Stránka 23 z 40
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 10 kvě 2011 06:55
od vinorak
nápad super, ale počítej s tím, že ti přední kola trochu zalezou dovnitř
Ale zase tam pudou dát větší brzdy, třeba 266mm
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 10 kvě 2011 06:57
od Hroche
proč by měly zalézt? když tam nechám brzdy bendixi tak se rozchod nezmění!
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 10 kvě 2011 08:24
od vinorak
no když ale dáš těhlice s ložiskem pro 88-93kW tak se přeci použije kotouč s nižším odsazením ne
to přeci nejde zkombinovat velký ložisko a náboj s velkým odsazením
nebo se pletu ...
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 10 kvě 2011 09:51
od Hroche
to já právě nevím to by chtělo vyzkoušet
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 11 kvě 2011 08:25
od Hroche
včera jsem si spočítal svojí aktuální spotřebu a je 8,9l/100km. Jsem celkem spokojenej čekal jsem to okolo 9,3-9,5l
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 16 čer 2011 11:03
od Hroche
chlapy nevíte zda se dají koupit distanční podložky na změnu ventilové vůle jinde než u peugeota?
teď jsem si to počítal a u peugeot to vyjde a co ventil to 100kč za podložku ta se mi zdá trochu moc!
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 16 čer 2011 18:34
od Thyoridas
firma szakalmetal Brno, zkus pohledat na netu, u nich podlozka zadane tloustky stoji asi 30,- pokud nezdrazili...
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 17 čer 2011 19:17
od Hroche
tak jsem se koukal na tu firmu co jsi mi doporučil ale ty podložky jsem tam nenašel
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 18 čer 2011 06:36
od Thyoridas
minuly rok sem od nich bral, zkus tam zavolat, objednaval sem telefonicky...
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 18 čer 2011 18:52
od Hroche
tak podložky jsem nakonec našel doma. jinak dneska jsem brusnou pastou doladil dosedací plochy mezi sedly a ventily. uložil jsem ventily a vačku do hlavy takže bezva den mám radost až na jednu malou věc: praskal mi klema na vačku kur** práce jsem tak naštvanej
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 20 čer 2011 13:40
od Hroche
fotky z víkendové práce (foceno mobilem)
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 26 čer 2011 19:23
od Hroche
o víkendu se trochu pracovalo na autě teda spíš na částech který mají do auta přijít. přez týden jsem sehnal novou klemu kterou jsem dal na hlavu a udělal vůle na ventilech. Vůle jsou jak z fabriky.
Taky jsem začal repasovat sedačky který mám od Mike z Olomouce. celé to fotím tak z toho pak udělál postup jak na to. Dělám to komplet odřezání bočnic dolepení molitanu oprava potahů provaření rámů atd.
Včera jsem zjistil že mi někdě tluče plus na kostru a vybijí díky tomu baterka. MOc se mi do toho nechce hledat kde je problém.
Další problém co jsem zjitil je že při brždění v pomalých rychlostech mi bouchá v přední nápravě. nevíte kde by mohl být problém?
ramena jsou nový, táhla stabilizátoru s uložením taky. tak nevím možná vymačkaný těhlice?
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 26 čer 2011 19:38
od Davo
možná dotáhnout kola
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 19 črc 2011 16:11
od Hroche
malá rekapitulace co jsem už všechno udělal nyní se chystám na přestavbu přední nápravy
mám přichystaný velký těhlice s brzdama a poloosama jen chybí kotouče a desky ale ty dám stejně nový tak jako ložiska
a) přečalounit přední a zadní sedačky
a1) snížit předek
b) vyměnit těsnění předních oken hotovo
c) vyměnit těsnění předních dveří
d) origo přední mlhovky
e) opravit pravý zámek
f) namontovat nový centrál
g) nové autorádio
h) dokoupit 2x speedliny 14" hotovo
ch) sehnat 14" pavučiny Guttman hotovo cena 2000Kč
i) otryskat a nalakovat kola hotovo
j) repasovat zadní brzdy hotovo náklady 1400Kč
k) nové víčko termsotatu asi nechám tak jak to je teď
l) vyměnit těsnění topení
m) nový výfuk s lamda sondou střední a zadní díl zatím bez lamdy ,ale hotovo náklady 2500Kč
n) nová zásobní nádržka na olej pro stahování střechy
o) urovnat elektriku
p) vyklepat přední blatník a bok
q) nový lak
r) rozchodit šroub co drží rezervu díky Maxovi už mám jiný funkční
s) nové panty dveří
t) zrepasovat zadní nápravu hotovo náklady 2000Kč
u) podlepit díru v koberci
v) nové přední koberečky
w) přetěsnit levou poloosu
x) doplnit chybějící žárovky
y) zrepasovat přední nápravu a uložení tlumičů hotovo
z) vyměnit pravou poloosu
Re: červený ďábel CTI
Napsal: 29 srp 2011 07:17
od Hroche
Mám tu další upgreat podvozku GTI. Po ramenech a pružinách cabrio dostalo i těhlice, náboje, ložiska, kotouče a poloosy z GTIčka 88/93Kw. Mám ještě teda připravený zrepasovaný třemeny Girling ale ty jsem na auto nedal chyběly mi upevňovací šrouby třmenu M12x1,5-40. Prozatím mám na autě kombinaci Girling kotouče a třmeny Bendix.