Stránka 27 z 30
Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 10 kvě 2010 18:55
od Lubec
Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 10 kvě 2010 19:11
od pichy
nad tím jsem kdysi taky uvažoval, ale nějaký lakýrník mi to vymluvil. každé lepidlo jde sundat nahříváním

Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 10 kvě 2010 19:26
od draken
já to skusim teda horkovzduškou
Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 07 čer 2010 09:30
od Milhaus
nějaké novinky:
podvozek: GTI pružiny, podložky 18 mm, leštěné pavučiny 14ky...vše na autě... S kolama, respektive šroubama mám problém, jsou delší než se čekalo, nevlezou se do podložky, takže zatím drží na obyč šroubech z plecháčů než se pořeší jiné šrouby nebo zkrátí tyhle
Brzdy: GTI posilovač, válec, chlazené kotouče (po zjištění že je mám moc hluboké nakonec vyměněny s macháněm, který zrovna tyhle potřeboval a měl doma nové plytší které mu byly na nic - ještě že to tak pěkně vyšlo)

, dále Girling třmeny, shání se už jen destičky aby se mohla vyzkoušet funkčnost celého systému, pokud nebude funkční tak nedojedu ani na sraz...
co ještě čeká:
výměna výfuku (tlumič + potrubí) za nový origo, výměna chladiče + spousta dalších drobných cipovin na které se dostane asi až zase nasněží

Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 07 čer 2010 14:29
od TomasCTI
Mildo ty si se do toho opřel,ve finále to budeš prodávat jako noví auto

Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 07 čer 2010 14:37
od Milhaus

proč bych to proboha prodával, tohle se neoplatí, navíc je to prakticky neprodejné auto, to už zůstane v garáži dokud to rez nesežere
Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 07 čer 2010 15:20
od Max
a co nějaký foto z kolama????
Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 07 čer 2010 15:26
od Milhaus
není, neměl jsem jednak foťák u sebe a nebyl ani prostor to fotit, byly by to fotky nicneříkající...to bude kdyžtak překvapení na sraz

Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 07 čer 2010 16:19
od Max
tak to aby to snáma neseklo

Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 07 čer 2010 16:22
od Milhaus
no není to zas taková bomba, to se neboj...ale styl to má, je to takový nevtíravý, docela ujdou
Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 07 čer 2010 16:23
od Max
však to je dobře. lepší než aby to mlátilo do očí

Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 21 čer 2010 06:31
od Milhaus
tak už tam mám i přední podložky...řízení jde za jízdy lehčeji a je citlivější, což mě docela překvapilo...
Toť na tuhle sezonu vše...chtěl jsem ještě nechat oreznout kapotu ale max byl rychlejší...
Takže jen vyměním chladič, spravím saharu a uvidíme co přinese další zima, která už pomalu přichází

Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 21 čer 2010 13:52
od Max
kdo dřív začne ten dřív má

Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 21 čer 2010 14:07
od Milhaus
no...aspoň to víc promyslím a nezůstane jen u kapoty kterou má každej jouda a bude to lepší jak to tvoje

Jestli tu kapotu chystáš na to co myslím já, tak ti rovnou říkám že děláš chybu a líbit se ti to nebude...
Jinak co se týká špinění jak se tu někde probíralo, tak nevím kolik lidí si na rabbitovu kapotu šáhlo, ale už nešpiní...už to není taková ta povrchová rez která by se v dešti odplavovala

Re: | 205 GT | 1,4 | 55 kW |...v rytmu 90.let....
Napsal: 21 čer 2010 14:44
od Max
připravuju si toho mnohem víc,a na XSDčko to rozhodně nebude. však časem uvidíš.