Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Problémy s přední, nebo zadní nápravou, jejich repase, opravy a vylepšení
Uživatelský avatar
Hoj@n
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4473
Registrován: 31 pro 2008 15:19
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Pepa
tel.:: 777232994
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Příspěvek od Hoj@n »

vinorak píše:
Lord Hoj@n píše:tak díky za trpělivost při vysvětlování... během týdne to zksuím nějak poštelovat a snad se ty otáčky sníží. Kolik je tam normal ot/min v tomto období?? ;-)
no ale hlavně to šteluj až u teplýho motoru :bas: a to je asi 750 až 800 ale jinak dneska bylo kolem 12 stupňů a měl sem otáčky asi tak dvě minuty kolem 1000 ;-)
no všiml jsem si, že když jsem včera nastartoval teplý motor, tak otáčky jsem měl 1000 ot/min. Vysoké otáčky mám jen u studeného motoru....
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Uživatelský avatar
Hoj@n
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4473
Registrován: 31 pro 2008 15:19
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Pepa
tel.:: 777232994
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Příspěvek od Hoj@n »

Nikdo mi neřekne, jak poznám pořád spuštěný sytič?? Auto bude cukat či se bude chovat nějak jinak?? Cooo?? ;-)
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Uživatelský avatar
Vomec
309kář
309kář
Příspěvky: 2159
Registrován: 15 úno 2009 21:12
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Martin
tel.:: 608700768
Bydliště: Vyškov - Moravské Málkovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Příspěvek od Vomec »

no nevím jestli by se to dalo srovnávat s tvým motorem ale já když nechám puštěnej sytič při zahřátým autě, tak se to začne jakoby dusit, tzn. pokuckávat
Peugeot 306 1.9D 50kW - současný lev
EX: Peugeot 309 GL 1.4 47kW - už je v automobilovém nebi... sloužil dobře
309 1.4GL (carb) vs. 205 1.8TD
Uživatelský avatar
Hoj@n
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4473
Registrován: 31 pro 2008 15:19
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Pepa
tel.:: 777232994
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Příspěvek od Hoj@n »

jo tak to se mi nestává.... ale bojím se toho, pač už nevím, jak tu spotřebu řešit... podezření mám jedině na ten potenciometr a sytič.... potenciometr pořeším o víkendu, ale sitič vubec nevím, jak poznám, že je pořád seplý....
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Příspěvek od vinorak »

Lord Hoj@n píše:jo tak to se mi nestává.... ale bojím se toho, pač už nevím, jak tu spotřebu řešit... podezření mám jedině na ten potenciometr a sytič.... potenciometr pořeším o víkendu, ale sitič vubec nevím, jak poznám, že je pořád seplý....
to je pořád dokola :roul: tvůj motor to má tak. Aby studený nechcípal a jel, než se dostane do provozní teploty, tak od toho tam je krokový motorek ;-)
Do řj příjde signál od čidla teploty vody a teploty nasávaného vzduchu, že je zima no a řídící jednotka na to zareaguje tak, že přidá volnoběžné otáčky pomocí krokového motorku :urg: a asi i přidá palivo, aby to jelo :myslim: no a když se ohřeje na provozní teplotu, tak se to všechno vrátí do normálu :up:

já třeba při blbym předstihu měl volnoběžný otáčky pořád kolem 1200. takže základ všeho je mít předstih u teplého motoru na volnoběh asi 6 stupňů. a pak taky samop funkční spínač volnoběhu, všechny podtlaky atd..
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
Hoj@n
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4473
Registrován: 31 pro 2008 15:19
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Pepa
tel.:: 777232994
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Příspěvek od Hoj@n »

vinorak píše:
Lord Hoj@n píše:jo tak to se mi nestává.... ale bojím se toho, pač už nevím, jak tu spotřebu řešit... podezření mám jedině na ten potenciometr a sytič.... potenciometr pořeším o víkendu, ale sitič vubec nevím, jak poznám, že je pořád seplý....
to je pořád dokola :roul: tvůj motor to má tak. Aby studený nechcípal a jel, než se dostane do provozní teploty, tak od toho tam je krokový motorek ;-)
Do řj příjde signál od čidla teploty vody a teploty nasávaného vzduchu, že je zima no a řídící jednotka na to zareaguje tak, že přidá volnoběžné otáčky pomocí krokového motorku :urg: a asi i přidá palivo, aby to jelo :myslim: no a když se ohřeje na provozní teplotu, tak se to všechno vrátí do normálu :up:

já třeba při blbym předstihu měl volnoběžný otáčky pořád kolem 1200. takže základ všeho je mít předstih u teplého motoru na volnoběh asi 6 stupňů. a pak taky samop funkční spínač volnoběhu, všechny podtlaky atd..
no konečně mi to někdo rozumně vysvětli... díky!! :up:
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Odpovědět