Stránka 3 z 5

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 01 zář 2010 15:59
od parvak
možná se mi to zdá ale to čerpadlo na tvím obrázku neni asi stejný jako to moje

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 01 zář 2010 21:39
od Milo75
ten šroub máš pod tím černým gumovým krytem nad rozdělovací hlavou čerpadla-musíš pak rozlomit pečet na šroubu, jinak s ním půjde otočit jen o kousek

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 02 zář 2010 09:39
od parvak
ok nalezeno díky :-) napřed to vyskoušim na citroenu ZX včera sem koupil naftu na amaterský závody slalomu za bura s papírama a jediný co mu chybí je že nebrzdí :-)

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 03 zář 2010 17:43
od parvak
tak naftu sem přidal a hodně znatelnej rozdíl kilo tam je ted hned dyš se mu šlápne a kopec co sem jezdil za 4 sám a 80 ted jedu za 5 a 110 na dvojku se to rozjede i bez plynu je to paráda:-)

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 03 zář 2010 17:54
od Klobe
pro millo mám TD a jak je nahoře ten šrub tak je zakrytovaný a nějak mi nejde oddělat :myslim:
jo a o kolik mám ten šroubek pootočit?? o kolik se zvýší spotřeba při normální jízdě???
jo a dá se nějak zjistit jestli to čerpadlo nebylo nějak přiškrcené na naftě???

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 03 zář 2010 19:18
od Milo75
Klobe píše:pro millo mám TD a jak je nahoře ten šrub tak je zakrytovaný a nějak mi nejde oddělat :myslim:
jo a o kolik mám ten šroubek pootočit?? o kolik se zvýší spotřeba při normální jízdě???
jo a dá se nějak zjistit jestli to čerpadlo nebylo nějak přiškrcené na naftě???
ted se ladí ještě dál než otočením šroubkem, ale pro začátek to stačí

jestli myslíš ten šroubek co je zaplombovanej tak tu plombu musíš rozlomit

otočíš s ním tak aby se to zvedly otáčky na 1500 a pak ubereš točky na šroubu volnoběhu tzn jak na něj naráží páčka, kterou přidáváš plyn

při normální jízdě se spotřeba sníží, protže tomu nemusíš tolik šlapat na krk (točivý moment se přesunul do nišších otáček motoru), při zběsilé se zvyýší, protže tam je samozřejmě přidáno na naftě

to že čepadlo na naftě bylo přiškrcené nepoznáš, ber to tak, že když je pečet v pořádku tak v tom nikdo nebrtal s pečetí pootočíš šroubkem jen asi o půl otáčky

tuším, že na vyzvednutí volnoběhu musíš otočit o 1,5 nebo 2,5 otáčky

205 TD jde naladit, že bude mět výkon jako 1,9 GTI při spotřeba 5,5l (lehká noha- spíš už eko jízda)

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 03 zář 2010 19:25
od Milo75
parvak píše:tak naftu sem přidal a hodně znatelnej rozdíl kilo tam je ted hned dyš se mu šlápne a kopec co sem jezdil za 4 sám a 80 ted jedu za 5 a 110 na dvojku se to rozjede i bez plynu je to paráda:-)

ono je to stejné jako bys jezdl neustále s přidaným plynem tzn když si měl předtím volno tak ted na volnoběh máš jakoby přidán plyn na 1500 otáček, hlavní rozdíl by měl být v tom, že se lyší maximální dodávka paliva tzn na plnej knedlík to pojede rychlejš než normál (posunula se i maximálka)

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 03 zář 2010 19:52
od Klobe
milo mě se to nezdá....
ty píšeš že na volnoběh tam teče nafty jak kdyby motor momentálně točil 1500 ot/m rozdíl cca 650ot
tzn. když pojedu po městě klidnou jízdou na trojku 2000 ot tak to do spal. prostoru půjde paliva jak na 2650 ot???
to zákonitě musí žrat víc i při klidné jízdě ne??? :myslim: :myslim: :myslim:

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 04 zář 2010 10:31
od parvak
no a 2500cca je u mně tak nák normálně mam tam 4ku jedu po měste dva aš 2a pul tisíce na tachometru něco lehce kolem 60km/h dyš bych jel padesát tak tam nemam ani tuty otáčky :-)

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 04 zář 2010 10:59
od Klobe
já jezdím po městě na 4ku 1500ot a bez problému

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 05 zář 2010 08:21
od Milo75
Klobe píše:milo mě se to nezdá....
ty píšeš že na volnoběh tam teče nafty jak kdyby motor momentálně točil 1500 ot/m rozdíl cca 650ot
tzn. když pojedu po městě klidnou jízdou na trojku 2000 ot tak to do spal. prostoru půjde paliva jak na 2650 ot???
to zákonitě musí žrat víc i při klidné jízdě ne??? :myslim: :myslim: :myslim:

ty přidáním nafty zvedneš otáčky o cca 650, (volnoběh je 850) takže když pak s vozem budeš jezdit budeš "šlapat na plyn o 650ot mín" ale na 4ku na 1000 ot už s tím zase jezdit nebudeš, protže motor ro prostě neutáhne, protože má už příliš nízké otáčky, ber to zase tak, že po upravení čerpadla při 1500 ot na 4 pojedeš rychlejš než ted

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 05 zář 2010 09:42
od Klobe
a kdy bude spínat turbo když mě momentálně začne tahat dobře od 2000 ot? :myslim:
jako zkusit to múžu, však vrátit se to dá vždy, jo a šroubek se přitahuje nebo odtahuje??

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 06 zář 2010 08:10
od parvak
přitahuje a stim špekulováním vo spotřebě si rozmysli jesi ceš abi auto líp jelo a nebo jesi chceš šetřit naftu a jesi necháváš poměstě tahat turbo tak stejně moc nafty neušetříš takže muj názor je pust tam nafty co se vejde :-) at se práší za kočárem:-)

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 06 zář 2010 15:47
od Milo75
Klobe píše:a kdy bude spínat turbo když mě momentálně začne tahat dobře od 2000 ot? :myslim:
jako zkusit to múžu, však vrátit se to dá vždy, jo a šroubek se přitahuje nebo odtahuje??
ted nevím jestli se utahuje nebo povoluje, když se ti budou zvedat otáčky tak jdeš sprácným směrem, spotřeba při "sepnutí" turba bude spotřeba defakto stejná, protože s přdavačem jsi nic nedělal- ted tímhle přidáš naftu jen v nízkých otáčkách
turbo by ted mělo zabírat dříve

Re: výkon a GRD pude to dohromady???

Napsal: 06 zář 2010 15:55
od Klobe
ok asi to zkusím. ve městě jezdím v klidu na 4ku takže žádná honička ale někdy prostě potřebuju tomu šlápnout a ten výkon prostě chybý