výkon a GRD pude to dohromady???

Pokud máte rady a nápady na úpravu vaší 205ky, tak je napište sem
Uživatelský avatar
parvak
309kář
309kář
Příspěvky: 195
Registrován: 08 bře 2010 16:26
tel.:: 720143169

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od parvak »

možná se mi to zdá ale to čerpadlo na tvím obrázku neni asi stejný jako to moje
Přílohy
Obraz0215.jpg
Obraz0216.jpg
Peugeot 309 1,9 GRD
EX Ford Escort 3dv 1991 1,4i 52kW házela polosa, nešlo řadit, tek stoho volej, šel pryč u forda uš jedině transita :-D
Služební : Renault- Mascott , Maxity , Master , Avia A31 sturbem i bez turba :-D
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od Milo75 »

ten šroub máš pod tím černým gumovým krytem nad rozdělovací hlavou čerpadla-musíš pak rozlomit pečet na šroubu, jinak s ním půjde otočit jen o kousek
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
parvak
309kář
309kář
Příspěvky: 195
Registrován: 08 bře 2010 16:26
tel.:: 720143169

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od parvak »

ok nalezeno díky :-) napřed to vyskoušim na citroenu ZX včera sem koupil naftu na amaterský závody slalomu za bura s papírama a jediný co mu chybí je že nebrzdí :-)
Peugeot 309 1,9 GRD
EX Ford Escort 3dv 1991 1,4i 52kW házela polosa, nešlo řadit, tek stoho volej, šel pryč u forda uš jedině transita :-D
Služební : Renault- Mascott , Maxity , Master , Avia A31 sturbem i bez turba :-D
Uživatelský avatar
parvak
309kář
309kář
Příspěvky: 195
Registrován: 08 bře 2010 16:26
tel.:: 720143169

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od parvak »

tak naftu sem přidal a hodně znatelnej rozdíl kilo tam je ted hned dyš se mu šlápne a kopec co sem jezdil za 4 sám a 80 ted jedu za 5 a 110 na dvojku se to rozjede i bez plynu je to paráda:-)
Peugeot 309 1,9 GRD
EX Ford Escort 3dv 1991 1,4i 52kW házela polosa, nešlo řadit, tek stoho volej, šel pryč u forda uš jedině transita :-D
Služební : Renault- Mascott , Maxity , Master , Avia A31 sturbem i bez turba :-D
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od Klobe »

pro millo mám TD a jak je nahoře ten šrub tak je zakrytovaný a nějak mi nejde oddělat :myslim:
jo a o kolik mám ten šroubek pootočit?? o kolik se zvýší spotřeba při normální jízdě???
jo a dá se nějak zjistit jestli to čerpadlo nebylo nějak přiškrcené na naftě???
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od Milo75 »

Klobe píše:pro millo mám TD a jak je nahoře ten šrub tak je zakrytovaný a nějak mi nejde oddělat :myslim:
jo a o kolik mám ten šroubek pootočit?? o kolik se zvýší spotřeba při normální jízdě???
jo a dá se nějak zjistit jestli to čerpadlo nebylo nějak přiškrcené na naftě???
ted se ladí ještě dál než otočením šroubkem, ale pro začátek to stačí

jestli myslíš ten šroubek co je zaplombovanej tak tu plombu musíš rozlomit

otočíš s ním tak aby se to zvedly otáčky na 1500 a pak ubereš točky na šroubu volnoběhu tzn jak na něj naráží páčka, kterou přidáváš plyn

při normální jízdě se spotřeba sníží, protže tomu nemusíš tolik šlapat na krk (točivý moment se přesunul do nišších otáček motoru), při zběsilé se zvyýší, protže tam je samozřejmě přidáno na naftě

to že čepadlo na naftě bylo přiškrcené nepoznáš, ber to tak, že když je pečet v pořádku tak v tom nikdo nebrtal s pečetí pootočíš šroubkem jen asi o půl otáčky

tuším, že na vyzvednutí volnoběhu musíš otočit o 1,5 nebo 2,5 otáčky

205 TD jde naladit, že bude mět výkon jako 1,9 GTI při spotřeba 5,5l (lehká noha- spíš už eko jízda)
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od Milo75 »

parvak píše:tak naftu sem přidal a hodně znatelnej rozdíl kilo tam je ted hned dyš se mu šlápne a kopec co sem jezdil za 4 sám a 80 ted jedu za 5 a 110 na dvojku se to rozjede i bez plynu je to paráda:-)

ono je to stejné jako bys jezdl neustále s přidaným plynem tzn když si měl předtím volno tak ted na volnoběh máš jakoby přidán plyn na 1500 otáček, hlavní rozdíl by měl být v tom, že se lyší maximální dodávka paliva tzn na plnej knedlík to pojede rychlejš než normál (posunula se i maximálka)
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od Klobe »

milo mě se to nezdá....
ty píšeš že na volnoběh tam teče nafty jak kdyby motor momentálně točil 1500 ot/m rozdíl cca 650ot
tzn. když pojedu po městě klidnou jízdou na trojku 2000 ot tak to do spal. prostoru půjde paliva jak na 2650 ot???
to zákonitě musí žrat víc i při klidné jízdě ne??? :myslim: :myslim: :myslim:
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
parvak
309kář
309kář
Příspěvky: 195
Registrován: 08 bře 2010 16:26
tel.:: 720143169

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od parvak »

no a 2500cca je u mně tak nák normálně mam tam 4ku jedu po měste dva aš 2a pul tisíce na tachometru něco lehce kolem 60km/h dyš bych jel padesát tak tam nemam ani tuty otáčky :-)
Peugeot 309 1,9 GRD
EX Ford Escort 3dv 1991 1,4i 52kW házela polosa, nešlo řadit, tek stoho volej, šel pryč u forda uš jedině transita :-D
Služební : Renault- Mascott , Maxity , Master , Avia A31 sturbem i bez turba :-D
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od Klobe »

já jezdím po městě na 4ku 1500ot a bez problému
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od Milo75 »

Klobe píše:milo mě se to nezdá....
ty píšeš že na volnoběh tam teče nafty jak kdyby motor momentálně točil 1500 ot/m rozdíl cca 650ot
tzn. když pojedu po městě klidnou jízdou na trojku 2000 ot tak to do spal. prostoru půjde paliva jak na 2650 ot???
to zákonitě musí žrat víc i při klidné jízdě ne??? :myslim: :myslim: :myslim:

ty přidáním nafty zvedneš otáčky o cca 650, (volnoběh je 850) takže když pak s vozem budeš jezdit budeš "šlapat na plyn o 650ot mín" ale na 4ku na 1000 ot už s tím zase jezdit nebudeš, protže motor ro prostě neutáhne, protože má už příliš nízké otáčky, ber to zase tak, že po upravení čerpadla při 1500 ot na 4 pojedeš rychlejš než ted
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od Klobe »

a kdy bude spínat turbo když mě momentálně začne tahat dobře od 2000 ot? :myslim:
jako zkusit to múžu, však vrátit se to dá vždy, jo a šroubek se přitahuje nebo odtahuje??
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
parvak
309kář
309kář
Příspěvky: 195
Registrován: 08 bře 2010 16:26
tel.:: 720143169

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od parvak »

přitahuje a stim špekulováním vo spotřebě si rozmysli jesi ceš abi auto líp jelo a nebo jesi chceš šetřit naftu a jesi necháváš poměstě tahat turbo tak stejně moc nafty neušetříš takže muj názor je pust tam nafty co se vejde :-) at se práší za kočárem:-)
Peugeot 309 1,9 GRD
EX Ford Escort 3dv 1991 1,4i 52kW házela polosa, nešlo řadit, tek stoho volej, šel pryč u forda uš jedině transita :-D
Služební : Renault- Mascott , Maxity , Master , Avia A31 sturbem i bez turba :-D
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od Milo75 »

Klobe píše:a kdy bude spínat turbo když mě momentálně začne tahat dobře od 2000 ot? :myslim:
jako zkusit to múžu, však vrátit se to dá vždy, jo a šroubek se přitahuje nebo odtahuje??
ted nevím jestli se utahuje nebo povoluje, když se ti budou zvedat otáčky tak jdeš sprácným směrem, spotřeba při "sepnutí" turba bude spotřeba defakto stejná, protože s přdavačem jsi nic nedělal- ted tímhle přidáš naftu jen v nízkých otáčkách
turbo by ted mělo zabírat dříve
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Příspěvek od Klobe »

ok asi to zkusím. ve městě jezdím v klidu na 4ku takže žádná honička ale někdy prostě potřebuju tomu šlápnout a ten výkon prostě chybý
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Odpovědět