Stránka 4 z 7

Napsal: 05 pro 2007 15:40
od Bohouš 205 GTI
že bych taky něco změřil ???? 8) 8)

Napsal: 05 pro 2007 15:47
od Milhaus
Bohouš 205 GTI píše:že bych taky něco změřil ???? 8) 8)
No to bys mohl, určitě by to všechny zajímalo :wink:

Napsal: 05 pro 2007 17:02
od Jirka
Tak koukám jaký sem dáváte časy,místama nevím co si o tom mám myslet.Pro zajímavost sem dám co naměřili v testech časopisu Auto motor sport v německu.Je to z r.1987 tzn auta-vrstevníci našich 205tek


BMW M3.....2302ccm................................10,8
LanciaHF4WD...........................................9,6
OpelOmega 3000.....................................15,9
Porsche Carrera911.................................12,5
ToyotaMR2..............................................14,8
FerrariTestarossa.....................................9,6
a nakonec
Peugeot205GTI 1,9..94kw.........................10,9

To GTíčko,je to ještě typ bez katalyzátoru.
Takže si nejspíš domyslíte co si myslím o těch hodnotách pod 7vteřin.
Pro zajímavost,také jsem to zkoušel ale uhlídat tchometr a vteřinovou ručičku to je nad mé síly,ale nad 10vt. určitě.
Ještě snad 5.rychlost mám 0,86 .Stálý převod 3,69:1.
Při 80km/h mi motor točí asi2400ot. a má 55koní.Při 120km/h točí asi tak 3700ot. a má asi 90koní a začíná konečně trochu jet.
Ty hodnoty jsem vyčetl z těch německých testů,tabulek a grafů.

Napsal: 05 pro 2007 17:05
od Jepík
Hasis píše:
vinorak píše: nejezdíš na speciál ? :twisted:
ee natural 95, ale mozna to je tim, ze tam sou asi v haji pistni krouzky, ptz me to moc zere olej :cry:
To nebudou kroužky ale gufera pod ventilama.Mě to taky žralo olej a dooost hodně.Když jsem je vyndal tak byly ztvrdlé jak šutr a když jsem je změřil šuplerou tak měli vůly kolem půl milimetru.Po výměně přestal žrát-po najetí 4000 km žádnej olej neubyl.

Napsal: 05 pro 2007 17:08
od Milhaus
tak uhlídat to jde velice jednoduše, čtverkou to vytáhneš na 80, přeřadíš a držíš osmdesát, pak ten vedle (z důvodu bezpečnosti) tebe zmáčkne na mobilu stopky a dáš pedál na podlahu a je to, není to zas tak složité si to uhlídat a pokud to děláš sám, tak si na mobilu nastavíš stopky a jen dvakrát zmáčkneš, nemusíš se na něj vůbec dívat...

Napsal: 05 pro 2007 17:10
od hugo boss
Jirka píše:Tak koukám jaký sem dáváte časy,místama nevím co si o tom mám myslet.Pro zajímavost sem dám co naměřili v testech časopisu Auto motor sport v německu.Je to z r.1987 tzn auta-vrstevníci našich 205tek


BMW M3.....2302ccm................................10,8
LanciaHF4WD...........................................9,6
OpelOmega 3000.....................................15,9
Porsche Carrera911.................................12,5
ToyotaMR2..............................................14,8
FerrariTestarossa.....................................9,6
a nakonec
Peugeot205GTI 1,9..94kw.........................10,9

To GTíčko,je to ještě typ bez katalyzátoru.
Takže si nejspíš domyslíte co si myslím o těch hodnotách pod 7vteřin.
Pro zajímavost,také jsem to zkoušel ale uhlídat tchometr a vteřinovou ručičku to je nad mé síly,ale nad 10vt. určitě.
Ještě snad 5.rychlost mám 0,86 .Stálý převod 3,69:1.
Při 80km/h mi motor točí asi2400ot. a má 55koní.Při 120km/h točí asi tak 3700ot. a má asi 90koní a začíná konečně trochu jet.
Ty hodnoty jsem vyčetl z těch německých testů,tabulek a grafů.
no já si to nevymyslel, a jestli chceš , klidně tě sveru a přeměříš mi to :wink:

80ti na 120 za 6.5 vteřiny .... kdybych neměl svůj tel v opravě tak to snad natočim :lol: , no brzy ho budu mít tak to udělám... já nelžu, není to můj obor

jinač ty máš Mičko ne? to zabírá pořádně aý od 4tis. ot

Napsal: 05 pro 2007 17:26
od Hasis
Jepík píše:
Hasis píše:
vinorak píše: nejezdíš na speciál ? :twisted:
ee natural 95, ale mozna to je tim, ze tam sou asi v haji pistni krouzky, ptz me to moc zere olej :cry:
To nebudou kroužky ale gufera pod ventilama.Mě to taky žralo olej a dooost hodně.Když jsem je vyndal tak byly ztvrdlé jak šutr a když jsem je změřil šuplerou tak měli vůly kolem půl milimetru.Po výměně přestal žrát-po najetí 4000 km žádnej olej neubyl.
no ted uz je to stejne jedno, budu daval jiny motor, ptz kdyz si to spocitam, tak me vyjde levneji koupit ten motor od toma co dava za 1000kc

Napsal: 05 pro 2007 19:35
od Jepík
To Ti přeji hodně štěstí ať s tou výměnou nemáš takové problémi jako já když jsem menil motor 1.1 .V původním autě motor šlapal jak hodinky a jen sme ho přehodili tak začal zlobit.

Napsal: 05 pro 2007 19:39
od Hasis
whow tak to dik a budu pevne doufat :wink:

Napsal: 05 pro 2007 23:15
od Lachtan
To by mě taky zajímalo jak si vede moje auto, o víkendu zkusím a dám vědět :wink:

Napsal: 06 pro 2007 00:12
od vincent
ja to taky prubnu donutili ste me 8)

Napsal: 06 pro 2007 07:26
od Milhaus
Lachtan píše:To by mě taky zajímalo jak si vede moje auto, o víkendu zkusím a dám vědět :wink:
tak na tebe jsem zvědavej :wink:

Napsal: 10 pro 2007 16:23
od Lachtan
Tak já jsem to na 120 vytáhl za 18 sekund :roll:

Napsal: 10 pro 2007 17:31
od weslo
ja cca tych 18s. ja + spolujazdec.

Napsal: 10 pro 2007 17:51
od Milhaus
Lachtan píše:Tak já jsem to na 120 vytáhl za 18 sekund :roll:
to není možný tolik?