Stránka 4 z 38

Re: rallye 1.9

Napsal: 21 pro 2009 22:29
od vinorak
mě zase při tědlech mrazech něco po nastartování tak 2 minuty hvízdá, asi nějaký řemen :fran: a taky mi chvíli pískalo ložisko ve větráku, holt to je auto na francouzskou riviéru, a né do mrazu :m:

Re: rallye 1.9

Napsal: 21 pro 2009 22:32
od Mitja
S tou rivierou jsi mi neco pripomnel.. tak mi teprve letos doslo, proc nemuzeme mit v CR jen vodorovne dopravni znaceni jako treba v Italii v nekterych mestech apod. Protoze jak napadne snih tak v tech mistech nepoznate kdo ma prednost.. da se ridit tak jedine vyjetamy kolejema.. tam kde sou hlubsi je hlavni cesta :smich:

Re: rallye 1.9

Napsal: 03 led 2010 21:22
od pichy
kluci, dneska po natankování mi začalo cukat auto, jakože mrtě kolísaly otáčky. napřed jsem myslel, jestli se třeba někde neuvolnil rozdělovač, ale když to přišlo hned po natankování... dělalo to asi 3 km, pak jsem vyřadil, jel asi 1 km na setrvačnost a po opětovném zařazení už to další 4 km, než jsem dojel domů, nezlobilo.
bude to ok? nerad bych se zítra ráno kvůli tomu nedostal do práce .-) nikdy se mi nic podobného nestalo

Re: rallye 1.9

Napsal: 03 led 2010 21:24
od HoRSiK
palivovej filtr? muj tip :myslim:

Re: rallye 1.9

Napsal: 03 led 2010 21:29
od pichy
napadl mě taky, ale nejel jsem ještě na rezervu, že by se do něj dostal nějaký bordel. možná leda tak už celkové opotřebení

Re: rallye 1.9

Napsal: 03 led 2010 21:34
od vinorak
a netankoval si u nějaký pochybný pumpy :myslim: že by tam bylo trochu vody :roll:

Re: rallye 1.9

Napsal: 03 led 2010 21:37
od pichy
u OMV :myslim:
ale předtím jsem bral několikrát u tesca. předpokládám, že to nemohla dělat taková směska paliv do té doby, než se to promíchalo (což by bylo na jednu stranu logické vysvětlení proto, proč to pak přestalo. bohužel se mi to ale zdá nevěrohodné vysvětlení a sám mu nevěřím).

Re: rallye 1.9

Napsal: 21 úno 2010 16:40
od pichy
pánové, možná máme pokračování předchozí kauzy. poslední 3 týdny se mi stává, že auto zhruba co 4 vteřiny mírně zpomalí a pak cukne, když se otáčky opět zvýší. je to jen málo citelné například pro spolujezdce. ale když řídím, tak to vnímám. hodně to ovlivňuje například předjíždění. auto tak netáhne, protože ta ztráta tahu přichází opravdu velmi pravidelně co 4 sekundy. trvá to asi půl sekundy, pak se zase vrátí. jak ale říkám, není to žádný extrémní propad otáček, že by se mi auto chtělo zastavovat, ani rafika to nezaznamená, jak jsem to sledoval na otáčkoměru. je to někomu povědomé?

Re: rallye 1.9

Napsal: 21 úno 2010 23:38
od MSCH205
dochází ti benzín :up: :smich: :smich:

Re: rallye 1.9

Napsal: 22 úno 2010 07:25
od pichy
čekal jsem trochu sofistikovanější odpovědi.

Re: rallye 1.9

Napsal: 22 úno 2010 10:35
od Mitja
A co treba nejaky bordel v nadrzi a nebo v palivovem filtru :?:

Re: rallye 1.9

Napsal: 22 úno 2010 10:49
od Milhaus
zkoušel jsi vyblikávat závadu?
Předpokládám že vzduchový filtr jsi při výměně motoru měnil, kdyžtak zkontroluj těsnost v systému sání..
může to být plno věcí, čerpadlo, vstřiky, škrtící klapka..

Re: rallye 1.9

Napsal: 22 úno 2010 11:01
od pichy
je mi jasné, že toho může být více. ale ten zhruba čtyřsekundový interval tam musí mít nějaký význam. jen nevím, jaký .-)

Re: rallye 1.9

Napsal: 22 úno 2010 11:11
od Milhaus
ještě mě napadly zoxidované konektory u vstřiků a horší svíčky :myslim: ....U TU motorů tento problém třeba dělá vydřenej tišťák na potenciometru, vím přesně co popisuješ, někdy mi tohle udělá za studena, takovej jakoby pokles ale zcela vyjímečně

Re: rallye 1.9

Napsal: 22 úno 2010 13:36
od vinorak
no co třeba váha vzduchu :myslim: