Stránka 4 z 5

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 29 dub 2012 15:24
od vinorak
ale z logiky by to pak mělo hůř jet v otáčkách a pod zátěží :myslim:

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 29 dub 2012 16:35
od draken
nebo je prostě regulátor uškrcenej a pustí jen minimum

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 29 dub 2012 19:10
od lukas309
A kde je regulátor? Případně jde nějak proměřit a otestovat mimo toho výtoku, který je jasně mimo toleranci.

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 29 dub 2012 19:33
od vinorak
je nahoře vedle vstřiku

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 29 dub 2012 19:40
od lukas309
Podle SB je tahle část stejná pro TU1 i TU3 tak můžu zkusit připojit jinej co tu mám a jestli zpátečkou natlačí víc než ten co je v autě. Zítra to schválně vyzkouším.

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 30 dub 2012 10:49
od lukas309
Tak jsem zkoušel všechny vstřiky co mám a u všech je to víceméně stejný, takže ještě v týdnu změřím tlak na přívodu a uvidím co mi to ukáže.

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 02 kvě 2012 11:14
od tomas1280
Cau Lukas.
som zvedavy na co prides.!.
ja jazdim za 7,5 - 8 a to po meste +kratke trate 2km akurat rozdiel od karburatora su 2litre 8-(((
v prvom rade som podaval nove stahovacie pasky na banzinove hadice a odstranil katalizator ale o nic lepsie tak som ho vratil..

najlepsie by bolo skusit na mesiac prehodit auto s otcom,ale to sa mi nepaci..

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 02 kvě 2012 11:30
od lukas309
Zatim mam najeto cca 140 km a rucicka se ani nepohnula. Jindy na 200 mam 1/4 nadrze pryc. Sice s tim autem neni vubec zabava a jedu jak stoletej deda co vyjel po roce na nakup, ale pravdepodobne zjistim, ze celej problem je mezi volantem a sedackou. Uvidim az vyjedu alespon pul nadrze.

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 02 kvě 2012 22:05
od tomas1280
ja tankujem az uplne po hrdlo pokial sa nevylieva a najazdim +-150km pokial zacne ubudat no potom to ide striedavo hore dole podla najjmensieho kopca a nadjazdu. v kazdom pripade budem musiet skontrolovat vsetko co ty.

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 03 kvě 2012 18:14
od gogogo
lukas309 píše:Zatim mam najeto cca 140 km a rucicka se ani nepohnula. Jindy na 200 mam 1/4 nadrze pryc. Sice s tim autem neni vubec zabava a jedu jak stoletej deda co vyjel po roce na nakup, ale pravdepodobne zjistim, ze celej problem je mezi volantem a sedackou. Uvidim az vyjedu alespon pul nadrze.
Pokud ti to nedopadne,
tak to se určitě mrkni na ten předstih,taky jsem jezdil tak za 9-9.5 lirů, po seřízení předstihu 6.5-7 L,měl jsem mírnej pozážech(v podstatě nulovej předstih),po seřízené šlo znatelně lépe odspoda.
PALTEST mám doma(mám ho po dědovy je to už historickej kousek,ale funguje),bohužel jsem dost z ruky.Je tu jistá možnost že pojedu na sever nevím jestli to byl Most nebo Usti,nemůže ten inzerát najít možná už je pasé,tak bych ho moh vzít sebou,když tak ti dám vědět.

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 03 kvě 2012 18:20
od lukas309
Tak já hlavně musím najít čas na kdy domluvit termín a pak to nebude problém, ale zatím vůbec nestíhám. Ale doufám, že to pak bude už v pohodě.

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 06 kvě 2012 09:25
od gogogo
Navíc u 1.4 55kw je asi největší problém převodovka,která je hodně krátká a když si vemu že pohybovat se po okrskách rychlostí menší než 90 km znamená bejt brzda,tak je to celkem bezvýchodná situace poněvadž tyhle auta točí skoro 3500 ot/min a to na spotřebu opravdu není,na dálku se dá dosáhnout na 5l litrů i míň,to ale jedu převážnou část necelých 70 km/h a točím pod 2500ot/m, já osobně mám v techničáku napsáno 7,7/4,8/6,7.
Řešení by bylo dát tam těžší převodovku nebo aspon takovou která nebude při devadesáti točit takový strašný otáčky,nehci kecat,ale myslím že bratrová 306 1.4 55w taky točila pod 3000ot/min, než jí rostřelil :-(
Takže otázka je kde vzít delší převodovku aby tam pasovala, z té 306 by mohla to je taky TU,nejsem si jist jak je to s převodovkama do 205 co se týče TU motoru asi by to chtělo nákou tabulku nevíte někdo?U 1.1 a mín spotřebu zachranuje jiná řídící jednotka která nedává tolik paliva,ale taky to není žádná sláva,převodovka je tuším stejná?Možná by bylo ještě řešení nechat nastavit řídící jednotku v servise,má s tím někdo zkušenosti,vím že se sama nastaví po resetu způsobem jízdy,ale třeba to není optimální.

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 06 kvě 2012 11:38
od vinorak
1.1 má ještě o fous kratší špajzku jak 1.4 ;-) vytočenej motor neznamená až takový problém, jde o plynulost. a tyhle škatule co váží 850 kg jezdí za prd, jen se to musí umět :fran:

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 06 kvě 2012 11:52
od lukas309
Přesně tak, jen se to musí umět :fran:

Asi budu muset na školení, protože zatím všechno OK. Tlak v palivový soustavě v pohodě, přepad zpátky do nádrže je čistej (jde bez problémů profouknout) takže už mě zaráží jedině to, proč to vytlačilo zpětnou hadicí tak málo a potom ten předstih a lambdu, ale na to zatím nebyl čas. Je sice pravda, že ta pětka by mohla být delší, ale v tom bych problém neviděl. Navíc 3500 otáček pro benzín není nic neobvyklého.

Re: Neřešitelný problém - spotřeba

Napsal: 06 kvě 2012 16:05
od gogogo
vinorak píše:vytočenej motor neznamená až takový problém, jde o plynulost. a tyhle škatule co váží 850 kg jezdí za prd, jen se to musí umět :fran:
Tak si dovolím nesouhlasit odjet si 100km po dálnci, plynulá jízda bez přerušení jednou se 3500ot/min a pak to šolichej na necelích 2500 ot/min myslím že nebude problém mít o 2L menší spotřebu.A necelích 3500ot/min při 90km/h my moc normální nepříjde,běžné to být může,ale na spotřebu to zkrátka není ideální, schválně kolik točí třeba tokové GTI pochybuju že 3500 to by vás sežralo i s botama ,jinak třeba taková otcova Brava točí 2500.A to je to 1.2
Zkrátka 2500 při 90 by podle mě bylo ideální i co se jízdního komfortu našich plechovek týče. :m: