Stránka 4 z 4

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 28 bře 2009 19:50
od Hoj@n
vinorak píše:
Lord Hoj@n píše:tak díky za trpělivost při vysvětlování... během týdne to zksuím nějak poštelovat a snad se ty otáčky sníží. Kolik je tam normal ot/min v tomto období?? ;-)
no ale hlavně to šteluj až u teplýho motoru :bas: a to je asi 750 až 800 ale jinak dneska bylo kolem 12 stupňů a měl sem otáčky asi tak dvě minuty kolem 1000 ;-)
no všiml jsem si, že když jsem včera nastartoval teplý motor, tak otáčky jsem měl 1000 ot/min. Vysoké otáčky mám jen u studeného motoru....

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 30 bře 2009 20:27
od Hoj@n
Nikdo mi neřekne, jak poznám pořád spuštěný sytič?? Auto bude cukat či se bude chovat nějak jinak?? Cooo?? ;-)

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 30 bře 2009 21:02
od Vomec
no nevím jestli by se to dalo srovnávat s tvým motorem ale já když nechám puštěnej sytič při zahřátým autě, tak se to začne jakoby dusit, tzn. pokuckávat

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 30 bře 2009 21:06
od Hoj@n
jo tak to se mi nestává.... ale bojím se toho, pač už nevím, jak tu spotřebu řešit... podezření mám jedině na ten potenciometr a sytič.... potenciometr pořeším o víkendu, ale sitič vubec nevím, jak poznám, že je pořád seplý....

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 31 bře 2009 08:12
od vinorak
Lord Hoj@n píše:jo tak to se mi nestává.... ale bojím se toho, pač už nevím, jak tu spotřebu řešit... podezření mám jedině na ten potenciometr a sytič.... potenciometr pořeším o víkendu, ale sitič vubec nevím, jak poznám, že je pořád seplý....
to je pořád dokola :roul: tvůj motor to má tak. Aby studený nechcípal a jel, než se dostane do provozní teploty, tak od toho tam je krokový motorek ;-)
Do řj příjde signál od čidla teploty vody a teploty nasávaného vzduchu, že je zima no a řídící jednotka na to zareaguje tak, že přidá volnoběžné otáčky pomocí krokového motorku :urg: a asi i přidá palivo, aby to jelo :myslim: no a když se ohřeje na provozní teplotu, tak se to všechno vrátí do normálu :up:

já třeba při blbym předstihu měl volnoběžný otáčky pořád kolem 1200. takže základ všeho je mít předstih u teplého motoru na volnoběh asi 6 stupňů. a pak taky samop funkční spínač volnoběhu, všechny podtlaky atd..

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 31 bře 2009 13:45
od Hoj@n
vinorak píše:
Lord Hoj@n píše:jo tak to se mi nestává.... ale bojím se toho, pač už nevím, jak tu spotřebu řešit... podezření mám jedině na ten potenciometr a sytič.... potenciometr pořeším o víkendu, ale sitič vubec nevím, jak poznám, že je pořád seplý....
to je pořád dokola :roul: tvůj motor to má tak. Aby studený nechcípal a jel, než se dostane do provozní teploty, tak od toho tam je krokový motorek ;-)
Do řj příjde signál od čidla teploty vody a teploty nasávaného vzduchu, že je zima no a řídící jednotka na to zareaguje tak, že přidá volnoběžné otáčky pomocí krokového motorku :urg: a asi i přidá palivo, aby to jelo :myslim: no a když se ohřeje na provozní teplotu, tak se to všechno vrátí do normálu :up:

já třeba při blbym předstihu měl volnoběžný otáčky pořád kolem 1200. takže základ všeho je mít předstih u teplého motoru na volnoběh asi 6 stupňů. a pak taky samop funkční spínač volnoběhu, všechny podtlaky atd..
no konečně mi to někdo rozumně vysvětli... díky!! :up: