Stránka 50 z 85

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 02 pro 2012 22:18
od tomas1280
tu mas fotky puklic (3rozdrgane)

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 03 pro 2012 09:36
od draken
no ta prvni poklice je celkem dobrá, alespoň lepší než nic :up:

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 17 pro 2012 19:43
od draken
další člen klubu :m:

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 22 pro 2012 19:16
od draken
měl bych dotaz, proč jsou sací ventily černý a výfukový maj na sobě divnou, tvrdou, světlou vrstvu?

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 22 pro 2012 19:56
od vinorak
no taky sem to měl tak, mám pocit, že výfukový mají jinou povrchovou úpravu nebo materiál :myslim:

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 22 pro 2012 20:21
od lukas309
Výfukový jsou z jinýho materiálu, aby to odolával vysokým teplotám při spalování a neopalovala se hrana. Sací nemusí odolávat tak vysokým teplotám a jsou většinou z chrom-křemičité oceli, ale výfukový jsou myslím s obsahem niklu.

Jinak to poznáš i tak, že na sací ventil se ti magnet chytí a na výfukový ne. Nebo alespoň takhle si to pamatuju, jestli to platí úplně všude nevím.

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 22 pro 2012 21:08
od draken
tak to je dobrý, já sem se toho trochu lek, protože u TD jsou všecky ocelový

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 23 pro 2012 15:02
od Yves
Karbonizace zapečená za vysokých teplot, bych řekl, on i ten šedej sajrajt jde neskutečně blbě dolů, já na tom oddělal dva kameny na fréze, kdežto na sacích kámen ani nevěděl že něco dělal..

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 23 pro 2012 18:37
od draken
takže to mám z tech ventilů odrbat?

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 23 pro 2012 20:09
od Yves
Sry že to sem dávám, ale tekhle to bylo u mě...

cca v půlce prací...
Obrázek

konečná před zabroušením a lapováním...
výfuk:
Obrázek

všechny:
Obrázek

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 23 pro 2012 21:19
od Bartik333
Ten olej mi prijde spatny.Je moc svetly.Jak kdyby v nem byla voda.

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 23 pro 2012 21:44
od draken
no ja si nejsem jistej, ale zadna emulze ve vane nebyla. Ja to podle barvy moc nepoznam, jsem zvyklej z diselu na cernej

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 23 pro 2012 21:48
od draken
a ani ho nepribylo. Bylo ho tam tolik kolik jsem nalil. Jen pro upresneni je to olej 5W40

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 23 pro 2012 23:08
od TomGTI
Ten olej je totálně zničený,stačí se podívat na to ventil.víko jak je poblité,potom v hlavě u vaček máš natečenou úplně světlou emulzi,tak jako zbytek oleje.Máš to pěkně zmixované s vodou.Podle fotky ti šla voda i do 2 a 3 válce.Tohle v motoru moc dobře nemaže.

Re: Pugy 205 1.8 XRDT, 1.9D Forever, 605 2.1 TD & 2.0 Gentry

Napsal: 23 pro 2012 23:53
od draken
tohle sem potreboval slyset! Ja motor co zere vodu delam sam poprvy, tak sem nevedel co si o tom mam myslet. Muzes mi jeste napsat jak jsi z fotky poznal kerej valec zere vodu? Pac mi pripadaj vsecky stejny. A dalsi veci jako jestli ma cenu ted menit krouzky a jestli mam udelat vyplach. Dik