Stránka 5 z 5
Re: P 1.8 XRD -výkon
Napsal: 21 říj 2010 20:29
od Milo75
na čepadle je to zapečetěný šroub nad rozdělovací hlavou, budeš s ním točit, aby se ti zvedaly otáčky na cca 1500, následně pak snížíš oráčky na dorazovým šroubu ovládací páky
pokud nemáš otáčkoměr, tak budeš točit šroubkem(zvyšovat otáčky) a zároven je budeš ubírat na dorazovým šroubu, aby ti klesly na 650(volnoběh)
nic víc s čeropadlem takhle za darmo neuděláš, pak samozřejmě ta 60ková verva diesel a + vif, budeš mět cetanový číslo cca 65- běžně natankuješ 51-53
Re: P 1.8 XRD -výkon
Napsal: 21 říj 2010 20:32
od KubajzMuff
Otáčkoměr nemám no. Díky za radu ,radši to udělam ještě s někym kdo to už dělal,abych to nějak nepodělal.

Re: P 1.8 XRD -výkon
Napsal: 21 říj 2010 20:43
od Roman 205
Pro zatím si aspoň můžeš nastavit sytič trvale naplno.
Re: P 1.8 XRD -výkon
Napsal: 21 říj 2010 21:03
od Milo75
no tak to bych nedělal
Re: P 1.8 XRD -výkon
Napsal: 22 říj 2010 15:03
od Roman 205
Proč?
Re: P 1.8 XRD -výkon
Napsal: 22 říj 2010 15:21
od Milo75
protože si s ním změníš předvstřik a zbytečně zvedneš spotřebu
Re: P 1.8 XRD -výkon
Napsal: 22 říj 2010 19:43
od Roman 205
Výkon vždycky stojí větší spotřebu. To si pak člověk musí vybrat, co chce více.
Re: P 1.8 XRD -výkon
Napsal: 22 říj 2010 21:31
od Milo75
to bohužel není až tak pravda :) záleží jak pak jezdíš
Re: P 1.8 XRD -výkon
Napsal: 23 říj 2010 21:39
od Venkovak
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=2&t=7371 tady máš vlákno o výkonu.Ještě doporučuju rozhýbat brzdy

Re: P 1.8 XRD -výkon
Napsal: 23 říj 2010 22:19
od Milo75
no kolega Venkovak to našel
TO ADMIN: šla by vlákna sloučit??
P 1,8 XRD - výkon
Napsal: 24 říj 2010 06:57
od Hroche
sloučeno
Re: výkon a GRD pude to dohromady???
Napsal: 24 říj 2010 16:59
od KubajzMuff
Klucí díky,tady sem se dozvěděl co sem potřeboval. Vyzkouším a uvidím ;)