Stránka 4 z 6

Napsal: 28 kvě 2007 07:27
od Bohouš 205 GTI
ehm hříbek přímo nad svody ?????

Napsal: 29 kvě 2007 10:34
od Jirka
Pokud bys to chtěl vyřešit tak, jako na obr.co poslal 00flash00, ten orig.přívod vzduchu Ti můžu věnovat.Zbyl mi.Jepík to má řešený tak,že má vše originál i tu plechovou nádobu na molitan.filtr ale má v ní bavlněnej KN filtr.Pokud chceš aby to sálo stud.vzduch, skutečně vyhoď servo jak o tom psal ze srandy Hans,pak to v poho nacpeš za levý světlo a přibude ti pár koníků tím že odpadne pohon serva.Uřídit to jde dobře,jen pokud to budeš pujčovat přítelkyni,tak ta s tím bude mít při pomalé jízdě dost práce.

Napsal: 29 kvě 2007 12:21
od Marda106
Tak to si clovece nevidel me bych s tim mel problem pak bez serva zaparkovat :D:Dne to byla sranda:D kazdopadne i kdyz pritelkyni nemam tak servo vyndavat nebudu nejak to vyresim kazdopadne nechci uz ten hnusnej nasavac na kapote :roll:

Napsal: 30 kvě 2007 12:34
od franus
Jirka píše:Pokud bys to chtěl vyřešit tak, jako na obr.co poslal 00flash00, ten orig.přívod vzduchu Ti můžu věnovat.Zbyl mi.Jepík to má řešený tak,že má vše originál i tu plechovou nádobu na molitan.filtr ale má v ní bavlněnej KN filtr.Pokud chceš aby to sálo stud.vzduch, skutečně vyhoď servo jak o tom psal ze srandy Hans,pak to v poho nacpeš za levý světlo a přibude ti pár koníků tím že odpadne pohon serva.Uřídit to jde dobře,jen pokud to budeš pujčovat přítelkyni,tak ta s tím bude mít při pomalé jízdě dost práce.
K&N dela kity sani i pro verzi s posilovacem i pro verzi bez.... Ale i presto je mi zahadou, jak to tam narvou. 57-0068-1 je pro posilovac a 57-0001 je bez serva. http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx tady zadej cisla filtru, a stahni si na montazi navod, snad ti to v necem trochu pomuze. Ja jsem na to jeste nemel cas mrknout....

Napsal: 30 kvě 2007 15:48
od Michal
Mám to skoro stejně, jak je na tom návodu, ještě pořešit nějakou tu trubku na přívod vzduchu a bude to. :)

Napsal: 31 kvě 2007 09:55
od 00flash00
ale to az tak velmy nevadí ze mi to bere aj troska tpleho vzduchu, motor sa neprehrieva teda kavpalinu nan malo kedy 80 stupnovu ze mi pusti ventilatory

Napsal: 31 kvě 2007 11:55
od Marda106
no me se vratilo auto ze servisu a mluvil jsem o tom s mechanikem a kdyz jsem mu ukazoval to reseni co ma 00flash00 tak rikal pokud necham to odstineni pod tim jak ho tam mam tak prej nic se nedeje... mam totiz pod filtrem tepelnou clonu z jakysiho matrosu...

Napsal: 06 čer 2007 13:24
od hugo boss
Jirka píše:Pokud bys to chtěl vyřešit tak, jako na obr.co poslal 00flash00, ten orig.přívod vzduchu Ti můžu věnovat.Zbyl mi.Jepík to má řešený tak,že má vše originál i tu plechovou nádobu na molitan.filtr ale má v ní bavlněnej KN filtr.Pokud chceš aby to sálo stud.vzduch, skutečně vyhoď servo jak o tom psal ze srandy Hans,pak to v poho nacpeš za levý světlo a přibude ti pár koníků tím že odpadne pohon serva.Uřídit to jde dobře,jen pokud to budeš pujčovat přítelkyni,tak ta s tím bude mít při pomalé jízdě dost práce.
nechápu tuhle logiku "vyndej servo"

nechápu proč si kvůli hříbku vyndávat takovou dobrou věc...
nebylo by lepší v tomto případě tu banku na servokapalinu přemístit jinam nebo natáhnout hříbek místo baterky která se může dát třeba do kufru? a o žádnou funkci v autě nepříjdeš...

Napsal: 28 čer 2007 23:48
od Linkisek
Kucí máte někdo sportovní filtřík v dízláčku :oops: ...Případně jakou značku zvolit Pipercros x K&N :roll:

Napsal: 20 črc 2007 07:29
od franus
Nema nekdo z vas na aute kit sani 57i KIT od K&N? Zajimalo by me oznaceni nebo katalogove cislo samotneho filtru ( kuzele ). Nebo aspon vnitřní průměr hrdla, průměr filtru dole a nahoře a výšku filtrovací plochy.

Napsal: 24 črc 2007 09:32
od franus
franus píše:Nema nekdo z vas na aute kit sani 57i KIT od K&N? Zajimalo by me oznaceni nebo katalogove cislo samotneho filtru ( kuzele ). Nebo aspon vnitřní průměr hrdla, průměr filtru dole a nahoře a výšku filtrovací plochy.
Vazne nikdo nema? S vama je teda zabava :D

Napsal: 25 črc 2007 13:11
od 00flash00
Takze aj moje riesenie ktore mam je na hovno. Ide mi do filtru teply vzduch a vraj +4stupne = -1ps cize ja uz tyzden riesim ten isty problem kde umiestnit ten filter, nemam sice servo ale aj tak nechapem ako respektíve kade mam potiahnut hadicu k lavemu svetlu?

http://img361.imageshack.us/img361/2198/img0733fp3.jpg

Napsal: 25 črc 2007 13:17
od Marda106
No ja se bavil s Hugo Bossem a ten mi rikal at zkusim vyndat baterku a hodit ji do kufru a misto baterky dat ten filtr.
Ale taky se nabizi jeste jedno reseni ktere az budou penize nejspis poresim a to ze vezmu origo box na filtr a koupim je vlozku od K&N ci podobne firmy myslim si ze vliv na vykon bude stejny jako u otevreneho filtru a mozna i lepsi nez u spatne provedeneho otevreneho filtru a nebudu muset potom resit podobne veci....

Napsal: 25 črc 2007 13:30
od Hanz
Obrázek
asi nak takhle? (:
a mezi svetlo a baterku se ti to nevejde, treba kdyby si posunul kousek baterku?[/img]

Napsal: 25 črc 2007 14:05
od 00flash00
to neviem len ako ktomu dostanem hadicu na prívod? je dost hruba