Lubec píše:brzdne dosky si uz vyjazdili drazku do bubna ktora ich nechce pustit. Je tam samostelovak ktory sa uvolni vopchanim srubovaku do spravnej diery pre srub,respektive otocit dieru presne na miesto samostelovaku a uvolnit ho sruhovakom
vieš mi to nejak lepšie popísať.?.
ANi dnes sa mi ho nepodarilo zhodiť
som páčil striekal wd ,trieskal ale stale hovnorobota..
Přílohy
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
musis nastavit dieru na bubne na zakruzkovane miesto a srubovakom ten samostelovak otocit(podpacit tie zuby),aby sa uvolnil,resp.aby stiahol dosky k sebe tym sa ti uvolnia z drazok a bubon ti pojde pekne vysunut. Naposledy som to robyl pred 4 rokmi takze si dedajly napamatam a ta fotka je tak kvalitna ze az. Predpokladam ze samostelovak ma tam nejaky mechanizmus ktory tie zubky zachytava a otaca, co znamena,ze ty musis tocit proti tomu mechanizmu, ale uz ked mas jednu stranu dolu tak sa lepsie pozri ako by sa to dalo a do ktorej strany ti to bude stahovat.
Edit: na druhej fotke je vidno jak ten jazicek taha samostelovak snad dolu takze ty musis srubovakom tlacit hore.Alebo jak som nastudoval v knizke dalsim bodom je bod v cervenom kruzku, ten vraj staci len zatlacit a malo by to vyst
Samostelovak otaci smerem dolu, takze ty musis sroubovakem tocit nahoru a jeste zvladnout nadzvednout ten jazycek, aby ti to nedrzel.
Matku jsi tedy povolil a dal pryc, s bubnem ti jde normalne dokola otacet ale nejde sundat dolu? Byt tebou bych na to sel hlavne trpelive, pomalu tahat primo rovne smerem ven. Taky bacha abys mel dost povolenou rucku.. mohlo by pomoct, kdybys sundal plast v interieru kolem rucky, odsrouboval ji od kastle a vyhaknul z ni lanovody. Pak bys mohl sroubovakem pres diru v bubnu zatlacit smerem ven (tzn. smerem k okraji bubnu) na ten vystupek, jak ti cervene oznacil Lubec, tim se ti povoli jeste vice ta packa rucni brzdy a ty brzdove celisti se stahnou k sobe. Buben by mel jit dolu sam bez jakehokoli nasili , aby sis tam neco neponicil, treba lozisko...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
mitja
napravu mam v pivnici na stole.
Som to takto skusal a jedine co sa podariloje uvolneny valcek,a vytiahnuté vodiace pružiny s miskou a vodiacip čapom čelustí...
Výsledok žiadny,bubon stale na mieste
už ma to trošku serie. som tam striekal kopu wdčka,páčil smatral srobovakom a prd. jaj
Mimochodom knihu JAK NA TO SOM MAL PRI SEBE
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
No predpokladam ze pakny zachranit nechces tak si puc stahovak nebo si ho udelej a strhni to silou ale beda ti jestli ohnes stity! nebo odvrtej hrebik co drzi pakny ke stitum Hlavne se stim neser!
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou
Milhaus
pivnica je takata miestnosť kt máš dole v barakoch a ja tam mam šprndel dielňu
mám tam pod stolom aj nejaku čerešnu ale iba pre navstevu kedže nechloncem
Pakne su na 2veci a aj bubon by sa dalo použiť ten čo mam teraz na pežotke tak uvidim zajtra.
Som nečakal že zhodiť ho bude takýto problém
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
Kluci je velky problem kdyz da nekdo na diesela zadni napravu z benzinu???
Jde o to, ze ta z benzinu nema tu stredovou stabilizacni tyc.
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
když z té původní nápravy nejde vymlátit. je tam strašně moc zarezlá. tak to nebudu zatím řešit a uvidím co to bude dělat
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
kdyžtak mi prosím nahoď fotku Stenne. potom se třeba domluvíme.
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)