Turbo do GTi

Pokud máte rady a nápady na úpravu vaší 205ky, tak je napište sem
Lioned

Příspěvek od Lioned »

zakladni problem, kterej tu nikdo nezminil je to, ze by gticko ani micko provoz s turbem nevydrzelo, neni na to stavene.

je to hlinik a turbo musi mit litinovy blok, aby se to dalo nafouknout, ne jen prdet vzduch do vlozek. takze ne mi 16, ale S16, jako meli treba 306ky.
Michal píše:Jo, tak turbo by se mi tam taky líbilo, ale radši bych se do toho nepouštěl. Kamarád dával jednou turbo do škodovky bez dalších úprav a vydrželo to jezdit pár hodin. :D
Uživatelský avatar
Hanz
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 3541
Registrován: 06 lis 2006 19:58
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanz »

nedelal se do gutmanna litinovy blok?
22. 11. 2006 zemřel ve své 205 MI16 Petr Mareš aka Jay, jeden z největších fandů 205Gti a nejlepší kámoš.
Uživatelský avatar
Crack
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 472
Registrován: 12 led 2006 19:18
Bydliště: Miletin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crack »

Lioned píše:zakladni problem, kterej tu nikdo nezminil je to, ze by gticko ani micko provoz s turbem nevydrzelo, neni na to stavene.

je to hlinik a turbo musi mit litinovy blok, aby se to dalo nafouknout, ne jen prdet vzduch do vlozek. takze ne mi 16, ale S16, jako meli treba 306ky.
Michal píše:Jo, tak turbo by se mi tam taky líbilo, ale radši bych se do toho nepouštěl. Kamarád dával jednou turbo do škodovky bez dalších úprav a vydrželo to jezdit pár hodin. :D
Tak foukáš to snad do vložek a ne do bloku ne?A ty sou z litiny,resp.kontilitiny a S16 má taky hliníkovej blok :wink:
Citroen Saxo VTS 16V 2001
Odpovědět