Stránka 273 z 427

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 11:34
od Klobe
Venkovak píše:Přesně jak říká stennli,všechno je jenom o údržbě a přístupu i když některé věci prostě neuhlídáš.Ale xsara se mi vůbec nelíbí,to bych nechtěl eee :m: a TD proč ne,tam nemusíš koukat na kvalitu nafty.
tak třeba stennli prodává víc dílů na HDI protože je jich víc :m:
jako to víš že je všechno o udržbě ale třeba tento motor takřka nejde utěsnit, velké riziko je těsnění pod hlavou- nejhorší případ prdnutí hlavy a to není malá částka na opravu nebo sehnání samostatné hlavy- když seženeš tak za nehorázné prachy. je to prostě zastaralý motor. velká výhoda je fakt že leješ naftu, olej a v pohodě. já sám leju sem tam bio naftu. žádná elektrika atd.
ale třeba u toho mojého motoru stačí naložit pár osob navíc a auto nejede, musím ho vytáčet jak kokot a to co jsem si s tím motorem prošel taky nebyla zábava..... byly to levné prkotiny ale byl to na podzim začarovaný kruh. něco jsem spravil a za dva dny další věc. od stennliho jsem taky bral co chvíla nějaké díly a bych mohl jezdit

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 11:42
od Venkovak
Moc se mi opravdu nepáčí,ale toť jen můj názor.V základu to není pěkný auto....mě by se taky líbilo plno aut,ale zůstávám u svého prcka,tak to taky tak udělej :fran: ale koukam že jdeš asi po výkonu co?

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 11:43
od Berny88
Klobe: no my když máme auto naložený tak je to pořád to samý..Nemusíme šlapat víc na plyn.. ;-) no nevim jediný co jsme menily tak byly brzdy,olej a zadní tlumiče..Jinak nic ;-) Jde taky o rok výroby a jak se o to člověk stará no ;-)

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 11:46
od Berny88
Venkovak: no po výkonu tolik ne,ale hlavně se v tom jezdí nádherně..205ku jsem měl jenom na začátek a teď už chci auto pro levnej a výkonější provoz...205ka je malá,nemá výkon,žere volej a je spíš na hraní než na normální používání..Rád bych si jí nechal,ale neutách bych 2auta,motorku a přítelkyni :m:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 12:51
od Stennli07
Hdi je háklivý na naftu o tom žadná ja osobně mám 1.9 TD ve fiatu který váží 1.6t jediný co mně štve že naložený i s vozíkem se hřeje ten motor prostě není stavěný na 3t soupravu o tom žádná jinak o tom přetěsnování mně osobně netěsní 100% víko ventilu jinak problém není nikdě vidět aspon zatím co se týká problému u TD hlavy opravdu praskají a to je největší problém techto motoru
opravdu je to hodně o tom jak se s tím jezdí a pravidelném servise ale zas na druhou stranu i to nemusí stačit na to aby se něco vysypalo je to kus od kusu a i nový auto se muže sypat jak domeček z karet ale na něm je nějaká záruka u ojetiny záruka není bud se do ní budou sypat peníze nebo nee

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 13:04
od Klobe
No víko ventilů mě už teď těsní v pohodě ale mám nehorázně potečenou zadní stranu motoru a nevím od čeho. turbo mám suché :myslim:
u mojého motoru mě dost překvapuje že skoro nežere olej a i když je ze zadu dost potečený tak ho ani moc nedoplnuju. tipuju tak litr oleje na 3-4tisíce km ;-)

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 14:52
od Venkovak
Zezadu v pravo ti může téct tak těsnění pod hlavou a nebo těsnění podtlakovky....jinak co se týče netěsností,tak to vyřešila přísada tzv. med :m: a po ujetých víc jak 1000km problém přestal a olej si drží hladinu,turbo nehází olej do výfuku....mohu to opravdu doporučit všem,kdo stím mají problém :up:

A Berny,ty nás teda chceš opustit jo,když už nebudeš mít puga? ....s tima babama máš pravdu,to jsou velký spotřebácí a určitě žerou víc jak GTi :fran:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 15:39
od Hoj@n
Thyo, kua ty mas pech :sweat:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 15:49
od Thyoridas
Aspon mna to konecne prinutilo to rozhodit a opravit... :fran: Ale seru mna ty rotrhle oka na hlave... :sweat: Pravde podobne to necham zavarit, preceonom je ta hlava po GO, tak by byla skoda ju vyhodit... :up:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 18:37
od sheffield
Venkovak píše:Zezadu v pravo ti může téct tak těsnění pod hlavou a nebo těsnění podtlakovky....jinak co se týče netěsností,tak to vyřešila přísada tzv. med :m: a po ujetých víc jak 1000km problém přestal a olej si drží hladinu,turbo nehází olej do výfuku....mohu to opravdu doporučit všem,kdo stím mají problém :up:

A Berny,ty nás teda chceš opustit jo,když už nebudeš mít puga? ....s tima babama máš pravdu,to jsou velký spotřebácí a určitě žerou víc jak GTi :fran:

ten med se lije normalne do leju nebo jak to s tim je???

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 20:43
od Berny88
Venkovak: no asi bohůžel jo.. :cry: :cry: :cry: Ale ještě uvidim co mi řekne otec na to že bych si ho nechal jako auto pro rekreační ježdění :) ještě uvidíme jak to dopadne...to jo ženský maj hroznou spotřebu :fran:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 21:10
od Venkovak
No uvidíš jak to bude.

Ta přísada do oleje se přidává při výměně,kdy se přidá určité množství na X litrů oleje,řádně se promíchá a naleje do motoru

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 22:10
od sheffield
Venkovak píše:No uvidíš jak to bude.

Ta přísada do oleje se přidává při výměně,kdy se přidá určité množství na X litrů oleje,řádně se promíchá a naleje do motoru

muzes mi prosim napsat kolik te prisady na kolik litru se dava???

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 13 čer 2010 22:40
od Venkovak
náplň mam 4.5L a přidával jsem nějaký dvě deci

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 15 čer 2010 20:19
od Berny88
tak už je to jistý že auto jde z domu :( Jenom potřebuju zjistit kolik je EKO daň...Protože někdo řiká 10tis. a někdo jen 5.tis..Takže nevím :(