Stránka 50 z 55
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 19 čer 2010 14:09
od antik
No takže motory 1,1i a 1,4i maj tedy katalzzátor a koncovej tlumič, pokud se bavíme o motorech z roku 199x. no jo no. Kdysi jsem měl seata ibizu a ten měl katalyzátor, středovej tlumič mi tam chyběl, ten někdo ukradl, a takjsem místo něj dal lešenovou trubku, a koncovej tlumič, kterej chrastil vevntiř. A nekecám, moc to ani nežralo, trhalo to asfalt.
Jakej význam tam tedy má ten středovej tlumič.
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 19 čer 2010 15:55
od lukas309
antik píše:No takže motory 1,1i a 1,4i maj tedy katalzzátor a koncovej tlumič, pokud se bavíme o motorech z roku 199x. no jo no. Kdysi jsem měl seata ibizu a ten měl katalyzátor, středovej tlumič mi tam chyběl, ten někdo ukradl, a takjsem místo něj dal lešenovou trubku, a koncovej tlumič, kterej chrastil vevntiř. A nekecám, moc to ani nežralo, trhalo to asfalt.
Jakej význam tam tedy má ten středovej tlumič.
On to snad ani nenítlumič jako takový, Určitě to utlumí, ale mám pocit že hlavním úkolem je stabilizovat výfukové plyny aby potom do koncovýho už šel stabilní proud plynů. Jestli se pletu, určitě mě někdo opraví. U slabší verze to pravděpodobně není takový nápor (rázové vlny od vyprazdňujících se válců) a proto tam není.
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 19 čer 2010 22:20
od Stephen
souhlas!
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 20 čer 2010 06:12
od antik
Jsem se nějak podivil po ránu když jsem vyšel z práce.
viz zde:
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f ... 52#p130052
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 20 čer 2010 18:23
od vztekloun
Když jsem otevřelk kufr, zase to naskočilo.
Nemas nekde skriply kabely? Kvuli nejakymu zkratu. Neco Ti zere baterku. To je jisty. Civka nedostava tolik energie kolik potrebuje, ta te energie neda dostatek svicce a ta nezapali smes a nebo ji zapali ale ne poradne. To vysvetluje ten dym z vejfuku a to ze se Ti zda ze to jede na jeden valec.
Pokud mas moznost tak zmer baterku, jestli je ok tak neco proved s tema ockama. Pokud nebude ok tak zkus nabit a pokud mas moznost tak zmerit odber proudu z baterky. Potom hledej zkratana. Podle toho co jsem citoval to bude nekde u tech 5. dveri. Mozna to novy svetlo co jsi tam daval.
Jeste jedna otazka - jak Ti to startovalo? Starter mel normalni otacky a nebo se roztacel nejak pomalu?
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 21 čer 2010 12:37
od antik
vztekloun píše:Když jsem otevřelk kufr, zase to naskočilo.
Nemas nekde skriply kabely? Kvuli nejakymu zkratu. Neco Ti zere baterku. To je jisty. Civka nedostava tolik energie kolik potrebuje, ta te energie neda dostatek svicce a ta nezapali smes a nebo ji zapali ale ne poradne. To vysvetluje ten dym z vejfuku a to ze se Ti zda ze to jede na jeden valec.
Pokud mas moznost tak zmer baterku, jestli je ok tak neco proved s tema ockama. Pokud nebude ok tak zkus nabit a pokud mas moznost tak zmerit odber proudu z baterky. Potom hledej zkratana. Podle toho co jsem citoval to bude nekde u tech 5. dveri. Mozna to novy svetlo co jsi tam daval.
Jeste jedna otazka - jak Ti to startovalo? Starter mel normalni otacky a nebo se roztacel nejak pomalu?
startování v poho, asi to bylo těma očkama, protože už to je uplně v poho.
Když tahám kabely, dávám bacha aby se nedaly někde skřípnout, na uskříplej kabel jsem háklivej už od mala. hlavně většinou novej kabel vedu tam kde jsoou ty starý, aby mi to vše připadalo originálně, takže používám co nejvíc staré černé rourky atd.
Navíc vychytávám, kam vede 12V stále, tak toje pro mě kabel chráněný vícekrát.
Nehlededal bych chybu v novém vedení, já když to dostal furt svítila ručka, takže jsem to ustřih a natáhl kablikjinej, tehle byl totiž skříplej.
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 21 čer 2010 22:04
od vztekloun
hele tak kup novy ocka. ja si myslim ze nejsou tak drahy. a nebo pokud Ti nejakej chytrak zdeformoval kontakty na baterce kdyz pretahl tyhle ocka tak asi nova baterka? :-l
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 22 čer 2010 06:42
od antik
no a tohle co jsem dal by mohlo stačit ne?
A tady drátek, protože další očko zatim nemam, ale je možné že ho najdu.
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 23 čer 2010 11:01
od vztekloun
dvatky nevidim. asi jsem slepej ale to je jedno.
co takhle zkusit tohleto? hledal jsem asi 2 minuty a myslim si ze tohle je asi ta drazsi ale za to kvalitnejsi varianta.
http://www.logicky.cz/bateriova-svorka- ... -p1015228/
kontakt na baterce by to mozna taky chtelo necim prostriknout. na to jsou kraviny typu kontaktol atd. ten by mozna pomohl i tady na ty Tvoje stary ocka ale tam toho budes muset vyplacat hodne pac vypadaj vazne tragicky az tragikomicky
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 23 čer 2010 18:06
od antik
však jsem vyměnil ty svorky, tedy jednu a druhou poupravil.
A funguje to.
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 29 čer 2010 15:54
od WoMec
Lukas309: z toho bych si nic nedělal. není co nosná část auta a trocha plechu to spraví. jenom tam nervi pěnu...
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 29 čer 2010 16:00
od lukas309
Po očištění jsem to vystříkal zinkovým sprejem a táta mi tam nabodoval plech. Ještě to přemáznu karosářským tmelem, stříknu zinkovkou pak základní barvu a nakonec body950 a do dutin vosk a nějakej rok to vydrží. Holt není to nové auto.
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 29 čer 2010 16:12
od antik
Ale sqělý auto.
Zvláště když ho má člověk, co se o něj stará tak dobře.
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 29 čer 2010 16:20
od lukas309
Hlavní je to udržet v top stavu a nebát se že se ti to při 100km/h rozpadne o to hlavně jde :-) Ale na to jak starý auta to jsou tak drží dobře.
Re: Pokec o autech v showroomu
Napsal: 30 čer 2010 07:03
od Hroche
Štepáne jestli to dobře chápu tak máš tři 309tky. 2xGTi16 a pak tu bílou 1,6tku. Je to tak?