Stránka 3 z 4

Re: Kratka skříň

Napsal: 16 kvě 2011 20:07
od booriiss
vinorak píše:to pak vůůůůbec nepojede, jsou to strašně dlouhý kvalty :roll: maximálka na 5ku je 270km/h :smich:

no já to tak tušil že to nebude zase tak košér ale prostě jet stovkou a točit 3500 se mi nechce

Re: Kratka skříň

Napsal: 16 kvě 2011 20:10
od vinorak
tak si sežeň převodovku z GTI 88 nebo 94kW, sicece neni o moc delší než tvoje, ale ve 100 to bude točit jenom 3000 :up:

Re: Kratka skříň

Napsal: 16 kvě 2011 20:40
od vinorak
tak mě napadla zajímavá převodovka pro 16v, je to skoro stejná jako u gti16. Vnitřek z mi16 a stálý převod z gti, čili první dva kvalty jsou stejný jako u gti, ale pak se to trochu zpomalí a podle kalkulace to v 3000 na pětku pojede 112km/h takže na omezovač přez 235 :fran: Ještě by to chtělo vědět, jestli do mi16 jde dát jednoduše stálí převod z gti :myslim:

Re: Kratka skříň

Napsal: 16 kvě 2011 20:42
od KuBik205
jaka prevodovka je v Mi16 co mam ve 306ce? protoze kdyz jsem skousel kolik to da tak jsem jel prave 235 a tocil jsem 6100ot.m

Re: Kratka skříň

Napsal: 17 kvě 2011 07:16
od vinorak
ty by si měl mít

2,92 1,85 1,28 0,97 0,76 4,43

ale zase máš větší obvod kol :urg:

Re: Kratka skříň

Napsal: 20 kvě 2011 13:50
od booriiss
a jak se montovali ty dvoulitry sri do 405 atd co z toho převodovka nepasovala by na gti?

Re: Kratka skříň

Napsal: 20 kvě 2011 16:10
od vinorak
všechny motory XU měly převodovky BE, takže jde tam prakticky všechno, záleží jenom na převodových poměrech uvnitř ;-)

Re: Kratka skříň

Napsal: 20 kvě 2011 16:47
od booriiss
děkuju vino ... jde o to že z cti se fakt závoďák udělat nedá :m: a tak zvažuji alternativu jakou tam dát převodovku ... mezi 4-5 je propad 500 otáček ... a říkám točíto jak blázen na těch 90-100km/h tak něco snad vyšmoulím...stejnak musím nechat přenejtovat obložení na spojce tak by se to mohlo sfouknout na jednou. Ještě jednou díky. a pokud bys měl chuť dát nějaký tip z čeho ji vzít :)

Re: Kratka skříň

Napsal: 22 kvě 2011 21:47
od Houbar 205 Gutmann
Tak ted otazka , jak slozit dobre razeni na 1.9 GTI 94 KW s maximalkou 235 :-)

Jaky Setrvacnik ( 19,MI-16 nebo jine), jaka spojka , jaky pritlacak a pak jak slozit prevodovku co z ceho pouzit aby to na tehle motorech dobre fungovalo a jelo ...

Re: Kratka skříň

Napsal: 23 kvě 2011 21:43
od vinorak
standartní z 88 nebo 94kW a k tomu dej 5 z nafáka ale 8v asi nikdy nepojede 235 :fran:

Re: Kratka skříň

Napsal: 23 kvě 2011 22:40
od Houbar 205 Gutmann
Tak tam je ten propad hroznej ... spis jestli nekdo nepremyslet jak neco poskladat aby to bylo uspokojivy , jak delkou kvaltu tak maximalkou :-) , ze max je u 205 gti 200 km-h tak z toho prevodama dostat treba 220 ... jestli me chapete teda jak tpo myslim :m: :m:

Re: Kratka skříň

Napsal: 24 kvě 2011 17:34
od vinorak
no tak to je přesně co sem psal já, čili mi16 převodovka a stálý převod z GTI :myslim:

Re: Kratka skříň

Napsal: 25 kvě 2011 12:26
od Houbar 205 Gutmann
Ted uz to jen vyzkouset :m:

Re: Kratka skříň

Napsal: 25 kvě 2011 13:03
od Zdenek
vinorak píše:standartní z 88 nebo 94kW a k tomu dej 5 z nafáka ale 8v asi nikdy nepojede 235 :fran:
No... uvidíme, až namontím na 8v převodovku z GTI-6 :fran: :m: jestli je těch 235 reálnej počin

Re: Kratka skříň

Napsal: 25 kvě 2011 13:43
od Houbar 205 Gutmann
Ovsem tohle je podpasovka :-D nechces u toho sestrojit navod a hodit je na stranky klubu ???