Nightfire II - 1.4 1998
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Dneska byl pracovní den.. spíš na mamčiným autě, asi mu založím vlákno.
Taťka domluvil dílnu, takže se pracovalo hezky. Na moje Pugovi jsem vyměnil pravé rameno. Tím se vyřešilo uhýbání ze stopy (bylo to hodně nepříjemné) i bouchání v nápravě na nerovnostech, takže náprava snad na chvíli bude v cajku.
Občasné dušení motoru tipuju na potenciometr u klapky Ideálně sehnat nové vstřikování.. nebo že bych pořídil rovnou nějaké to mičko? ..to budu možná někdy řešit až předělám nápravu na GTIčkovou (tj. až někdy budou keš).
Taťka domluvil dílnu, takže se pracovalo hezky. Na moje Pugovi jsem vyměnil pravé rameno. Tím se vyřešilo uhýbání ze stopy (bylo to hodně nepříjemné) i bouchání v nápravě na nerovnostech, takže náprava snad na chvíli bude v cajku.
Občasné dušení motoru tipuju na potenciometr u klapky Ideálně sehnat nové vstřikování.. nebo že bych pořídil rovnou nějaké to mičko? ..to budu možná někdy řešit až předělám nápravu na GTIčkovou (tj. až někdy budou keš).
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Přecházím od přední nápravy k motoru. "Díra" u jedné svíčky je nějaká špinavá (na fotce vlevo), vstřikování mám dost od oleje (ještě jsem ho nerozdělával) a voda nevypadá jak voda - viz fotky.
Co se z toho dá vyvodit? Mám takové tušení že mi vody ubylo a vzhledem k tomu jak vypadá.. těsnění pod hlavou?
Kdybych měnil těsnění, co je ideální vyměnit zároveň s ním? Někde jsem četl, že rozvoďák.. a dál nevím - nikdy jsem motor neměl rozdělaný.
Dokážu si sám doma seřídit i vůle? (případne co k tomu potřebuji) ..zatím nemám pořádné nářadí (ani klíč na svíčky), ale pracuju na tom.. tak ocením nějaké rady
Co se z toho dá vyvodit? Mám takové tušení že mi vody ubylo a vzhledem k tomu jak vypadá.. těsnění pod hlavou?
Kdybych měnil těsnění, co je ideální vyměnit zároveň s ním? Někde jsem četl, že rozvoďák.. a dál nevím - nikdy jsem motor neměl rozdělaný.
Dokážu si sám doma seřídit i vůle? (případne co k tomu potřebuji) ..zatím nemám pořádné nářadí (ani klíč na svíčky), ale pracuju na tom.. tak ocením nějaké rady
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
těsnění pod hlavou KO, rovnou nechat hlavu i srovnat, protože jinak to zase třeba po 20 tisících začne blejt.... tak rozvody můžeš klidně udělat, a ventilový vůle ti udělá každej kdo měl někdy škodovku, je to stejnej princip...
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Ventilovy vule na TU zvladnes v poho sam, videonavod v nemcine zde https://www.youtube.com/watch?v=oL3fjkN8t6E Pripadne v Haynesu je to taky pekne popsany.
Edit: Jeste me napada mozna by stalo za to vymenit rovnou gufera na ventilech, specialne pokud ti to bere olej ...
Edit: Jeste me napada mozna by stalo za to vymenit rovnou gufera na ventilech, specialne pokud ti to bere olej ...
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Děkuju kluci
Už zjišťuji kde srovnat hlavu, mám obědnané měrky na vůle a momentový klíč.
Až spravím těsnění, tak plánuji do budoucna dát místo plastových "nesmyslů" před airoboxem - sání - normální trubku, znova rozebrat vykuchaný kat a navařit do něj trubku v průměru výfuku.. a zvažuju tam ještě strčit rezonátor.. když už s tím Honza začal (vykuchanej kat a sportovní svody).
Potom bych asi zkusil zajít na brzdu, jestli to má alespoň těch z výroby udávaných 55kW
Nějakou dobu už zjišťuji barvu Puga.. zatím neúspěšně. Nejdřív jsem procházel vzorkovníky Peugeotu, potom i ostatní značky. Nejblíž mi přijde SEAT s kódem S5R (3. zleva na 1. fotce), ale stejně to asi není ono. Barva auta (střecha) je v horní části fotky - ve spodní části je kufr, kde je chytaná barva - bohužel Honza205 si neschoval kód. Zjišťuji to kvůli dolakování spoileru a kapoty.. případně pro budoucí opravy.
Ještě jsem dnes upouštěl pneu, protože jsem zjistil, že mám vepředu tlak 2,7 takže nově mám vzadu 2,3 a vepředu 2,25 - pneu s profilem 45mm.
Už zjišťuji kde srovnat hlavu, mám obědnané měrky na vůle a momentový klíč.
Až spravím těsnění, tak plánuji do budoucna dát místo plastových "nesmyslů" před airoboxem - sání - normální trubku, znova rozebrat vykuchaný kat a navařit do něj trubku v průměru výfuku.. a zvažuju tam ještě strčit rezonátor.. když už s tím Honza začal (vykuchanej kat a sportovní svody).
Potom bych asi zkusil zajít na brzdu, jestli to má alespoň těch z výroby udávaných 55kW
Nějakou dobu už zjišťuji barvu Puga.. zatím neúspěšně. Nejdřív jsem procházel vzorkovníky Peugeotu, potom i ostatní značky. Nejblíž mi přijde SEAT s kódem S5R (3. zleva na 1. fotce), ale stejně to asi není ono. Barva auta (střecha) je v horní části fotky - ve spodní části je kufr, kde je chytaná barva - bohužel Honza205 si neschoval kód. Zjišťuji to kvůli dolakování spoileru a kapoty.. případně pro budoucí opravy.
Ještě jsem dnes upouštěl pneu, protože jsem zjistil, že mám vepředu tlak 2,7 takže nově mám vzadu 2,3 a vepředu 2,25 - pneu s profilem 45mm.
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Kapot už mám asi dost..
Tento týden bych rád zkusil vysněnou automat na autě, snad bude pasovat.
Tento týden bych rád zkusil vysněnou automat na autě, snad bude pasovat.
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Automat kapota bude chtít před lakem dopasovat, ale jinak.. jsem z ní nejvíc happy
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
nejsem teda klempíř, ale ta kapota je zlomená
- MSCH205
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 3866
- Registrován: 15 zář 2008 17:43
- Rok narození: 1989
- Skutečné jméno: Roman
- tel.:: 732235260
- Bydliště: Polička
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Vypadá tak. Mě dneska utekla pěkná kapota z automatu do lisu komplet s autem
Peugeot 205 Roland Garros cabrio Originální klasika na léto
Saab 9000 CS Dělník bez šneka
Saab 900 Talladega prostě Sob, zatím serie
Saab 9000 Anniversary/aero Maptun Stage IV.
Saab 9000 CS Dělník bez šneka
Saab 900 Talladega prostě Sob, zatím serie
Saab 9000 Anniversary/aero Maptun Stage IV.
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Joo kapota byla bouraná a je dorovnávaná.. chci si s ní trošku pohrát.
Zatim teda moc nevim jak na to ale tak třeba to půjde.
MSCH: Ty lisujes 205?
Zatim teda moc nevim jak na to ale tak třeba to půjde.
MSCH: Ty lisujes 205?
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Rovnání se evidentně vůbec nepovedlo Troufám si říct, že tohle v rozumné míře už nenarovnáš, je vidět, jak byla zlomená a tudíž se Ti ten plech natáhnul. Musel bys to buď zlomit na druhou stranu a dost silně dotmelit. Nebo naříznout, porovnat a posvařit.... To by bylo lepší nechat si z ní rám a na to plácnout od Kamikaze-ho laminátový vršek.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
bohužel i rám je KO, ten je dovařovanej šílenym způsobem...
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Tak v tom případě je lepší jí poslat dál
Vzít rám z normání kapoty a pak to samé s laminátovým vrškem...
Vzít rám z normání kapoty a pak to samé s laminátovým vrškem...
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Jak to tak čtu.. co takhle vzít vršek z automatu a dát ho na rám normální kapoty. Pak dotmelit, vymalovat
Ještě mám v plánu zkusit autoklempíře, co mi na to řekne.
Ještě mám v plánu zkusit autoklempíře, co mi na to řekne.
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998
Rám je jenom část problému. Ten je víceméně shodný s normální kapotou, když se podíváš na obě, tak automat má uřízlé nebo spíš nenabodované dvě prostřední výztuhy a místo nich jsou dvě vzpěry, které kopírují vrchní "hrb".
Jenže ta Tvoje kapota, jak to tak vidím, je cca 20cm od světla zlomená a pak ten strašněj oblouk uprostřed...
Opravit se dá všechno, ale je otázkou za jakou cenu. Nejen finanční, ale i to úsilí a výsledný efekt. Není to poslední kapota na světě...
Jenže ta Tvoje kapota, jak to tak vidím, je cca 20cm od světla zlomená a pak ten strašněj oblouk uprostřed...
Opravit se dá všechno, ale je otázkou za jakou cenu. Nejen finanční, ale i to úsilí a výsledný efekt. Není to poslední kapota na světě...
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001