Stránka 5 z 16

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 07 kvě 2016 19:56
od Aloush
Dneska byl pracovní den.. :car: spíš na mamčiným autě, asi mu založím vlákno. :fran:
Taťka domluvil dílnu, takže se pracovalo hezky. Na moje Pugovi jsem vyměnil pravé rameno. Tím se vyřešilo uhýbání ze stopy (bylo to hodně nepříjemné) i bouchání v nápravě na nerovnostech, takže náprava snad na chvíli bude v cajku. :up:
Občasné dušení motoru tipuju na potenciometr u klapky :myslim: Ideálně sehnat nové vstřikování.. nebo že bych pořídil rovnou nějaké to mičko? :fran: ..to budu možná někdy řešit až předělám nápravu na GTIčkovou (tj. až někdy budou keš). :up:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 09 kvě 2016 15:57
od Aloush
Přecházím od přední nápravy k motoru. "Díra" u jedné svíčky je nějaká špinavá (na fotce vlevo), vstřikování mám dost od oleje (ještě jsem ho nerozdělával) a voda nevypadá jak voda - viz fotky.
Co se z toho dá vyvodit? Mám takové tušení že mi vody ubylo a vzhledem k tomu jak vypadá.. těsnění pod hlavou? :myslim:
Kdybych měnil těsnění, co je ideální vyměnit zároveň s ním? Někde jsem četl, že rozvoďák.. a dál nevím - nikdy jsem motor neměl rozdělaný.
Dokážu si sám doma seřídit i vůle? (případne co k tomu potřebuji) :myslim: ..zatím nemám pořádné nářadí (ani klíč na svíčky), ale pracuju na tom.. tak ocením nějaké rady :up:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 09 kvě 2016 16:04
od vinorak
těsnění pod hlavou KO, rovnou nechat hlavu i srovnat, protože jinak to zase třeba po 20 tisících začne blejt.... tak rozvody můžeš klidně udělat, a ventilový vůle ti udělá každej kdo měl někdy škodovku, je to stejnej princip...

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 09 kvě 2016 16:16
od chobot
Ventilovy vule na TU zvladnes v poho sam, videonavod v nemcine zde https://www.youtube.com/watch?v=oL3fjkN8t6E :fran: Pripadne v Haynesu je to taky pekne popsany.

Edit: Jeste me napada mozna by stalo za to vymenit rovnou gufera na ventilech, specialne pokud ti to bere olej ...

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 12 kvě 2016 12:49
od Aloush
Děkuju kluci :up:
Už zjišťuji kde srovnat hlavu, mám obědnané měrky na vůle a momentový klíč. :roll:
Až spravím těsnění, tak plánuji do budoucna dát místo plastových "nesmyslů" před airoboxem - sání - normální trubku, znova rozebrat vykuchaný kat a navařit do něj trubku v průměru výfuku.. a zvažuju tam ještě strčit rezonátor.. když už s tím Honza začal (vykuchanej kat a sportovní svody).
Potom bych asi zkusil zajít na brzdu, jestli to má alespoň těch z výroby udávaných 55kW :fran:

Nějakou dobu už zjišťuji barvu Puga.. zatím neúspěšně. Nejdřív jsem procházel vzorkovníky Peugeotu, potom i ostatní značky. Nejblíž mi přijde SEAT s kódem S5R (3. zleva na 1. fotce), ale stejně to asi není ono. :myslim: Barva auta (střecha) je v horní části fotky - ve spodní části je kufr, kde je chytaná barva - bohužel Honza205 si neschoval kód. Zjišťuji to kvůli dolakování spoileru a kapoty.. případně pro budoucí opravy.

Ještě jsem dnes upouštěl pneu, protože jsem zjistil, že mám vepředu tlak 2,7 :zin: takže nově mám vzadu 2,3 a vepředu 2,25 - pneu s profilem 45mm.

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 06 čer 2016 14:37
od Aloush
Kapot už mám asi dost.. :fran:
Tento týden bych rád zkusil vysněnou automat na autě, snad bude pasovat. :bas:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 07 čer 2016 19:37
od Aloush
Automat kapota bude chtít před lakem dopasovat, ale jinak.. :m: jsem z ní nejvíc happy :twisted:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 07 čer 2016 21:12
od vinorak
nejsem teda klempíř, ale ta kapota je zlomená :fran:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 07 čer 2016 22:48
od MSCH205
Vypadá tak. Mě dneska utekla pěkná kapota z automatu do lisu komplet s autem :roll:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 07 čer 2016 23:02
od Aloush
Joo kapota byla bouraná a je dorovnávaná.. chci si s ní trošku pohrát. :myslim:
Zatim teda moc nevim jak na to :fran: ale tak třeba to půjde.

MSCH: Ty lisujes 205? :toon: :fran:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 09 čer 2016 09:40
od Zdenek
Rovnání se evidentně vůbec nepovedlo :m: Troufám si říct, že tohle v rozumné míře už nenarovnáš, je vidět, jak byla zlomená a tudíž se Ti ten plech natáhnul. Musel bys to buď zlomit na druhou stranu a dost silně dotmelit. Nebo naříznout, porovnat a posvařit.... To by bylo lepší nechat si z ní rám a na to plácnout od Kamikaze-ho laminátový vršek.

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 09 čer 2016 11:32
od draken
bohužel i rám je KO, ten je dovařovanej šílenym způsobem...

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 09 čer 2016 14:22
od Zdenek
Tak v tom případě je lepší jí poslat dál :fran:
Vzít rám z normání kapoty a pak to samé s laminátovým vrškem...

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 09 čer 2016 16:06
od Aloush
Jak to tak čtu.. co takhle vzít vršek z automatu a dát ho na rám normální kapoty. Pak dotmelit, vymalovat :fran:
Ještě mám v plánu zkusit autoklempíře, co mi na to řekne. :myslim:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 10 čer 2016 05:36
od Zdenek
Rám je jenom část problému. Ten je víceméně shodný s normální kapotou, když se podíváš na obě, tak automat má uřízlé nebo spíš nenabodované dvě prostřední výztuhy a místo nich jsou dvě vzpěry, které kopírují vrchní "hrb".
Jenže ta Tvoje kapota, jak to tak vidím, je cca 20cm od světla zlomená a pak ten strašněj oblouk uprostřed...
Opravit se dá všechno, ale je otázkou za jakou cenu. Nejen finanční, ale i to úsilí a výsledný efekt. Není to poslední kapota na světě...