Stránka 4 z 4
Re: Kratka skříň
Napsal: 25 kvě 2011 15:02
od HoRSiK
k cemu nam bude kdyz je tuhle prevodovku prakticky nemozny sehnat
Re: Kratka skříň
Napsal: 25 kvě 2011 15:18
od Houbar 205 Gutmann
nikdy nerikej nikdy
Re: Kratka skříň
Napsal: 25 kvě 2011 18:10
od Houbar 205 Gutmann
Jinak ten staly prevod je jedno z jake 1.9 gti jestli 75,88,94 ???
Re: Kratka skříň
Napsal: 25 kvě 2011 18:47
od Hroche
hodnoty stálého převodu co jsem zjistil:
1,6 65kw a 75kw mají stálý převod 0,2461 pro 83kw jsem nenašel
1,9 75kw stálý převod 0,2539
1,9 93kw stálý převod 0,2712
1,9 88kw stálý převod jsem nenašel
Re: Kratka skříň
Napsal: 25 kvě 2011 19:08
od Hroche
a pak jsem našel ješte tohle:
http://www.205gti.com/main_uk.htm
koukni do složky technics
Re: Kratka skříň
Napsal: 25 kvě 2011 20:07
od Zdenek
Houbar 205 Gutmann píše:Ovsem tohle je podpasovka :-D nechces u toho sestrojit navod a hodit je na stranky klubu ???
nápad dobrej, klidně se podělim o zkušenosti ze zástavby, bohužel mám tušení, že se k tomu dřív než v zimě nedostanu
Re: Kratka skříň
Napsal: 25 kvě 2011 20:19
od Zdenek
HoRSiK píše:k cemu nam bude kdyz je tuhle prevodovku prakticky nemozny sehnat
není pravda! když nejsi línej... kupovat tady v ČR je nesmysl, tady je každej vyděrač a ceny okolo 10t mě vždy velmi pobaví
anglie je jich plná, tam je to pomalu odpad, ceny jsou od 50 do 100 liber stačí kouknout na e-bay nebo 306gti forum, i s dopravou tě to vyjde na nějakejch 5tis
jinak abych se držel tématu... neberte to osobně, ale skládat převodovku, pokud to není na závodění jakéhokoliv druhu, je cesta do pekla. Papírově jsou sice stálý převody fajn, ale v reálu to zas taková paráda není. Takže jestli po laborování místo 3500tis ot. budete v tý samý rychlosti točit 3200
nevim, nevim, zda za to to úsilí stojí. Ono hezký, že chcete mít nízký otáčky, ale je třeba si uvědomit, že nízký otáčky maj význam u dieslu... u benzínu jak známo je nejmenší spotřeba v otáčkách, kde je největší točivej moment
Re: Kratka skříň
Napsal: 26 kvě 2011 17:16
od Houbar 205 Gutmann
Hroche jestli jsem to pochopil dobre tak jak je tam ta tabulka tak to jsou pouzite prevodovky na 1.9 gti ??? a pak to modre jsou pomery a to pod tim jsoou rychlosti ??? a pak jak je dole ta dalsi tabulka tak u dvoulitru je normalni prevodovka 1.9 a vedle je poskladana prevodovka na 1.9 8V ???
Re: Kratka skříň
Napsal: 26 kvě 2011 18:08
od Hroche
v té tabulce jsou napsány převodové stupně pro různé typy P205 a 405 a je to doplněno o rychlosti při 6500ot/min
a pod tou tabulkou jsou napsány poměry 5tého převodového stupně a hodnoty stálého převodu
Re: Kratka skříň
Napsal: 26 kvě 2011 19:33
od Houbar 205 Gutmann
Kluci hledal jsem a hledal abych pochopil ty cisla v tabulce ale nejak jsem se do teho zahrabal .
copa ty cisla znamenaji pro nas normalni lidi , a co je lepsi , hodnota mensi nebo vetsi ... jaky pak finalni prevod , z ceho je hodnota súpocitana , koukal jsem do chytre knizky ale nenasel jsem to co jsem chtel najit ....
Jinak pak je tam udavana prevodovka na motorizaci 1.9 8V , prvni 4 rychlosti z 1.9 , posleze petka jestli dobre chapu z diezla a finalni prevod z 1.6 ...
Vim o tom trosku tuzku a rad bych to konecne pochopil ... dik
Re: Kratka skříň
Napsal: 27 kvě 2011 13:04
od Thyoridas
zrovna vcera sem jel s prevodovku z rallye GPSkovych 207km/h - cuknuti omezovace, neco malo pres 7000ot/min...
takze met delsi kvalty, za dalsi minutu bych sa mozna k tem 235 vysplhal