Stránka 4 z 9

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 09 říj 2016 15:31
od Davo
ŘJ na 94kw tu mám, váhu nee..a vstřiky máš?

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 09 říj 2016 16:18
od Zdenek
To neděláš dobře Jaromíre :fran:
Abys z toho udělal 94kW, tak potřebuješ ŘJ, váhu vzduchu, vstřiky, palivové čerpadlo, kabeláž a větší kompresní poměr. A ve výsledku přijdeš na to, že se to nevyplatí.

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 09 říj 2016 18:14
od Davo
Jak píše Zdenek, je toho více dle magické tabulky

http://forum.205gti.org/download/file.p ... &mode=view

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 11 říj 2016 16:07
od Kocvin
Koukám na tu tabulku a mít všechny komponenty, tak se stačí jen dostat na příslušný KP ne? Kabeláž se musí měnit z jakého důvodu?
A opravdu tam těch skoro 20 kw není znát? :m: Snažím se zvážit všechny pro a proti..

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 11 říj 2016 18:44
od vinorak
znát to tam bude kurevsky :fran: u 205ky byl už markantní rozdíl když jsem vyměnil 1.1 za 1.4 a polepšil si o 11kW... komprese by nebyl takovej problém, stačí na tenhle spodek loupnout hlavu z výkonější verze, ale otázka je jakou tam dáš vačku.... Ale osobně bych to neřešil, buď komplet motor nebo tam nechat tohle. Laborace a skládání většinou ve výsledku jsou horší než to původní :fran:

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 11 říj 2016 19:32
od Zdenek
Tak ve vačce bych problém neviděl, ta se dá za cca 300liber pořídit nová s originálním časováním :fran: Teď mi jedna dorazila na rallyečko...
Jenže, aby to mělo nějaký význam stavět, tak by musel udělat komplet GO motoru. Né českou verzi, vyměnit těsnění pod hlavou, rozvody, přetěsnit zbytek a říkat tomu GO. Což vychází bratru na nějakých cca 50tis. Do toho ještě sehnat zmíněné díly.
Takže jestli chceš výkon, dej tam buď 88kW motronic, kterých je ještě celkem všude dost, nebo S16, Mi-16... :m: Možností je dost.

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 11 říj 2016 20:57
od Kocvin
vinorak, Zdenek - Mám ve skříni přebroušenou kliku a vyúhlované ojnice, ale to je tak všecko.. :fran: Je mě jasné, že by to nebyla otázka pár tisíc..
Auto bude muset jezdit se zelenýma značkama a legálně procházet veteránskou testací takže 16v nepřichází v úvahu.. Původní motor který je v autě teď je v dost dobré kondici, takže budu jezdit zatím takhle a zároveň se poohlížet dál po nějakém kompletním autu nebo alespoň motoru.. :)

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 12 říj 2016 05:49
od Zdenek
No... to nemáš tak úplně pravdu.
Jednak se 309ky s 16V dělali, jak všichni víme. To že to mělo "výrobně" jiné označení je věc druhá.
Ale hlavně testační komisaři neznají, no vlastně to snad ani nejde, všechny druhy a typy aut. Zvlášť takhle nových. (vlastní zkušenost, dělal jsem nedávno testaci na ukrajinskou moto...)
Takže v testaci bych problém neviděl. Pokud nenarazíš na nějakého aktivistu nebo bývalého stébáka, tak pokud je to jen trochu rozumný člověk, projde Ti i 16V ;-)

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 12 říj 2016 06:59
od Kocvin
Zdenek píše:No... to nemáš tak úplně pravdu.
Jednak se 309ky s 16V dělali, jak všichni víme. To že to mělo "výrobně" jiné označení je věc druhá.
Ale hlavně testační komisaři neznají, no vlastně to snad ani nejde, všechny druhy a typy aut. Zvlášť takhle nových. (vlastní zkušenost, dělal jsem nedávno testaci na ukrajinskou moto...)
Takže v testaci bych problém neviděl. Pokud nenarazíš na nějakého aktivistu nebo bývalého stébáka, tak pokud je to jen trochu rozumný člověk, projde Ti i 16V ;-)
Rád bych ti věřil, že by to mohlo být takhle snadné.. Každopádně jsem se bavil s člověkem který ho zná dobře(na testaci ani nejezdí jen přiveze papíry) a říkal mi, že je v tomhle hodně velký aktivista a vyhledává si na netu o autech veškeré info.. Takže podle mě pro něj nebude až takový problém zjistit, že se do starého modelu XU10 nedávaly, nehledě na to, že minimálně u první testace bude původní TP.. ;-)
Není problém však udělat první testaci s autem tak jak je teď a pak se pustit do případné přestavby..

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 12 říj 2016 07:40
od Zdenek
TP nepotřebuješ, stačí Ti kupní smlouva, jak jsi k autu přišel a pak čestné prohlášení bývalého majitele, jak k vozu přišel on-tedy dědictví.
Já jsem úplně stejně řešil právě moto, neboť dohledat nějakého ukrajince nebo poláka a chtít po něm původní papíry, jaksi nereálná věc :fran:

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 12 říj 2016 09:23
od vinorak
obávám se že v dnešní době internetu a normálního evropskýho auta to už taková sranda nebude..... ale záleží asi na komisaři kterej je zrovna přidělenej pro peugeot..... nebo říkat že to je limitovaná edice :fran:

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 12 říj 2016 15:14
od Kocvin
Pokud stačí jen kupní smlouva a čestné prohlášení, tak to je supr.. :fran: Stejně jsem zvědav jak dopadnu a jestli to auto nakonec na ty papíry dostanu..

Stříknout to na miami blue a dělat, že se jim v Ritonu připletla na linku stará kastle.. :fran:

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 05 bře 2017 09:29
od Kocvin
Konečně pořádný motor :-D Díky Zdeňku :)

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 05 bře 2017 17:35
od Kocvin
Tak a přestavba může začít :)

Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw

Napsal: 11 bře 2017 17:13
od Kocvin
Práce se rozjely na plné obrátky :)