Stránka 309 z 427

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 23 led 2011 12:39
od Berny88
Venkovak: pěkná práce...Už aby to konečně bylo provozu schopný co???

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 23 led 2011 14:11
od yvi
vinorak píše:při jednom bržděni máš pravdu, jsou zbytečné, ale pokud jedeš plyn brzda pár kilometrů, tak za chvíli poznáš, že musíš na pedál víc tlačit, aby to brzdilo. Sice mi příjde na TD taky zbytečných 283mm (266 by stačilo) ale rozdíl to je k lepšímu to mi věř :up:
cize na bezne jazdenie je to ako vravis uplne zbytocne... tak potom neviem na co to je tim co nebudu z 205 zavodit...

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 23 led 2011 15:00
od vinorak
asi pro ten pocit, že mají něco extra :m: Ale podle mě to poznáš i když nopojedeš zrovna rally. Stačí mít naložený auto. Mě dokonce vadly nový brzdy (origo nechlazeny kotouče) na 1.1 když jsem jel na dovolenou v 5 lidech. Pár zatáček z kopce a musel jsem na to tlačit jako blázen aby to brzdilo :m:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 23 led 2011 16:25
od Šebík
no řek bych že to poznáš dost i normálně, hlavně když máš plný auto nebo ještě naloženou káru, tak prostě ty větší brzdy maj rychlejší nástup a ani při delším brždění nevadnou, j a jinak ten pocit je taky důležitej :m: :m: :m:


venkovak:hm koukám že to taky bereš z gruntu jako já :m: jinak s tím omotáváním turba přeji hodně štestí páč na autě je to fakt pakec... vím to páč sem to dělal na starým motoru šlo to úplně nahovno a výsledek taky nicmoc, j a hele potřeboval bych vědět kde si sháněl ty trubky a dyžtak kolik stály páč taky budu dělat silnější výfuk převážně asi použiju ten ze 406 ale něco mi asi bude chybět :myslim:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 23 led 2011 17:48
od yvi
malo kto ma gulu na 205ke...

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 23 led 2011 17:52
od Šebík
já jo :fran: :fran: :fran:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 23 led 2011 17:56
od draken
já taky, kvůli ní sme to auto kupovali :fran:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 23 led 2011 19:33
od Max
Kenny: dobrá práce :up:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 23 led 2011 19:40
od Kenny
Díky maxi :up:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 23 led 2011 20:12
od Max
mikee: to tvý gti ti tak závidim :gti: jen kdyby bylo červené

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 23 led 2011 20:16
od mikee
Max píše:mikee: to tvý gti ti tak závidim :gti: jen kdyby bylo červené
Dekuju Maxi, ja ti zase zavidim gentryska :slint: , taky lituju ze neni cervene

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 23 led 2011 20:28
od Max
okorád gentrýska čeká ještě komplet renovace a celolak :cry: nejspíš na podzim až bude připravenej novej motor

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 23 led 2011 23:20
od manko
Našiel som jeden článok na VW kulbe ... Je to naspeť k tým brzdám .. podla mna je to presne tak ako to ten chlapík popisuje .


cize ja som zmyslal takto : mam 2.0 8V 115ps. brzdy mam seriove take ako boli od vyrobi. mam ABS. ked idem 50,90,130 ako su povolene rychlosti na nasich komunikaciach dupnem na brzdu tak zastanem bez problemov. pri silnom stlaceni brzdoveho pedala zacne pracovat ABS a zastanem tak rychlo ako to len pneumatiky a povrch vozovky dovoli. keby som mal ale zimmermann brzdy nejake 312 4-platnickove v predu a vzadu a dupnem na brzdu tak nezastanem o nic skor lebo sa aj tak spusti ABS a zastanem tak isto lebo pneumatiky a povrch vozovky proste nedovolia zastat skorej nech mam akekolvek brzdy. co z toho vyplyva nasledujuca veta : naco budem davat vecsie brzdy ked aj povodne dokazu vyuzit maximalnu brzdnu drahu a brzdnu ucinnost. a pri max rychlosti 130kmh aka je povolena a akou najcastejsie jazdim(prekrocim malokedy) to uplne staci.
cize ide o to ze aj ked maximalku budem mat povedzme 210kmh co mam teraz a brzdy mam seriove budem mat aj s oturbenym motorom ale viac ako tych 210 - 230 nepojdem (koli prevodovke) tak zabrzdim tak rychlo ako mi len ABS pusti. ide o to ako rychlo sa dostanem na tych 230kmh. so seriovym motorom pomaly s upravenym rychlo. zabrzdim aj tak rovnakorychlo cize naco vecsie brzdy ked tieto stacia... to je zmyslanie ako som mal donedavna aj ja. to len pre vysvetlenie ze nechapes ako je to vobec mozne ze ludia nemyslia na brzdy

veci ako prehrievanie brzd pri dlhsom brzdeni, vecsia zataz na brzdy pri agresivnejsej jazde ktore je casto vyprovokovana vysokym vykonom motora klasicky tuner ,ako si takych ludi nazval, vobec neberie do uvahy. a potom sa stane ako sa stalo mne ze clovek dupne na pedal a ono to zrazu nebrzdi

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 24 led 2011 11:28
od yvi
ja mam taky isty nazor... zbytocna robota okolo toho....

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 26 led 2011 19:58
od stanlez
Chalani 205ky asi nemali vpredu rozpery však? :myslim: Čiže by to pri čelnom asi dosť bolelo :urg: