Stránka 4 z 4
Napsal: 09 pro 2006 07:25
od Hanz
2 hugo ok dik
2 zoby 88kw
Napsal: 09 pro 2006 19:06
od Crack
Dnes sem koukal po internetu a píšou všude nějaký rozdíly,že sou dva druhy abs,jedno starý a modernější nový,na různej forech se lidi přou uplně stejně jako tady :D
Napsal: 11 pro 2006 21:16
od zoby
to Hanz: to abs jsem vyndal z 205 1,9 gti 88kW, rok výroby 90.
pokud tam nemáš nějaké velké úpravy motoru tak to tam v poho dostaneš.
jen bych chtěl podotknout, že abs je zapsané v TP, a technici na STK by ti stím mohli dělat potíže. ale horší by asi bylo, kdybys ho měl v TP a v autě ne.
Napsal: 12 pro 2006 08:24
od Vertex
Já osobně si myslím, že na GTI bez ABS v základu je jinak daná baterka. Já mám ABS v základu a přijde mi, že baterka je šouplá blíž k čelu, ke světlu. Jelikož když jsem přemejšlel o přímým sání, filtrt by se mi tam stejně vevešel. Je tam šouplá jen tak tak nádržka na servo
Napsal: 12 pro 2006 10:10
od Hanz
mohli byste mi prosim nekdo na
honzastekl@centrum.cz poslat fotku motoru s abs? diky
2 zoby...s tp nemam problemy znamej mi to posila do prahy takze auto ani nevidi (:
Napsal: 21 pro 2006 17:30
od ajsikcz
tyhle skoro prvni generace ABS stoji opravdu z pohledu efektivniho brzdeni za prd... krom toho mit v GTi ABS je trochu zbytecne pac zvlaste pri razantnim brzdeni na suchu clovek potrebuje aby se kola zablokovaly...á ne ze hnapne na pedal a ABS zacne prerusovane brzdit a auto jede porad dal a dal ... zrovna ted se mi to povedlo s 206tkou 2005 roky (vyroby to je skoro posledni verze abs) brzdit kdyz na me zenska najela pri zmene jizdniho pruhu a kdyz jsem slapl na brzdy tak misto brzdeni to jen zacalo kopat do pedalu a auto jelo proad dal ... takze jsem to musel strhnout do odstavneho pruhu ... bez ABS bych dosahl okamzite zablkovani prednich kol a auto by opravdu zacalo brzdit ...
jinak v zime jak psal nekdo vyse ... sice muzes auto ridit ale ta schopnost brzdit je dost diskutabilni ... osobne mam rad kdyz mi do rizeni nic nemluvi ...
vsude cpou nejake nesmysly a pak clovek tukne rychle po pedalu aby srovnal rychlost s autem pred nim a brzdovy asistent vypocte ze jsem zapusobil prilis rychle a ze asi chci brzdit nouzove a pedal se propadne na podlahu a zabrzdi to na max...(opet slavna 206tka ...) a frajer za mnou lezi na klaksonu co jsem to za idiota ze takhle brzdim ... - jinak tahle vychytavka je pry v aute proto ze bylo nejakou studiji zjisteno ze nejake procento lidi vytuhne a nestlaci pedal dostatecne takze nevyuziji brzdy na 100% pri kritickych situacich ...
asi jsem staromodni ale kdyz auto ridim tak ho chci ridit ja a ne se vlozit do rukou vsemoznych asistentu pak se stavame otupelymi a ridime auto jak videohru protoze muzeme se zaduplym pedalem menit smer jizdy diky abs, nebo muzeme jet na snehu rychleji nez jsou nase limity protoze to esp za nas urovna ... apod apod...
a pokud sportak tak pouze radici paka, 3 pedaly a volant ... poradne brzdy, poradny motor , poradny podvozek
Napsal: 21 pro 2006 22:02
od Hanz
to mas sice pravdu ale tvoje povinnost je udrzovat bezpecny odstup a prispusobit jizdu povrchu (: ... na vsechno najdes naky mouchy...neber to jako ryti do tebe, ale todle by ti rekli policajti (:
Napsal: 22 pro 2006 10:31
od zoby
ajsikcz píše:tyhle skoro prvni generace ABS stoji opravdu z pohledu efektivniho brzdeni za prd... krom toho mit v GTi ABS je trochu zbytecne pac zvlaste pri razantnim brzdeni na suchu clovek potrebuje aby se kola zablokovaly...á ne ze hnapne na pedal a ABS zacne prerusovane brzdit a auto jede porad dal a dal ... zrovna ted se mi to povedlo s 206tkou 2005 roky (vyroby to je skoro posledni verze abs) brzdit kdyz na me zenska najela pri zmene jizdniho pruhu a kdyz jsem slapl na brzdy tak misto brzdeni to jen zacalo kopat do pedalu a auto jelo proad dal ... takze jsem to musel strhnout do odstavneho pruhu ... bez ABS bych dosahl okamzite zablkovani prednich kol a auto by opravdu zacalo brzdit ...
jinak v zime jak psal nekdo vyse ... sice muzes auto ridit ale ta schopnost brzdit je dost diskutabilni ... osobne mam rad kdyz mi do rizeni nic nemluvi ...
vsude cpou nejake nesmysly a pak clovek tukne rychle po pedalu aby srovnal rychlost s autem pred nim a brzdovy asistent vypocte ze jsem zapusobil prilis rychle a ze asi chci brzdit nouzove a pedal se propadne na podlahu a zabrzdi to na max...(opet slavna 206tka ...) a frajer za mnou lezi na klaksonu co jsem to za idiota ze takhle brzdim ... - jinak tahle vychytavka je pry v aute proto ze bylo nejakou studiji zjisteno ze nejake procento lidi vytuhne a nestlaci pedal dostatecne takze nevyuziji brzdy na 100% pri kritickych situacich ...
asi jsem staromodni ale kdyz auto ridim tak ho chci ridit ja a ne se vlozit do rukou vsemoznych asistentu pak se stavame otupelymi a ridime auto jak videohru protoze muzeme se zaduplym pedalem menit smer jizdy diky abs, nebo muzeme jet na snehu rychleji nez jsou nase limity protoze to esp za nas urovna ... apod apod...
a pokud sportak tak pouze radici paka, 3 pedaly a volant ... poradne brzdy, poradny motor , poradny podvozek
naprostý souhlas - pokud si chci zajezdit, tak jen volant, řadící páka a 3 pedály, žádná elektronika která by mi do toho kecala (ani posilovač řízení)
Napsal: 22 pro 2006 10:39
od ajsikcz
Hanz píše:to mas sice pravdu ale tvoje povinnost je udrzovat bezpecny odstup a prispusobit jizdu povrchu (: ... na vsechno najdes naky mouchy...neber to jako ryti do tebe, ale todle by ti rekli policajti (:
jj vim :-) udelal jsem predjizdeci manevr a on mi vjel do cesty takze jsem to musel pribrzdit a proste jak jsem zvykly z 306tky nebo GTicka tak jsem rychle tukl na brzdu a bohuzel asistent to vyhodnotil zcela po svem
. Ja bych abs nejradeji uplne odpojil protoze zatim jsem s nim mel akorat problemy... napr. jsem dobrzdoval asi ze 40kmh na krizovatce a kdybych neodbrzdil a neslapl ne ten pedal znovu (byla uz mensi rychlost a ABS neseplo) tak jsem to naparkoval do auta predemnou ... kdyby nebylo abs tak jsem to krasne zabrzdil s velkou rezervou
ale verim ze vetsione ridicu vyhovuje protoze omezuje moznost smyku pri brzdeni v zatacce, nebo pri zmenu smeru behem brzdeni ... ale ono staci kdyz tak odbrzdit zatocit a zase brzdit a nebo v zatacce brzdit s citem
Napsal: 22 pro 2006 12:33
od Hanz
kazdopadne to ma svoje pro i proti akorat ceho je vic? (:
Napsal: 22 pro 2006 20:37
od zoby
tak jsem koukl konečně do toho katalogu na ty těhlice.
1,9 gti bez abs a všechny 205-ky s abs mají jeden typ těhlic.
všechny ostatní 205-ky mají druhý typ těhlic.
Napsal: 30 pro 2006 15:44
od Hanz
takze vsechny tydle stary typy abs jsou vlastne jeste nebezpecnejsi nez kdyz to tam neni...?
Napsal: 30 pro 2006 18:55
od Crack
Hanz píše:takze vsechny tydle stary typy abs jsou vlastne jeste nebezpecnejsi nez kdyz to tam neni...?
To určitě ne,bo by to tam nedávali
Napsal: 30 pro 2006 21:38
od Hanz
no kdyz si vezmes vsechny pro a proti tak to tak ale vypada...