Stránka 4 z 6
Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 01 úno 2015 11:40
od Mef
Venkovak: Sice už je to nějaká chvíle, co ses na ty světla ptal, ale snad ti to pomůže. Jednoparabolový světla H4 byly na nižších výbavách, dvouparaboly H4+H1 na těch lepších. Ta H1 je tam jako přídavná dálka a opravdu je poznat rozdíl proti klasice. Změna v zapojení elektriky tam není žádná. Dokonce i ten nejsociálnější model 1.6 GL co jsem kdysi měl, měl ke světlům přitažený kabely pro připojení dálových H1. Jediný na co si dát pozor, když budeš schánět jiný světla je, aby byly z novýho modelu kterej máš. Tvarovět tam sice naprosto přesně sednou i ze starýho, ale je tam rozdíl v tom, že starej model má naklápění mechanicky, kdežto novej naklápí paraboly za pomoci servomotorku

Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 01 úno 2015 16:40
od Venkovak
Už jsem světla sehnal,jen opět problém,prostě neznalost.Světla pasujou,mají H4+H1 a svítí.Jen mě zarazilo pár věcí odlišných který mě i dost naštvali,to abych sháněl znova další světla.Za prvé,obrysovky mají úplně jiný patice na každým světle,na jednom světle je H4 vzhůru nohama než na druhým a je rozdíl v uchycení motorku naklápění.
Jinak jsem to tam hodil a rozdíl je teda velkej,ale musim to ještě nějak doladit

viz. můj topic. kde je pár fotek,pak mě už to štvalo fotit jak jsem byl vzteklej

Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 06 úno 2015 14:55
od vinorak
Všimli jste si, že tady jsou jenom 405ky Evo2, žádnej starej model

to bude asi tim, že všichni z nich vyndali motory a putovali do 205tek

Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 06 úno 2015 21:28
od Venkovak
Starý nemaj pěknej vnitřek

Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 06 úno 2015 21:58
od Stephen
mě se vnitřek starý 405 líbí víc !

Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 07 úno 2015 10:47
od vinorak
je pravda že je to dost 80desátkový...a taky se mi to moc nelíbí...
Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 08 úno 2015 19:25
od Venkovak
Mám ještě dotázek.Nedělal se třeba tapecírung na kufrový víko v nějakých nejlepších modelech nebo to bylo vždy jen holej plech?
Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 08 úno 2015 22:06
od Vomec
V naší 405SRDT máme taky jen holej plech, ani v žádné jiné jsem tapec neviděl

Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 08 úno 2015 22:11
od Venkovak
Fakt že sem do pár jich koukal a taky nic.Bylo by to fajn tam mít nějaký semiš :)
Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 13 úno 2015 13:05
od Venkovak
Zase já

přemýšlim o koupi 405 4x4 a udělat z toho expediční vůz do terénu,abych mohl jezdit s kámošem.Ale chci se zeptat zda to má smysl,jestli to má dobrou průjezdnost apod. zda má nějaký uzávěrky nebo to je na tvrdo a jak funguje ta zadní náprava.Díky za informace

Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 13 úno 2015 15:22
od vinorak
zadní náprava je hydraulická jako u BXka, uzávěrku zadku maj 8v, ale funguje tušim do 30km/h. mi16 mělo torsena vzadu. Ale počítám, že stejně nic neseženeš, všechny 4x4 vykoupil Ondra nebo zbytek T16 gangu

to bych si rači koupil nivu a dal do ní TD

Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 13 úno 2015 21:11
od Venkovak
Je to 1.9 motor a myslel jsem narvat na to TD,když by šel na převodovku :) s dílama to je horší,to vim,to je všechno si nechat potom vyrobit.Mě šlo o to jestli to má záběr v terenu nebo je to jen čtyrkolka na asfalt.Jinak by to nahradila Panda nebo Justy

Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 13 úno 2015 21:30
od draken
td tam asi jen tak nedáš, tam kde je rozvodovka, tak má td turbo, co jsem dříve zjišťoval. leda vytáhnout turbo vedle motoru
Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 13 úno 2015 21:39
od Venkovak
Ale na blok by si to sedlo?
Re: Pokec o 405kách v showroomu
Napsal: 13 úno 2015 21:40
od ondra410
Vino proč na mě svádíš že jsem všechny skoupil, 8 kusů nedělá celý trh

, Peca měl T16 s motorem Hdi a asi to fungovalo a vešlo se to tam i s turbem.
jinak jestli chceš 4x4 s uzávěrkama a jezdit jen v terénu tak kup starý model 405 s motorem 1,9 8V, nový model s motorem 2.0 měl už rozvodovku s viskospojkou. Je prava že je tam omezení na 30 KM/h ale to se dá samozřejmě zrušit. Takže by jsi měl natvrdo uzavřeno mezi přední a zadní nápravou a zadní difff. Přední se nedá uzavřít, jedině svářečkou
a hydrauliky se neboj mám na dvoře 4 hydraulické nápravy dílů je dost :D