Stránka 206 z 427
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 29 led 2010 13:31
od Thyoridas
88kW... Toto su fungl nove pisty, kovane, na vrtani 85,5mm tusim a s rovnym dnem pro vetsi kompres... Origo pisty maju vybrani pro lepsi vireni smesi to ano, ale to sem odstranil prave kvuli vetsi kompresi...
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 29 led 2010 13:34
od weslo
Thyoridas píše:88kW... Toto su fungl nove pisty, kovane, na vrtani 85,5mm tusim a s rovnym dnem pro vetsi kompres... Origo pisty maju vybrani pro lepsi vireni smesi to ano, ale to sem odstranil prave kvuli vetsi kompresi...
hehe "z blata do kaluze" ...
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 29 led 2010 15:18
od Milhaus
michael: proč si to nestříknul tou černou celý a pak bys jen štětcem tupováním dobarvil znak?
Nehledě na to že ti místama prosvítá bílá barva
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 29 led 2010 17:59
od Milhaus
drakenx700: mohl bys mi to vyfotit ještě z vrchu to křídlo? hlavně v místě stěrače, docela se mi to líbí a jde mi o to jestli by tím šlo elegantně zahladit díru po stěrači kdyby se v tom křídla zalepila ta díra nějakou pěnou
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 29 led 2010 18:03
od Michael205
já ty místa dostříknu který jsou vidět, jinak takhle to bude přemejšlím nat tím že toho lvíčka nechám bílího a zbytek černej
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 29 led 2010 18:03
od draken
ok za minutku je to tam
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 29 led 2010 18:26
od Thyoridas
Weslo: sam su zvedavy co to ve vysledku spolecne s ostatnima upravama udela, aby z toho nebyl enom uzrany dvoulitr...
Ale tak snad sa podari...
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 29 led 2010 18:40
od TomGTI
To vybrání v pístech není žádná tovární úprava na lepší výření směsi ve válci ale je tím docíleno nižšího kompresního poměru.Felicia 1.3 Mpi 50Kw má taktéž rovné dno pístů,měl jsi koupit Felicii a měl by jsi to už v sérii
Jinak s tím motorem jak už jsem ti psal pokud na tom nebudou nějáké úpravy a naladěná jednotka tak to bude opravdu jen žíznivý dvoulitr co bude mít možná o něco větší krouťák než sériový motor.Nezapoměň že máš pořád sériový motor jediné co máš jiné jsou písty což samo o sobě kromě toho objemu neudělá nic
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 29 led 2010 19:43
od weslo
TomGTI píše:To vybrání v pístech není žádná tovární úprava na lepší výření směsi ve válci ale je tím docíleno nižšího kompresního poměru.Felicia 1.3 Mpi 50Kw má taktéž rovné dno pístů,měl jsi koupit Felicii a měl by jsi to už v sérii
Jinak s tím motorem jak už jsem ti psal pokud na tom nebudou nějáké úpravy a naladěná jednotka tak to bude opravdu jen žíznivý dvoulitr co bude mít možná o něco větší krouťák než sériový motor.Nezapoměň že máš pořád sériový motor jediné co máš jiné jsou písty což samo o sobě kromě toho objemu neudělá nic
neviem ci by v peugeote kvoli nizsiemu kompresnemu pomeru robili do piestu taky zlozity tvar
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 31 led 2010 14:48
od vinorak
draken: no vypadá to hezky nízko, ale je to standart gti, jenom protože máš ty lemy tak o 2 cm niž než jsou v originálu tak to opticky vypadá že je to nacpaný v podběhu
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 31 led 2010 15:18
od draken
no já měl vedle sebe tyhle pružiny a origo gti pružiny a tyhle byly eště o 2 cm kratší, ale vypadá to dobře. Pak někdy na jaře musim ukecat mechanika aby mě hodil dolu i zadek. Jenom si nejsem jistej jestli nebudou dostávat na prdel tlumiče když je to takhle dole.
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 31 led 2010 16:25
od mik
draken: vypada to pekne, ale nechces nejdriv neco udelat s tou rzi, nez na to zacnes neco lepit
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 31 led 2010 16:29
od draken
s kerou?? to sou jenom malinky mistečka eště v normě a na tu životnost auta to vydrží - sou i horší auta a taky jezděj, na jaře to plánuju přebrousit a aspoň zakytovat, stříkat se nebude toho už se pugy nedočká
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 01 úno 2010 08:12
od vinorak
milhaus: sem rád, že ti můj návod pomoh
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 01 úno 2010 08:25
od Milhaus
to důležitý jsem se od tebe dozvěděl - že to jde, když vím že to nějakým způsobem jde tak se nad tím hned líp přemýšlí