fifty12 píše:myslel som že repas za 250€ je už čo to solídne, ale v žiadnom prípade si to asi nedam nikde robiť keď len za ten materiál dám dvojnásobok
Už som nohami na zemi a viem kde je realita
A teraz aj keď pomaličky to spraviť, ale precízne s amatérskym pracantom
Aj ja som si to myslel, kym som nezacal ratat kolko ma stali jednotlive diely!
Capy som mal s vyraznou zlavou a aj tak stali tusim 100€.
Obe loziska nabojov som zohnal nove, za cca 90€. Co je priblizne 1/2 pultovej ceny predajcov ND tu...atd.
K tomu sme este nepriratali loziska a simeringy do napravnice, silenbloky, pieskovanie, praskove farbenie, robotu....
Takze mi povedz, co Ti za tych cca 250€ ti "profici" urobia?
Len komaxit ma tusim stal cca 200€...ale to len preto, ze som daval 2 vrstvy: zakladnu s obsahom zinku a vrchnu.
Miesto komaxitu mozes pouzit aj klasicku farbu v speji, ale vydrzi to podstatne menej. Mozes nechat povodne vsetko, co nevyzaduje vymenu ako su napr. stity kotucov, sroby, brzdove hadicky, loziska naboja...Ano, da sa aj na GO napravy usetrit...ale urcite by som setril na niecom menej podstatnom, ako na naprave lebo vsetko co nevymenis sa Ti casom pokazi a budes to aj tak musiet pri 20 rocnom aute vymenit.
Nehovorim uz vobec o tom, ze niektore pomocky na repas som si musel vyrobit, niektore kupit.
Takze v sucte ma generalka mojej zadnej napravy stala viac, ako niektore auta tu na fore.