no všiml jsem si, že když jsem včera nastartoval teplý motor, tak otáčky jsem měl 1000 ot/min. Vysoké otáčky mám jen u studeného motoru....vinorak píše:no ale hlavně to šteluj až u teplýho motoruLord Hoj@n píše:tak díky za trpělivost při vysvětlování... během týdne to zksuím nějak poštelovat a snad se ty otáčky sníží. Kolik je tam normal ot/min v tomto období??a to je asi 750 až 800 ale jinak dneska bylo kolem 12 stupňů a měl sem otáčky asi tak dvě minuty kolem 1000
Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další
Nikdo mi neřekne, jak poznám pořád spuštěný sytič?? Auto bude cukat či se bude chovat nějak jinak?? Cooo?? 

PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- Vomec
- 309kář
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 15 úno 2009 21:12
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 608700768
- Bydliště: Vyškov - Moravské Málkovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další
no nevím jestli by se to dalo srovnávat s tvým motorem ale já když nechám puštěnej sytič při zahřátým autě, tak se to začne jakoby dusit, tzn. pokuckávat
▶Peugeot 306 1.9D 50kW - současný lev
▶EX: Peugeot 309 GL 1.4 47kW - už je v automobilovém nebi... sloužil dobře
▶309 1.4GL (carb) vs. 205 1.8TD
▶EX: Peugeot 309 GL 1.4 47kW - už je v automobilovém nebi... sloužil dobře
▶309 1.4GL (carb) vs. 205 1.8TD
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další
jo tak to se mi nestává.... ale bojím se toho, pač už nevím, jak tu spotřebu řešit... podezření mám jedině na ten potenciometr a sytič.... potenciometr pořeším o víkendu, ale sitič vubec nevím, jak poznám, že je pořád seplý....
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další
to je pořád dokolaLord Hoj@n píše:jo tak to se mi nestává.... ale bojím se toho, pač už nevím, jak tu spotřebu řešit... podezření mám jedině na ten potenciometr a sytič.... potenciometr pořeším o víkendu, ale sitič vubec nevím, jak poznám, že je pořád seplý....


Do řj příjde signál od čidla teploty vody a teploty nasávaného vzduchu, že je zima no a řídící jednotka na to zareaguje tak, že přidá volnoběžné otáčky pomocí krokového motorku



já třeba při blbym předstihu měl volnoběžný otáčky pořád kolem 1200. takže základ všeho je mít předstih u teplého motoru na volnoběh asi 6 stupňů. a pak taky samop funkční spínač volnoběhu, všechny podtlaky atd..
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další
no konečně mi to někdo rozumně vysvětli... díky!!vinorak píše:to je pořád dokolaLord Hoj@n píše:jo tak to se mi nestává.... ale bojím se toho, pač už nevím, jak tu spotřebu řešit... podezření mám jedině na ten potenciometr a sytič.... potenciometr pořeším o víkendu, ale sitič vubec nevím, jak poznám, že je pořád seplý....tvůj motor to má tak. Aby studený nechcípal a jel, než se dostane do provozní teploty, tak od toho tam je krokový motorek
![]()
Do řj příjde signál od čidla teploty vody a teploty nasávaného vzduchu, že je zima no a řídící jednotka na to zareaguje tak, že přidá volnoběžné otáčky pomocí krokového motorkua asi i přidá palivo, aby to jelo
no a když se ohřeje na provozní teplotu, tak se to všechno vrátí do normálu
![]()
já třeba při blbym předstihu měl volnoběžný otáčky pořád kolem 1200. takže základ všeho je mít předstih u teplého motoru na volnoběh asi 6 stupňů. a pak taky samop funkční spínač volnoběhu, všechny podtlaky atd..

PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw