlavy teče kromě do termostatu i do sání a tam odtud ven do T spojky s odvzdušňovákem
Možná ti to přidá tak čtvrt koně, když to vypneš
Re: Prehrieva sa motor
Napsal: 09 kvě 2010 11:03
od Sparco900
vcera som pozeral vodu a chybalo mi tam asi 1l