Stránka 5 z 7
Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 29 bře 2010 20:11
od rossi
Milo75 píše:mno já ty misky mám zalezlé, jen na straně co mám prasklou pružinu, MiTo trochu vylejzá, ale ne jak tobě, podle mě máš rozpadlé ložisko horního uložení
Zeby se nove lozisko hned po polozeni auta na zem rozpadlo? Ja jsem menil komplet horni hlozeni Lozisko a gumu! Jak to vypada u gti? A co ten pohyb do strany?
Co se tyce komfortu pri jizde- behem prujezdu prez hodne velke nerovnosti se auto chova lepe nehoupe se a je si clovek jistejsi ale zase jedu rychleji tak to z cloveka docela vyklepe dusi.
Dalsi poznatek je ze kdyz se vymeni i tlumic auto se nesnizi! protoze gti tlumic na pruzinu min. o 1cm vyse ulozenou nez non gti tlumic. proste mam nad kolem k pruzine vic mista!
Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 29 bře 2010 20:22
od Lubec
to vytoceni je v poradku

nedelat paniku
Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 29 bře 2010 20:50
od rossi
Lubec píše:to vytoceni je v poradku

nedelat paniku
Ta skala co my spadla ze srdce by mohla spadnout na nasi snemovnu

Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 24 kvě 2010 16:14
od Linkisek
Rád bych na přední nápravě dieseláčku vytvořil rovnoměrnější mezeru mezi kolem a blatníkem ... A má otázka zní : O kolik milimetrů nižší sportovní pružinu snese originál dieselový tlumič, a co na to odklony !?

...
Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 25 kvě 2010 14:49
od slider
Chtěl bych se zeptat zda by seděla přední naprava z diesela 205 je to ten starší model na moji 1.1 benzin

....... jde mě o to že u diesela je tvrdší že

Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 25 kvě 2010 17:34
od WoMec
nápravnice a ramena jsou stejné ... tlumiče a perováni je jiné.
Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 25 kvě 2010 18:35
od Thyoridas
a je pevnejsi stabilizator...

Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 25 kvě 2010 18:38
od Lubec
Linkisek píše:Rád bych na přední nápravě dieseláčku vytvořil rovnoměrnější mezeru mezi kolem a blatníkem ... A má otázka zní : O kolik milimetrů nižší sportovní pružinu snese originál dieselový tlumič, a co na to odklony !?

...
max 3cm
Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 07 čer 2010 15:34
od Milhaus
vinorak píše:tak jeden tlumič je vyměněn. gti pružina je o dost kratší, ale taky tužší, tak si to sedne tak o ty 2 cm. uvidíme po projíždce
čoveče já ty péra měl kratší jak ty z té 1,1

je to možný? oproti GTI pružinám to bylo delší tak o půl závitu

Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 07 čer 2010 17:29
od vinorak
asi mělo gt tvrdší podvozek než colorline

Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 07 čer 2010 17:32
od Milhaus
no asi jo, páč to moc k zemi teda nešlo...nespozoroval jsem rozdíl

Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 14 čer 2010 11:19
od mik
Jsou tlumice a pruziny z cabria stejny jako na klasice benzinu ( 1.1 93 rok) ? Dik
Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 14 čer 2010 11:35
od draken
jo, aspoň by měli bejt stejný pokud to někdo nepředělával
Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 14 čer 2010 12:06
od mik

super, dik moc
Re: nonGTi náprava vs. GTi tlumiče (pružiny)
Napsal: 14 čer 2010 16:16
od Milhaus
tak jsem měřil staré pružiny z GT - 35 cm a z GTI 31 cm, kdyby to někoho zajímalo, možná jsou trošku tvrdší, snížení nic moc, připadá mi to výškově skoro stejný