Stránka 5 z 16
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 17:06
od pampalini
TomGTI: zas si nic nenapisal a nedokazal
jo tak ked si myslis, ba dokonca si presvedceny ze nezalezi na qalite kotucu a platnicek tak to uz je moc
povedz ze mas na aute starline a mam dost
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 17:13
od WoMec
pampalini píše:TomGTI: zas si nic nenapisal a nedokazal
jo tak ked si myslis, ba dokonca si presvedceny ze nezalezi na qalite kotucu a platnicek tak to uz je moc
povedz ze mas na aute starline a mam dost
víš co, stáhni radši půlky a uznej že tady zase meleš ty svoje plkance dokola a že to je uplně o hovně .... sory ze to tak musim napsat ale uz to proste nejde jinak
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 17:21
od pampalini
womacu ukaz mi jeden jediny podlozeny argument alebo neco ze s vecsimi zastavis skor a budem drzat hubu...ane len to ze jedna babka povidala :lol:
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 17:32
od Hasis
pampaliny, tak rekni mi, proc se na kazde zavodni auto davaji vetsi brzdy?
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 17:37
od pampalini
Hasis píše:pampaliny, tak rekni mi, proc se na kazde zavodni auto davaji vetsi brzdy?
odolnejsie :)
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 17:39
od Hasis
pane boze, to fakt nema cenu.
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 17:46
od Milhaus
ano odolnější, o tom to je taky...více vydrží - nezahřívaj se tolik. Teď otázka jestli se větší brzdy dávají právě kvůli tomu vadnutí a nebo kvůli tomu že dřív sníží rychlost. Ono to spolu souvisí. Četl jsem někde článek (nějakej deník rally amatéra) že právě kvůli tomu se větší brzdy dávaj - nevadnou tak rychle tudíž jsou schopny dýl brzdit a hodněkrát za sebou narozdíl od menších které po takovém brzdění ztrácí účinnost......
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 17:48
od WoMec
pampalini píše:womacu ukaz mi jeden jediny podlozeny argument alebo neco ze s vecsimi zastavis skor a budem drzat hubu...ane len to ze jedna babka povidala :lol:
staci kdyz si přečteš (pořádně) to co napsal TomGTI ... a to si napsal o te posledni vete ...
kolikrát máme menší kotouč než kolo, tolikrát větší silou při brzdění musíme působit na brzdný element
vetsí kotouče = mensí potřebná síla ... a vzhledem k tomu že zmenou kotoučů se nezmení síla kterou pusobíš (tzn pusobící síla je stejná jak u malých tak velkých kotoučů) tak z toho logicky plyne ze brzný učinek bude daleko vetší
takze jeste jednou
vetsí kotouče = mensí potřebná síla => síla zustavá stejná => větší brzný učinek => snaží, bezpečnější, jistěší a lepší brždění
tohle jestli nepochopíš tak už opravdu nevim jak ti to mám vysvetlit
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 17:49
od pampalini
renm píše:ano odolnější, o tom to je taky...více vydrží - nezahřívaj se tolik. Teď otázka jestli se větší brzdy dávají právě kvůli tomu vadnutí a nebo kvůli tomu že dřív sníží rychlost. Ono to spolu souvisí. Četl jsem někde článek (nějakej deník rally amatéra) že právě kvůli tomu se větší brzdy dávaj - nevadnou tak rychle tudíž jsou schopny dýl brzdit a hodněkrát za sebou narozdíl od menších které po takovém brzdění ztrácí účinnost......
a tym bych to ukoncil
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 18:20
od TomGTI
pampalini píše:TomGTI: zas si nic nenapisal a nedokazal
jo tak ked si myslis, ba dokonca si presvedceny ze nezalezi na qalite kotucu a platnicek tak to uz je moc
povedz ze mas na aute starline a mam dost
No myslím že jsem to napsal dost jasně teda alespoň většina lidí to pochopila.Nepsal jsem žádné teorie ale věci z praxe.K tomu výtahu z textu,se ohrazuješ že tam nikde není napsané že to zabrzdí dříve ale jedná se jen o výtah z nějákého článku takže nemůžeš vědět že tam není napsané něco co bude obnášet dřívější zastevení vlivem brzdné síly ať toho či onoho.Pokud jsi četl co jsem napsal tak jsem uvedl že mám kotouče Brembo,nejsem blázen si tam dát nějáký Starshit který mí praskne při prvním pokusu zastavit vozidlo a ještě mi vyrazí zuby.Ale chtěl bych vidět jak by jsi ty poznal kvalitu brzdových věcí na brzdovém účinku,jestli by tam byly Brembo nebo Zimermann,nebo Lukas nebo TRW,všechno je to na jedno brdo,ano pokud by jsi dal závodní brzdové destičky tak možná poznáš lepší brzdový účinek těch sériových brzd.Ale kde zaručeně poznáš rozdíl jsou větší brzdy v porovnání ze sériovými.Když bereš tu větu ještě kde je ten obrázek té motorky,tak tedy proč má Nějáká Yamaha R1 větší kotouč než nějáký "Pionýr",když je to tedy jedno a velikost brzd nehraje roli?HM?
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 18:46
od pampalini
tom GTI: proto, lebo keby mala 5 cm kotuc tak by bol kurevsky namahany a hydraulika brzdy by musela nan vyvynut mnohonasobne vecsi tlak aby zastavila na rovnakej drahe ako s 30cm...
inac na 205 som mal brembo a naprosty luxus...mozno si mal nejake polske alebo nepodarky :)
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 18:57
od TomGTI
Ano byl by namáhaný a nezabrzdil by tak dobře,rychle,plynule a navíc by zhořel jako papírový čert oproti velkému kotouči,bigo te´dka by jsi to měl konečně pochopitpochopil
Já jsem měl na autě jen Brembo,jak velké kotouče tak sériové,sériové jsou navíc typ MAX,nepodárky ani číny to asi nejsou,mám k nim nějáký zakaznický pin či co to je,takže nemám obavu o nějáké jebky,jen je rozdíl když jsem jezdil z velkýma brzdama a teď s těma sériovýma minikotoučky ale to se pořád opakuju dokola.
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 19:29
od maRas
Nechapu, ze vas to jeste bavi se tady handrkovat, proste vsichni to chapou, pouze jenom Frost ma zase problem, a potrebuje se tahat o kazde slovicko !
Dal bych LOCK
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 19:31
od Hroche
spíš bych to promazal
Re: Brzdy 266mm
Napsal: 07 led 2009 19:45
od pampalini
Hroche píše:spíš bych to promazal
dqavno sem napisal nech to promaze :D
maRas: staraj sa o seba