->sedlibedli: no neber to jako odrazování, ale dobrou radu, to co Ti tady všichni píšou... dáváš dohromady fakt něco, co nemá smysl, to je snad ta nejshnilejší 205tka, kterou peugeot kdy vyrobil... v tvém případě by opravdu bylo nejlepší sehnat jinou kastli ( a že jich pořád je dost a dost) a tu případně trochu pospravit.
Věc další je to tvoje sváření... ok, podle přísloví "žádnej učenej z nebe nespadl" beru tvou práci... každej se to na něčem musí naučit, ale ty to děláš opravdu dost špatně.
Tohle mluví za vše
http://www.forum.205gti.org/download/fi ... &mode=view ty díry, kde jsi špatně rozměřil plech budeš dovařovat? Celý se to ohne a stejně to nebude držet...
Až to dovaříš, sežeň jinou kastli a začni znova
->Dlavka: sdílím s tebou stejné obavy
![Mr. Green :m:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001