Stránka 4 z 4

Re: Kratka skříň

Napsal: 25 kvě 2011 15:02
od HoRSiK
k cemu nam bude kdyz je tuhle prevodovku prakticky nemozny sehnat :m:

Re: Kratka skříň

Napsal: 25 kvě 2011 15:18
od Houbar 205 Gutmann
nikdy nerikej nikdy :m: :m:

Re: Kratka skříň

Napsal: 25 kvě 2011 18:10
od Houbar 205 Gutmann
Jinak ten staly prevod je jedno z jake 1.9 gti jestli 75,88,94 ???

Re: Kratka skříň

Napsal: 25 kvě 2011 18:47
od Hroche
hodnoty stálého převodu co jsem zjistil:

1,6 65kw a 75kw mají stálý převod 0,2461 pro 83kw jsem nenašel
1,9 75kw stálý převod 0,2539
1,9 93kw stálý převod 0,2712
1,9 88kw stálý převod jsem nenašel

Re: Kratka skříň

Napsal: 25 kvě 2011 19:08
od Hroche
a pak jsem našel ješte tohle:http://www.205gti.com/main_uk.htm
koukni do složky technics

Re: Kratka skříň

Napsal: 25 kvě 2011 20:07
od Zdenek
Houbar 205 Gutmann píše:Ovsem tohle je podpasovka :-D nechces u toho sestrojit navod a hodit je na stranky klubu ???
nápad dobrej, klidně se podělim o zkušenosti ze zástavby, bohužel mám tušení, že se k tomu dřív než v zimě nedostanu :roll:

Re: Kratka skříň

Napsal: 25 kvě 2011 20:19
od Zdenek
HoRSiK píše:k cemu nam bude kdyz je tuhle prevodovku prakticky nemozny sehnat :m:
není pravda! když nejsi línej... kupovat tady v ČR je nesmysl, tady je každej vyděrač a ceny okolo 10t mě vždy velmi pobaví
anglie je jich plná, tam je to pomalu odpad, ceny jsou od 50 do 100 liber stačí kouknout na e-bay nebo 306gti forum, i s dopravou tě to vyjde na nějakejch 5tis :fran:

jinak abych se držel tématu... neberte to osobně, ale skládat převodovku, pokud to není na závodění jakéhokoliv druhu, je cesta do pekla. Papírově jsou sice stálý převody fajn, ale v reálu to zas taková paráda není. Takže jestli po laborování místo 3500tis ot. budete v tý samý rychlosti točit 3200 :myslim: nevim, nevim, zda za to to úsilí stojí. Ono hezký, že chcete mít nízký otáčky, ale je třeba si uvědomit, že nízký otáčky maj význam u dieslu... u benzínu jak známo je nejmenší spotřeba v otáčkách, kde je největší točivej moment

Re: Kratka skříň

Napsal: 26 kvě 2011 17:16
od Houbar 205 Gutmann
Hroche jestli jsem to pochopil dobre tak jak je tam ta tabulka tak to jsou pouzite prevodovky na 1.9 gti ??? a pak to modre jsou pomery a to pod tim jsoou rychlosti ??? a pak jak je dole ta dalsi tabulka tak u dvoulitru je normalni prevodovka 1.9 a vedle je poskladana prevodovka na 1.9 8V ???

Re: Kratka skříň

Napsal: 26 kvě 2011 18:08
od Hroche
v té tabulce jsou napsány převodové stupně pro různé typy P205 a 405 a je to doplněno o rychlosti při 6500ot/min

a pod tou tabulkou jsou napsány poměry 5tého převodového stupně a hodnoty stálého převodu

Re: Kratka skříň

Napsal: 26 kvě 2011 19:33
od Houbar 205 Gutmann
Kluci hledal jsem a hledal abych pochopil ty cisla v tabulce ale nejak jsem se do teho zahrabal .

copa ty cisla znamenaji pro nas normalni lidi , a co je lepsi , hodnota mensi nebo vetsi ... jaky pak finalni prevod , z ceho je hodnota súpocitana , koukal jsem do chytre knizky ale nenasel jsem to co jsem chtel najit ....

Jinak pak je tam udavana prevodovka na motorizaci 1.9 8V , prvni 4 rychlosti z 1.9 , posleze petka jestli dobre chapu z diezla a finalni prevod z 1.6 ...

Vim o tom trosku tuzku a rad bych to konecne pochopil ... dik

Re: Kratka skříň

Napsal: 27 kvě 2011 13:04
od Thyoridas
zrovna vcera sem jel s prevodovku z rallye GPSkovych 207km/h - cuknuti omezovace, neco malo pres 7000ot/min...

takze met delsi kvalty, za dalsi minutu bych sa mozna k tem 235 vysplhal :fran: