Neřešitelný problém - spotřeba
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
ale z logiky by to pak mělo hůř jet v otáčkách a pod zátěží
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
nebo je prostě regulátor uškrcenej a pustí jen minimum
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
A kde je regulátor? Případně jde nějak proměřit a otestovat mimo toho výtoku, který je jasně mimo toleranci.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
je nahoře vedle vstřiku
- Přílohy
-
- IMG_0319.JPG (121.34 KiB) Zobrazeno 2751 x
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Podle SB je tahle část stejná pro TU1 i TU3 tak můžu zkusit připojit jinej co tu mám a jestli zpátečkou natlačí víc než ten co je v autě. Zítra to schválně vyzkouším.
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Tak jsem zkoušel všechny vstřiky co mám a u všech je to víceméně stejný, takže ještě v týdnu změřím tlak na přívodu a uvidím co mi to ukáže.
- tomas1280
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1441
- Registrován: 23 kvě 2009 21:00
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Topoľčany
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Cau Lukas.
som zvedavy na co prides.!.
ja jazdim za 7,5 - 8 a to po meste +kratke trate 2km akurat rozdiel od karburatora su 2litre 8-(((
v prvom rade som podaval nove stahovacie pasky na banzinove hadice a odstranil katalizator ale o nic lepsie tak som ho vratil..
najlepsie by bolo skusit na mesiac prehodit auto s otcom,ale to sa mi nepaci..
som zvedavy na co prides.!.
ja jazdim za 7,5 - 8 a to po meste +kratke trate 2km akurat rozdiel od karburatora su 2litre 8-(((
v prvom rade som podaval nove stahovacie pasky na banzinove hadice a odstranil katalizator ale o nic lepsie tak som ho vratil..
najlepsie by bolo skusit na mesiac prehodit auto s otcom,ale to sa mi nepaci..
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Zatim mam najeto cca 140 km a rucicka se ani nepohnula. Jindy na 200 mam 1/4 nadrze pryc. Sice s tim autem neni vubec zabava a jedu jak stoletej deda co vyjel po roce na nakup, ale pravdepodobne zjistim, ze celej problem je mezi volantem a sedackou. Uvidim az vyjedu alespon pul nadrze.
- tomas1280
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1441
- Registrován: 23 kvě 2009 21:00
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Topoľčany
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
ja tankujem az uplne po hrdlo pokial sa nevylieva a najazdim +-150km pokial zacne ubudat no potom to ide striedavo hore dole podla najjmensieho kopca a nadjazdu. v kazdom pripade budem musiet skontrolovat vsetko co ty.
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Pokud ti to nedopadne,lukas309 píše:Zatim mam najeto cca 140 km a rucicka se ani nepohnula. Jindy na 200 mam 1/4 nadrze pryc. Sice s tim autem neni vubec zabava a jedu jak stoletej deda co vyjel po roce na nakup, ale pravdepodobne zjistim, ze celej problem je mezi volantem a sedackou. Uvidim az vyjedu alespon pul nadrze.
tak to se určitě mrkni na ten předstih,taky jsem jezdil tak za 9-9.5 lirů, po seřízení předstihu 6.5-7 L,měl jsem mírnej pozážech(v podstatě nulovej předstih),po seřízené šlo znatelně lépe odspoda.
PALTEST mám doma(mám ho po dědovy je to už historickej kousek,ale funguje),bohužel jsem dost z ruky.Je tu jistá možnost že pojedu na sever nevím jestli to byl Most nebo Usti,nemůže ten inzerát najít možná už je pasé,tak bych ho moh vzít sebou,když tak ti dám vědět.
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Tak já hlavně musím najít čas na kdy domluvit termín a pak to nebude problém, ale zatím vůbec nestíhám. Ale doufám, že to pak bude už v pohodě.
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Navíc u 1.4 55kw je asi největší problém převodovka,která je hodně krátká a když si vemu že pohybovat se po okrskách rychlostí menší než 90 km znamená bejt brzda,tak je to celkem bezvýchodná situace poněvadž tyhle auta točí skoro 3500 ot/min a to na spotřebu opravdu není,na dálku se dá dosáhnout na 5l litrů i míň,to ale jedu převážnou část necelých 70 km/h a točím pod 2500ot/m, já osobně mám v techničáku napsáno 7,7/4,8/6,7.
Řešení by bylo dát tam těžší převodovku nebo aspon takovou která nebude při devadesáti točit takový strašný otáčky,nehci kecat,ale myslím že bratrová 306 1.4 55w taky točila pod 3000ot/min, než jí rostřelil :-(
Takže otázka je kde vzít delší převodovku aby tam pasovala, z té 306 by mohla to je taky TU,nejsem si jist jak je to s převodovkama do 205 co se týče TU motoru asi by to chtělo nákou tabulku nevíte někdo?U 1.1 a mín spotřebu zachranuje jiná řídící jednotka která nedává tolik paliva,ale taky to není žádná sláva,převodovka je tuším stejná?Možná by bylo ještě řešení nechat nastavit řídící jednotku v servise,má s tím někdo zkušenosti,vím že se sama nastaví po resetu způsobem jízdy,ale třeba to není optimální.
Řešení by bylo dát tam těžší převodovku nebo aspon takovou která nebude při devadesáti točit takový strašný otáčky,nehci kecat,ale myslím že bratrová 306 1.4 55w taky točila pod 3000ot/min, než jí rostřelil :-(
Takže otázka je kde vzít delší převodovku aby tam pasovala, z té 306 by mohla to je taky TU,nejsem si jist jak je to s převodovkama do 205 co se týče TU motoru asi by to chtělo nákou tabulku nevíte někdo?U 1.1 a mín spotřebu zachranuje jiná řídící jednotka která nedává tolik paliva,ale taky to není žádná sláva,převodovka je tuším stejná?Možná by bylo ještě řešení nechat nastavit řídící jednotku v servise,má s tím někdo zkušenosti,vím že se sama nastaví po resetu způsobem jízdy,ale třeba to není optimální.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
1.1 má ještě o fous kratší špajzku jak 1.4 vytočenej motor neznamená až takový problém, jde o plynulost. a tyhle škatule co váží 850 kg jezdí za prd, jen se to musí umět
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Přesně tak, jen se to musí umět
Asi budu muset na školení, protože zatím všechno OK. Tlak v palivový soustavě v pohodě, přepad zpátky do nádrže je čistej (jde bez problémů profouknout) takže už mě zaráží jedině to, proč to vytlačilo zpětnou hadicí tak málo a potom ten předstih a lambdu, ale na to zatím nebyl čas. Je sice pravda, že ta pětka by mohla být delší, ale v tom bych problém neviděl. Navíc 3500 otáček pro benzín není nic neobvyklého.
Asi budu muset na školení, protože zatím všechno OK. Tlak v palivový soustavě v pohodě, přepad zpátky do nádrže je čistej (jde bez problémů profouknout) takže už mě zaráží jedině to, proč to vytlačilo zpětnou hadicí tak málo a potom ten předstih a lambdu, ale na to zatím nebyl čas. Je sice pravda, že ta pětka by mohla být delší, ale v tom bych problém neviděl. Navíc 3500 otáček pro benzín není nic neobvyklého.
Re: Neřešitelný problém - spotřeba
Tak si dovolím nesouhlasit odjet si 100km po dálnci, plynulá jízda bez přerušení jednou se 3500ot/min a pak to šolichej na necelích 2500 ot/min myslím že nebude problém mít o 2L menší spotřebu.A necelích 3500ot/min při 90km/h my moc normální nepříjde,běžné to být může,ale na spotřebu to zkrátka není ideální, schválně kolik točí třeba tokové GTI pochybuju že 3500 to by vás sežralo i s botama ,jinak třeba taková otcova Brava točí 2500.A to je to 1.2vinorak píše:vytočenej motor neznamená až takový problém, jde o plynulost. a tyhle škatule co váží 850 kg jezdí za prd, jen se to musí umět
Zkrátka 2500 při 90 by podle mě bylo ideální i co se jízdního komfortu našich plechovek týče.