Stránka 31 z 65
Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 21 bře 2008 12:27
od hugo boss
Hasis píše:
no doprdele

ale 50tis! a stav nic moc, je to prej na lak... ještě jsem ho poprosil o další info...

Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 21 bře 2008 12:32
od Hasis
No pokud je ten bodikyt opravdu original, neni to ojebana prace a prodava to i stema kolama, tak to neni zas tak hrozne.
Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 21 bře 2008 12:50
od Milhaus
hugo boss píše:
ale 50tis! a stav nic moc, je to prej na lak... ještě jsem ho poprosil o další info...

přetáhni ho semka aŤ hodí inzerát...a bližší info
Marda shání nějaké cabrio....třeba by do toho šel...
Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 21 bře 2008 12:51
od Hasis
dobre bobre
Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 21 bře 2008 16:43
od Hanz
marda uz podle me nikdy pazoutka za 50 nekoupi ...
Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 21 bře 2008 16:47
od Hroche
si taky myslim už se podle mě vyléčil po tom všem co ho potkalo
Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 21 bře 2008 16:55
od Milhaus
Hroche píše:si taky myslim už se podle mě vyléčil po tom všem co ho potkalo
no spekulace nechte na něm...bych to zas tak černě neviděl...

Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 21 bře 2008 19:12
od hugo boss
tak jsem si napsal o info na jedu 205ku o který si myslím že by stála za to...
jestli by měl někdo zájem , mohu jen doporučit...
Detailnější info-přední náprava kompletně GTI tj trojúhelníková kovaná
ramena se stabilizačními tyčkami na tlumič, šenkl GTI tj zvětšené ložisko
kola prakticky velikost 405,klouby na polosách taktéž zvětšené ,vše pro
přenesení výkonu a větší trvanlivost. Ložiska , ramena i klouby kompletně
nové.cena např jednoho ramena 3500 kč čili x 2,ložisko 1300 x 2., klouby
1650 x 2,to jen tak pro představu co znamená GTI náprava .Nové čepy na
řízení jsou amozřejmstí.GTI -větší rozchod přednch kol.Pružiny přední-
seriové P 205diesel.
Mám ale již připraveny zkrácené sprotovní GTI
Přední brzdové kotouče GTI tj chlazené, brzdové třmeny P 405 2.0 i -mají
větší destičky , lepší mechanismus a větší odvzdušňovací šrouby-nepraskají.
Zadní náprava komplet po repasi nová ložiska ,nové silentbloky, nové
tlumiče.Brzdy zatím bubnové.
Motor 1,8 TD s repasovanou hlavou, tj přebroušení hlavy zabroušení
ventilů,nastavení vůlí ventilů- tj broušení podložek pod vačkou .kompletně
nové vstřiky,
nové pístní kroužky pochopitelně po přeměření ovality válců, nová ojniční
ložiska,olejové čerpadlo z 1,9TD je větší a má větší výkon, vzhledem k tomu
úprava vany,protože se tam nevešlo.Nová vodní pumpa, repasované a
nastolici seřízené naftové podávací čerpadlo.Spojka komplet TD z 405 tedy
setrvačník ,lamela -nová,přítlačák,nové spojkové ložisko.
Pochopitelně nové kladky na rozvodech a rozvodový řemen.
Turbo VTG - tj variabilní geomerie lopatek, tlak snímán elekricky a řízení
turba elektroventilem , momentálně nastaveno 1,1 bar, ovládání na
přístrojové desce, možno za jízdy měnit nástup turba tedy buď postupný
nástup s maximem tlaku v 3500 ot nebo nástup max tlaku v 1800 ot. Turbo
použito nové cena minimálně 15 000 kč.Provedena úprava příruby mezikusem
aby pasovala na Peugeot .Snímače a elektroventil použité z Peugeot 2.0 HDI
, ovládací elektronická jednotka postavena na zakázku.
Možno zvýšit bez problemu tlak na 1,5 bar-nutnu poté tatéž přestavit
naftové čerpadlo.
Náporový mezichladič vzduchu Avie zakoupen nový z /cena kolem 7-tis/umístěn
v čelním spolileru před chladičem vody, kerý použit P205 D ale ostraněny
vrtule z přední části a přemístěna jedna výkonější vrtule na zadní stranu
chladiče, jednak z důvodu úspory místa ale i zvýšení chladicí plochy,původní
provedení příliš zakrývalo voštiny chladiče.
Náporový chladič oleje / BMW/ s termostatem a tlakovým ventilem na tělese
pod olejovým filtrem.Chladič rovněž umístěn v čelním spoileru.Tlak a
teplota oleje jsou na přístrojové desce která je rovněž GTI , tj
otáčkoměr,tachometr,teplota vody a oleje, tlak oleje.
Sání převedeno z motorového prostoru do pr předního podběhu aby nebyl
nasaván teplý vzduch od motoru, opatřeno sportovním bavlněným filtrem.
Interier -sedadla přední anatomická Xantia, zadní původní P 205 ,volant
GTI, centrál, el okna.
Karoserie ponechána původní -pozink bez rezu,další tuning úpravy zatím
neprováděny , nechci na sebe upozorňovat Policii.
Spotřeba při výše uvedeném nstavení 5,5 l-100 km při svižné jízdě,při
soustavném vytáčení a využívání max výkonu 6,5 l / 100km-čerpadlo stále
nastaveno seriově.
Tak to je asi tak všechno ,investice bez ceny auta byla 55 tis kč.Auto
má technickou ja na českých číslech. Foto zašlu ale výše popsané opravdu
není vidět a je třeba se svézt
a podívat pokud tedy mátet jetště zjem
Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 21 bře 2008 21:44
od Hroche
jelikož jsem naftovej tak se těšim až budou fotky zatim to vypadá velice zajímavě
Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 22 bře 2008 20:59
od Hroche
Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 22 bře 2008 21:11
od Hanča
Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 23 bře 2008 12:40
od Hasis
sel bych do toho XS, ale za ty prachy sezene i GTicko
Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 23 bře 2008 14:58
od vincent
to jo sou pekny,ale za tu cenu sezenes gti,ale nekdo chce zrovna tohle
Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 23 bře 2008 15:03
od vincent
Re: Zajímavé inzeráty
Napsal: 23 bře 2008 16:35
od hugo boss
Hasis píše:sel bych do toho XS, ale za ty prachy sezene i GTicko
tak já bych taky bral to xsko , ale z fotek se nepozná technycký stav takže bych se s nima jel projet
jinač někdo nechce GTI a živit ho , prostě někdo bere i uspornější auta a tyhle dvě vypadají zrovna dobře :-)