Stránka 45 z 58

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 06 čer 2011 08:10
od vinorak
pokud to stojí míň než 500 tak to kup :m: já měl na 1.4ce klapku a jednotku z 1.1 a jelo to dobře, spotřeba stejná, nad tři tisíce to jelo jako 1.4ka, ale dole to bylo krapet mrtvější než 1.4ka , ale pořád o hodně silnější než 1.1 :fran:

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 09 čer 2011 21:58
od Hoj@n
Tak zítra si auto rozdrbu totálně... pokud přijde vstřikování a já to celé rozeberu, tak už to dohromady nikdo nedá :fran: :fran:

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 10 čer 2011 12:16
od Hoj@n
Problém je na světě. Při 2500 ot/mij poměrně dost cuká a nejde za plynem, když ho sešlápnu, tak se skono nic neděje, až to dojde do cca 3000 ot/min, tak teprve začne něco dělat... nenapadá někoho, co s tím? :Merci:

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 10 čer 2011 12:20
od lukas309
Dělá to pořád nebo jenom když je to studený případně teplý?

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 10 čer 2011 12:28
od Hoj@n
pořád... navíc se neregulují otáčky při nastartování.-... hodí se tam 1000 ot/min a tak je to pořád...

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 10 čer 2011 12:33
od lukas309
Hoj@n píše:pořád... navíc se neregulují otáčky při nastartování.-... hodí se tam 1000 ot/min a tak je to pořád...
Podtlakovou membránu máš v pohodě? Případně hadice a elektromagnetickej ventil k ní.

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 10 čer 2011 12:34
od Hoj@n
Podtlaková membrána byla měněná... elektromagnetickej ventil je kde?

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 10 čer 2011 12:37
od lukas309
U posilovače brzd. Vede ti do něj hadice z membrány a druhá vede zezadu do vstřikování. Kdyžtak ti to dojdu vyfotit na auto.

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 10 čer 2011 12:39
od lukas309
Ještě mě napadlo jestli ti diagnostika hlásí nějakou chybu?

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 10 čer 2011 12:45
od Hoj@n
nevšiml jsem si, že by diagnostika něco hlásila... po startu vždy zhasne... při jízdě se nerožnula kontrolka... zkusíém ještě vyměnit krokový motorek, jestli to není tím...

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 10 čer 2011 12:48
od lukas309
Zkus a uvidíš, ale pokud ti diagnostika nic nehlásí tak by to měla být nějaká kravina. Je ale pravda, že mě to hlásilo 33 (což je poťák) ale nakonec jsem zjistil že je špatná i ta membrána takže jsem jí vyměnil a dal to zapečetěný vstřikování a od té doby to jezdilo bez problémů.

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 10 čer 2011 13:06
od Hoj@n
vyblikal jsem si diagnostiku a blikne jednou, pak 2x a pak se rozsvítí, tak nevím... jinak výměna krokáče asi nepomohla, ještě na chvíli odpojím baterku a nechám to bez napětí a uvidím, co se pak stane...

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 10 čer 2011 13:08
od lukas309
Nejdřív ti to bliká desítky a pak jednotky takže jednou a pak dvakrát znamená 12 což je začátek diagnostiky. Pak musíš proceduru opakovat dokud ti to nevybliká kód 11 tedy Blik pauza blik (konec diagnostiky)

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 10 čer 2011 13:12
od Hoj@n
chyba 21

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n

Napsal: 10 čer 2011 13:15
od Hoj@n
21 Snímač polohy škrtící klapky / spínač volnoběhu.

Co to kua jeee?