no hanz chapu te proc rozmlouvas.........mozna to opravdu zni bajove ale ten motor co ma znamej kdyz byl este v aute tak sme s nim litaly.....urcite to znate vesnicky kluci od 14 let tady prohanime skodovky favority atd...takze na to ze nemam papiry muzu rict ze zkusenosti mam ale mozna je to trochu riziko este o tom popremyslim precejen mozna budu nakej cas jezdit s original 1,9 abych si zvykl a po case tam dokopi Mi16
ja byt tebou tak si koupim spis 1.8 D nahazu na to spojlery koupim speedliny a mel bys to nejlepsi je to zivy 150 to taky jede, jezdi to za 5 na 100 a je to levnejsi na opravy nez gti
22. 11. 2006 zemřel ve své 205 MI16 Petr Mareš aka Jay, jeden z největších fandů 205Gti a nejlepší kámoš.
no jasny verim ze z tebe mluvi zkusenost ale spotreba me nejak netrapi bude to asi auti jen na nejaky to popojizdeni proste tak trochu na paradu ale na kazdodenni pouzivani budu mit jiny auto ale co se oprav tyce v tom se vubec neorientuju u tehle aut vubec
budu znit jako nakej fotr, ale sem nazoru ze je lepsi se naucit jezdit v necem linejsim nez v rakvi na kolech
nehlede na to ze na D se da jednoduse pridelat turbo
22. 11. 2006 zemřel ve své 205 MI16 Petr Mareš aka Jay, jeden z největších fandů 205Gti a nejlepší kámoš.
budu znit jako nakej fotr, ale sem nazoru ze je lepsi se naucit jezdit v necem linejsim nez v rakvi na kolech
nehlede na to ze na D se da jednoduse pridelat turbo
22. 11. 2006 zemřel ve své 205 MI16 Petr Mareš aka Jay, jeden z největších fandů 205Gti a nejlepší kámoš.