Rozpěra mezi tlumiče
Re: Rozpěra mezi tlumiče
zdrzuju se radej vsech dalsich komentaru :)
...jsou chvíle, kdy už to neřídíš...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozpěra mezi tlumiče
no ne, já to nepochopil no...tak mi vysvětete k čemu slouží rozpěra? :oops:
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Re: Rozpěra mezi tlumiče
Samozrejme nic. Ale i bez toho je jasne, ze vykon, zrychleni, max. rychlost, proste dynamika se nebudou, u 8v a 16v, lisit v nasobcich hodnot. Ja jsem netvrdil to, ze jizda s 8v a 16v je stejna. Jen jsem chtel poukazat na to, ze namahani karoserie bude s 8v a 16v TÉMĚŘ stejne. A tim jsem reagoval na Shotgunov prispevek ve kterem psal, ze pro normalni gti rozpera ASI nema smysl.mi16boss píše:franus: prosimte :) kolik jsi toho najezdil ve 205 GTI s 8V a kolik s 16V ze vypustis takovy blabol :)
Radeji bych od tebe uvital to, aby jsi napsal svuj nazor, nebo normalne oponoval, misto toho aby jsi utocil otazkou a pak cekal co zase kdo vymysli ( jak to podle me delas v 80procentech). Na druhou stranu o tobe vim, ze dokazes poradit, kdyz chces, ale to je tech zbyvajicich 20% (treba je to uplne jinak, ale toto je muj momentalni pocit).
Mozna se mi to zda, mozna je to tim, ze si o me myslis neco spatneho, protoze to neni poprve co jsme na sebe na foru narazily. Ale ve vetsine pripadu je to nepochopenim prispevku, chytanim se za slovicka, zkratka tim ze pisemne se veci popisuji a vyjadruji hure nez ve slovni konverzaci.
- Shotgun
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 435
- Registrován: 07 črc 2006 16:24
- Skutečné jméno: Lada
- Bydliště: Praha
Re: Rozpěra mezi tlumiče
franus:Proc by to nemelo mit smysl? Vzdyt je jedno, jestli je tam motor 8v nebo 16v, dynamika jizdy je temer stejna.
Právě, že není 8v ventil je v pohodě ten se chová poklidně oproti 16v v jízdní dynamice a je to lehký na předek. Motor je lehčí takže se ti to auto líp ovládá a kastle se skoro nekroutí.U Mi 16, je težší a výkonější, chová se to tak pro představu do 4000 je to jako 8v od 4000 do 6500 se v tom splaší koně. A při sešlápnutí plynu má motor tendenci vypochodovat ven z auta. V zatáčkách se chová uplně jinak než 8V, máš těžkej předek a lehkej zadek. Prostě jízdní vlastnosti 8v a 16v jsou někde jinde. Přijed na sraz a já tě svezu a povíš my jestli je to stejný. Mužeš se zeptat vinořaka jak se chová 16v a jeho gentry.Řídil oboje.
Právě, že není 8v ventil je v pohodě ten se chová poklidně oproti 16v v jízdní dynamice a je to lehký na předek. Motor je lehčí takže se ti to auto líp ovládá a kastle se skoro nekroutí.U Mi 16, je težší a výkonější, chová se to tak pro představu do 4000 je to jako 8v od 4000 do 6500 se v tom splaší koně. A při sešlápnutí plynu má motor tendenci vypochodovat ven z auta. V zatáčkách se chová uplně jinak než 8V, máš těžkej předek a lehkej zadek. Prostě jízdní vlastnosti 8v a 16v jsou někde jinde. Přijed na sraz a já tě svezu a povíš my jestli je to stejný. Mužeš se zeptat vinořaka jak se chová 16v a jeho gentry.Řídil oboje.
P205MI16 Weber 45 DCOE
- Shotgun
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 435
- Registrován: 07 črc 2006 16:24
- Skutečné jméno: Lada
- Bydliště: Praha
Re: Rozpěra mezi tlumiče
renm:no ne, já to nepochopil no...tak mi vysvětete k čemu slouží rozpěra?
Slouží k tomu, aby se ti zpevnil předek auta, jinak má tendenci se kroutit.
Slouží k tomu, aby se ti zpevnil předek auta, jinak má tendenci se kroutit.
P205MI16 Weber 45 DCOE
Re: Rozpěra mezi tlumiče
No ja nevim..... Podle me se ta karoserie bude krouti stejne s 8v i 16v. Jako priklad si vem, ze pojedes na nejake okresce, kde se budes pohybovat s rychlosti mezi 60-120km/h, prumerna rychlost u obou aut bude pouze nepatrne rozdilna a tim padem na ni budou pusobit stejne fyzikalni sily. To, ze pri zrychleni ma auto tendenci vytrhnout volant z ruk s nema s krutem, dle me, nic spolecneho.
Taky kdyz ma auto vetsi vykon, lepsi zvukovy a vizualni projev a kope vic do zad neznamena ze ma lepsi zrychleni nebo ze jede lip. ( Trebas 120-130 konove saxo vts resp. 106gti 1.6litru zajede ve sprintu na 400m cas o 0,3-0,5s horsi nez 150-160konova 205mi16)
Nerikej mi, ze mi16 je o tolik tezsi motor nez 8v, pokud teda nemas litinovy blok....
Asi bych to uzavrel tim, za rozperu bych dal do obou aut, a uvahou "Jestli poridit v pristim roce taky mi16?"
Taky kdyz ma auto vetsi vykon, lepsi zvukovy a vizualni projev a kope vic do zad neznamena ze ma lepsi zrychleni nebo ze jede lip. ( Trebas 120-130 konove saxo vts resp. 106gti 1.6litru zajede ve sprintu na 400m cas o 0,3-0,5s horsi nez 150-160konova 205mi16)
Nerikej mi, ze mi16 je o tolik tezsi motor nez 8v, pokud teda nemas litinovy blok....
Asi bych to uzavrel tim, za rozperu bych dal do obou aut, a uvahou "Jestli poridit v pristim roce taky mi16?"
- Shotgun
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 435
- Registrován: 07 črc 2006 16:24
- Skutečné jméno: Lada
- Bydliště: Praha
Re: Rozpěra mezi tlumiče
Videl jsi někdy motor Mi16 na vlastní oči? Mam doma oba motory tak vim jak jsou velký a těžký.A jel jsi v takovym autě? Pak by jsi pochopil o co jde.Ten kdo to neokusil tak nepochopí.A co se týče sprintů srovnáváš trošku jiný auta.Sice stejný koncern ,ale jiný auta a taky záleží na jezdci.
"Jestli poridit v pristim roce taky mi16?"
Pokud neumýš pořádně ovládat 8v tak se do 16v ani nepuštěj.Aby jsi nedopadl špatně, už bylo dost lidí co to pocítilo.
"Jestli poridit v pristim roce taky mi16?"
Pokud neumýš pořádně ovládat 8v tak se do 16v ani nepuštěj.Aby jsi nedopadl špatně, už bylo dost lidí co to pocítilo.
P205MI16 Weber 45 DCOE
Re: Rozpěra mezi tlumiče
Nevím jak vy,ale já jsem rozpěru dělal proto:že mi doma zbylo kus CrMo trubky,že pokud bych boural zpevní to předek a budu mít větší šanci,a taky se mi to líbí.Jinak to v motor.prostoru spíš překáží. Jestli se míň kroutí kastle?Nedokážu posoudit,možná jo.A že mi to při ráně pohne s druhým podběhem,vůbec neřeším.
Peugeot 205 MI 16
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Rozpěra mezi tlumiče
tak je pravda, že sem řídil Mi16 a teď normální 8V, ale jediný co můžu říct s jistotou je, že mičko je určitě těžší na předek a v zatáčce to je dost znát Jinak můj 8v táhne jak blázen od 3500 do 5000 a pak nic moc ale láďovo míčko jelo opravdu šíleně od 5000 tak do 6500, víc sem se bál to točit, ikdyž mě shotgun hecoval dál
-
- Prudič
- Příspěvky: 1453
- Registrován: 01 bře 2007 16:31
- tel.:: 0
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozpěra mezi tlumiče
ja sem neridil ani jednu 205 s rozperou, takze nemuzu soudit, rozhodne s mi16 je znat vetsi "krouceni" kastle, hlavne od tech 4000ot ot jak tu bylo zminovano...
Tak co Jirko, kdy mi udelas rozperu?
Tak co Jirko, kdy mi udelas rozperu?
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
každý velký býk byl jednou tele
- weslo
- 205 its my life
- Příspěvky: 529
- Registrován: 07 říj 2007 14:59
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Peter
- Bydliště: Martin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozpěra mezi tlumiče
Shotgun: o kolko je tazsi ten motor mi-16? celkom by mato zaujimalo. moj tip je tak okolo 5kg.
PS: otoc si vahu vzduchu do vodorovnej polohy.
PS: otoc si vahu vzduchu do vodorovnej polohy.
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
- weslo
- 205 its my life
- Příspěvky: 529
- Registrován: 07 říj 2007 14:59
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Peter
- Bydliště: Martin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozpěra mezi tlumiče
nechce sa mi verit, bol som zaniest blok+hlavu z 8v v zbere a bolo to okolo 35kg dokopy. nezda sa mi zeby 16v bol raz tak mohutny. ak sa nemylim, blok je takmer rovnaky ci u 8v tak aj 16v.
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Rozpěra mezi tlumiče
chlapi to je pravda ze saxo vts 16v mam o cca 0,3 sekundy horsi cas nez mi-16 na 400m???a proc, kdyz to ma nejakych 160 konich a sago "jenom" 120 kobyl??? to saxo je neskutecna raketa co ma bracha a prave sem si myslel ze se nemuze vyrovnat mi-16
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Rozpěra mezi tlumiče
JO,ale hliníku,ne oceli!weslo píše:nechce sa mi verit, bol som zaniest blok+hlavu z 8v v zbere a bolo to okolo 35kg dokopy. nezda sa mi zeby 16v bol raz tak mohutny. ak sa nemylim, blok je takmer rovnaky ci u 8v tak aj 16v.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner