Stránka 425 z 427

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 29 bře 2018 18:15
od skardik
Díky :Merci: Dneska jsem na 405ce odstrojil předek, zítra vykucham svazek. Koukal jsem že je na něm lecos opravovaný, ale ato normálně jelo, tak snad se mi to podaří všechno vypitvat. Každopádně zítra večír tu bude určitě pár otázek :smich:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 30 bře 2018 19:03
od skardik
Zdravím vespolek. Potřeboval bych kdyby mi někdo mohl objasnit funkci výměníku olej/voda. gti 88kW má nějakém samostatnej "jakochladic" nebo jak je to tam udělaný? V ty prirube pod olejovym filtrem běhá voda, nebo je od tamtud vedený olej do nějakého chladiče? Na 405ce z téhle příruby vedou hadice do chladiče. Na 205rallye si nejsem vědom, že bych tam něco takového měl. Diky

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 30 bře 2018 21:14
od Zdenek
Protože origo na rallye, pokud mě paměť neklame, tak výměník není. Ano, u GTI je to napojeno na hadici od chladiče do termostatu, která má odbočku, dvě tenčí hadice. Nicméně ten výměník je tam kvůli dvěma věcem. Jednak při studeném motoru se voda ohřeje dřív, než olej a tím jak proudí do toho kusu pod filtr, tak ohřívá olej na provozní teplotu. A druhak naopak při zahřátém motoru odvádí rozpálenej olej teplo do vody a pak do chladiče. Už si nepamatuju, jak u 405ky, ale u 205gti existují dvě, vlastně tři verze. 1.je klasika výměník přímo pod filtrem na bloku. 2.výměník a držák filtru našroubovanej na převodovce a hadice od oleje i od vody. 3.pouze chladič oleje, pouze u 94kW a je vsazenej místo jedné vrtule sahary. Máš nějakou doplňující otázku? :fran:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 30 bře 2018 21:52
od skardik
Vyčerpávající odpověď. Dekuju :Merci:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 30 bře 2018 21:58
od vinorak
nejsem si jist, jestli varianta číslo jedna byla někdy v 205/309ce, tu jsem vždycky viděl pouze u 405ky nebo u motorů TU co měly výměník...

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 31 bře 2018 07:56
od Zdenek
Jo, jo, byla... standartně u 74kW, hadice jsou drahý :fran:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 31 bře 2018 12:23
od vinorak
a jestli se nepletu tak výměník měly gti jenom s posilovačem a ještě vždycky to byly 88kW, ale je možný že za příplatek ti to dali kamkoliv.... U 205ky by to s výměníkem na bloku nevycházelo kvůli výměně filtru, je tam oproti 405ce od dost míň místa mezi motorem a chladičem...

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 31 bře 2018 19:35
od Zdenek
Hádat se nebudu, víme jak to s tím, co v jaké verzi bylo chodilo :fran:

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 31 bře 2018 19:39
od vinorak
:fran: tak já vycházim taky ze serviceboxu

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 31 bře 2018 23:45
od skardik
Plugs in the 205



9 Pin Brown connector



1. Reverse light (wire 52, brown)

2. Reverse light (wire 53, purple)

3. Coolant light (wire 47, yellow)

4. Coolant meter (wire 47a, red)

5. Alternator (wire 7a, brown thin wire)

6. Oil pressure meter (wire 30, lilac)

7. Oil temp meter (wire 30a, white)

8. Oil pressure light (wire 30b, grey)

9. Switched positive (wire 2, light blue)



6 Pin Brown connector



1. Coolant fluid level (wire 47b)

2. Fuel pump (wire 76)

3. Coolant fluid level (wire M47B)

4. RPM meter (wire 112)

5. K-Light (wire 74)

6. Starter motor (wire 46)





Connectors from 405 loom



Black 14 pin connector



A1. Reverse light (wire 52)

A2. Oil temp meter (wire 30c)

A3. Coolant meter (47a)

A4. NOT USED

A5. Switched positive (wire 2)

A6. RPM Meter (wire 112)

A7. Ground (Wire M)

B1. Coolant light (wire 47)

B2. Oil pressure meter (wire 30)

B3. Alternator (wire 7a)

B6. Reverselight (wire 52)



Brown connector



A6. Oil level (Wire 224 Gauge not present in 205 instrument console so is not used in conversion)

A7. Oil level (Wire 224 Gauge not present in 205 instrument console so is not used in conversion)

B4. Starter motor (wire 46a)

B6. K-Light (wire 74)

B7. Fuel pump (wire 76)


Prosím poraďte. Z 8 na 205 je oil pressure Light a na 405 takový kabel není. Dále 112 kabel je na 405 uzemeny, což na 205 neni. Jaký tyhle dvě věci zapojit. Diky

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 01 dub 2018 00:12
od Aloush
Třeba 405 nemá kontrolku na tlak oleje :fran: ..jinak nevím jestli chápu tu 112, ale vidím ji u obou svazků :myslim: ..je divné, že by 405 měla 112 uzemněnou. Já když odpojil v motoru 112 tak jsem ho (logicky) nenatočil.. ale jinak předpokládám že řešíš konektory do palubky.. takže když to nezapojíš, tak ti maximálně nepůjde otáčkoměr, ale motor by bez toho šlapat měl.

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 01 dub 2018 11:51
od skardik
Kluci moh by mi nekdo napsat, co je tenhle žlutozelenej kabel. Je to vlevo že svazku co vede od pojistkovky.
IMG_20180401_1224286.jpg
Diky

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 01 dub 2018 12:11
od Zdenek
Bez čísla těžko :fran: Ale vypadá to na kostru. Najdi konec a číslo, pak Ti to povíme na 100% ;-)

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 01 dub 2018 12:28
od skardik
To by asi Teda mohla být. Konci to očkem. Diky

Re: pokec o článcích zde

Napsal: 01 dub 2018 15:01
od skardik
Pospojoval jsem konektory a potřeboval bych poradit co s kabely s otaznikem + na 405kovym černým konektoru A7 kostra musím napojit na kostru? Zbytek kabelu z hnědého 405koveho konektoru zůstane nezapojenej? díky moc.
IMG_20180401_1600260.jpg