Stránka 4 z 5
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 22 zář 2010 20:47
od Milo75
Klobe píše:kenny: každá diesel by měl mět stop ventil kvůli chcípaní motoru že se přeroší proud a přestane jít nafta, při startování obráceně
promin, ale každý ho nemá
![Mr. Green :m:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
třeba traktor
![:up: :up:](./images/smilies/icon_up.gif)
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 22 zář 2010 21:00
od Milo75
už mě to nebaví číst :)
takže k ovzdušnění: dej si průhlednou palivovou hadici od filtru do čerpadla a pokud tam budou po nastartování bubliny, tak si to to zavzdušnuje
rozvody: to že je máš na značkácj je hezké, ale podle mě to máš o zub na čerpadle
zajisti si setrvák(pod startérem) nějakým správně tlustým šroubem, aby neměl vůli v té dírce
zajisti vačku a čerpadlo
nasad řemen na kliku(ideál, když ti ho někdo na klice přidrží) napniho co to jde a nasad ho na čerpadlo- rozvodovým kolem čerpadla si musíš pootočit, aby ti zuby zapadly- i když je zaaretované, tak s ním můžež vaklat ze strany na stranu, nasad řemen na vačku a dál zkontroluj napnutí řemenu a dotáhni napínák, vyndej aretační přípravky a protoč ručně motorem min 2x naprázdno, pak ho znovu celej zaaretuj, pokud ak, dej vše do kupy a startuj, před nastartováním musíš napumpovat naftu(dej tam tu průhlednou hadici) pokud ti motor před tím chytnul tak ted nic odvzušnovat nemusíš
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 24 zář 2010 17:05
od vztekloun
To Milo75: ano ano samozrejme ze se "plyn" ovlada pedalem ale me slo o to ze kdyz das z niceho nic plnej plyn tak by Ti cerpadlo nemelo davat hned plnej tlak ale melo by prave zrejme tim podtlakem pockat na turbo az zacne dodavat spravny mnozstvi vzduchu.
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 24 zář 2010 22:58
od Milo75
vztekloun píše:To Milo75: ano ano samozrejme ze se "plyn" ovlada pedalem ale me slo o to ze kdyz das z niceho nic plnej plyn tak by Ti cerpadlo nemelo davat hned plnej tlak ale melo by prave zrejme tim podtlakem pockat na turbo az zacne dodavat spravny mnozstvi vzduchu.
:) mno je tam přetlak a né podtlak, vesměs to myslíš dobře- množství nafty je ovládaný plynovým pedálem a následně tlakem z turba, který ovládá přidavač, který přidává naftu dle aktuálního tlaku turba
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 24 zář 2010 23:15
od Klobe
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 25 zář 2010 09:08
od Milo75
za studena spotřebuje motor vždy více nafty, než teplý motor, je to vlivem nišších kompresních tlaků než při provozní teplotě motoru, navíc motor takdobře nemaže, jako u zahřátého, navíc jsou v motoru vůle, které se vymezí až po zahřátí , proto se dává sitič, kde se změní předvstřik a zvýší se volnoběžné otáčky- je to k usnadnění studeného startu motoru a celkově je motor jde kultivovanějš.
takže za studena motor bere vždy víc paliva než za tepla
ohledně spotřeby paliva při studeným motoru zaplým/nezaplým motoru, si studený motor bere mín nafty než při zaplým sitiči
záleží jak ti to chytá
mě 205ka bez sitiče v -25°C no problémo :)
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 25 zář 2010 09:44
od Klobe
dík za vysvětlení. mě taky chytá parádně bez sytiču, minulá zima byla docela krutá a krásně chytala i ve 3 ráno
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 25 zář 2010 16:48
od Milo75
Klobe píše:dík za vysvětlení. mě taky chytá parádně bez sytiču, minulá zima byla docela krutá a krásně chytala i ve 3 ráno
ono jedině to předělat na ruční táhlo, ale sitič na principu bimetalu je drahej skoro na všechny auta, na alfu mě stál tuším 650kč
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 29 zář 2010 20:33
od RABBIT
caute chalani. este ma napadla taka vec ze ci nahou ma zotrvacnik zo 405 1.9 td aretacnu dieru v tom istom mieste ako zotrvacnik z 205 1.8 d pretoze na priemer aj pocet zubov boly rovnake. jedine nesedela lamela a trecia plocha na lamelu na zotrvacniku. tak sa pytam ze ci to nemoze byt aj v tom lebo toto jedine sme neskontrolovaly
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 29 zář 2010 20:38
od Milo75
RABBIT píše:caute chalani. este ma napadla taka vec ze ci nahou ma zotrvacnik zo 405 1.9 td aretacnu dieru v tom istom mieste ako zotrvacnik z 205 1.8 d pretoze na priemer aj pocet zubov boly rovnake. jedine nesedela lamela a trecia plocha na lamelu na zotrvacniku. tak sa pytam ze ci to nemoze byt aj v tom lebo toto jedine sme neskontrolovaly
když bych se měl vsadit, tak je to stejné, proč by předělávaly díru v bloku
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 29 zář 2010 20:52
od RABBIT
ale ja som mal na myslly tu dieru na zotrvacniku nie v bloku
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 04 říj 2010 20:05
od yvi
neviete aku toleranciu v zuboch na rozvodaku mozem mat aby sa mi tam nic s nicim nestretlo??? lebo neviem ci viete ale skusali sme posunut cerpadlo o zub a niake zmeny..teda skoro .. no a tak nas napadlo ze moze bit posunuta klika asi o 2 zuby... ze proste piest nieje uplne hore vtedy ked tam vstrekuje cerpadlo naftu...co moze bit aj to co robi mne.. pri nizkych otackach to este ako tak spaluje ale ked mu pridam tak mozno vo valci nieje dostatocna teplota na to aby spalila to mnzostvo nafty a tak to bud zdochne alebo to trase celim motorom... co si o tom myslite???
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 06 říj 2010 19:39
od yvi
koniec zavady....auto konecne ide akurat to treba trosku popoladovat...ide zatia dobre tak uvidim ci do buducna pojde tak ako ma... chyba bola v tom ze my sme pri davani motora do auta trosku buchli do tiahla plynu a tak zacala trochu srkat nafta a tak sme to dali dole a pritom sme to tam asi posunuli a na k..t dali naspet ... tak sme to s kamaradom vybrali a nastavili tak ako ma byt a poriadne nasadili a auto slape... tod vse..dakujem vsetkim za rady aj ked ziadne nepomohli... nevadi ...hlavne ze sme zdravi...
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 06 říj 2010 19:41
od draken
tak hlavně že už to jede, těšim se na další sraz
![:car: :car:](./images/smilies/car.gif)
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
Napsal: 06 říj 2010 20:01
od yvi
jj ale do biskupic nepojdem....